  • 91. Data: 2016-10-20 17:13:58
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Oct 2016 17:26:23 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
    > W praktyce wygląda to tak, że wjeżdża w ciebie takim trupem gość,
    > zostajesz kaleką na resztę życia i sam płacisz za operację,
    > rehabilitację i podsuwanie kaczki do końca życia, bo po
    zlicytowaniu
    > gościa starczyło na dwie paczki pieluch dla ciebie.

    No tak, bo zdecydowanie inaczej jak wjeżdża trupem z ważnym
    przeglądem.

    --
    Marek

  • 92. Data: 2016-10-20 17:22:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Oct 2016 18:00:28 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > No i?
    > To wazne sa te przeglady czy nie?

    Oczywiście, że nie. To konsekwencją nieudolnego państwa z nieudolnymi
    sądami na czele. Takie państwo swoją nieudolność przykrywa nadmiernie
    wydumanymi regulacjami, których w cywilizowanych krajach po prostu
    nie ma.

    W Montanie można jeździć bez kasku na moto. Za jazdę bez odpowiada
    się dopiero gdy jest wypadek. Logiczne aż do bólu. Można? Można. Ale
    najpierw trzeba mentalnie i cywilizacyjnie dorosnąć do tego by uznać
    to za logiczne.

    --
    Marek

  • 93. Data: 2016-10-20 18:04:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > A to przewód hamulcowy wchodzi w skład przeglądu?
    > Przestań kupować przeglądy za flaszkę, to byś wiedział co się sprawdza
    > na przeglądzie....

    Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie zawsze podnoszą samochód i dość
    dokładnie oglądają - łącznie z przyglądaniem się wydechowi, przewodom
    hamulcowym i zawieszeniu (łącznie z "ręcznym" szarpaniem za pomocą
    jakiegoś żelastwa) i szukaniem ewentualnych wycieków. Oczywiście,
    zdarzyć się może że pęknie mimo, ze z zewnątrz wygląda ok, natomiast jak
    wyglądałoby naprawdę słabo, to jestem przekonany, że by mi "mój
    ulubiony"* diagnosta przeglądu nie podbił. Za znacznie lżejsze pierdoły
    już mnie kiedyś zaprosił na za dwa tygodnie jak zrobię.

    * trochę mnie wkurzyło, że musiałem drugi raz przyjeżdzać, z drugiej
    strony jak auto przejdzie przegląd u niego, to znaczy, że jest dobrze
    mimo, że swoje lata ma (samochód nie diagnosta;)
    ---
    No i czym przez ten czas jeździłeś ? Bo te rzeczy nie psują się od razu
    (można je było na poprzednim przeglądzie zauważyć albo mogą do następnego
    poczekać) i też nie od razu da się je naprawić (przyjdzie lawetą
    przyjechać).

  • 94. Data: 2016-10-20 18:29:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2016 o 18:04, re pisze:

> [...]
    > (można je było na poprzednim przeglądzie zauważyć albo mogą do
    > następnego poczekać) i też nie od razu da się je naprawić (przyjdzie

    Tym samym samochodem - jak są to usteki nie zagrażające bezpośrednio
    śmiercią to dostajesz glejt na dwa tygodnie - u mnie był to wypięty
    łącznik stabilizatora z tyłu i nadmierny luz w zawieszeniu przednim.
    Zrobiłem dwa dni później.

    Shrek.

  • 95. Data: 2016-10-20 18:51:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    śmiercią to dostajesz glejt na dwa tygodnie - u mnie był to wypięty
    łącznik stabilizatora z tyłu i nadmierny luz w zawieszeniu przednim.
    To karygodne :-)

  • 96. Data: 2016-10-20 19:27:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-10-2016 o 20:14, J.F. pisze:

    > Od smrodu sie nie umiera.

    Nie jestem przekonany, a wręcz jestem przekonany, ze jednak jest odwrotnie.
    To że nie padasz trupem na miejscu, nie oznacza że sąsiad palący w domu
    plastikiem, czy oszczędzający na naprawach spalający olej silnikowy
    zamiast benzyny, nie skracają Ci tego życia....

    > Zawsze tez mozesz sie odsunac - i bezpieczenstwo wzrosnie :-)

    > A to z kolei bez zwiazku ze stanem technicznym.

    Było o zabijaniu, więc nie wpisuj mi pierdół sprzed 5 postów, jeśli już
    temat się zmienił.

  • 97. Data: 2016-10-20 19:27:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-10-2016 o 01:16, J.F. pisze:

    > Problem w tym ze:
    > -wcale sie tak bardzo nie sparzyl,

    Względnie - był za głupi żeby zrozumieć, że się sparzył.

  • 98. Data: 2016-10-20 19:29:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-10-2016 o 17:13, Marek pisze:
    > zlicytowaniu
    >
    > No tak, bo zdecydowanie inaczej jak wjeżdża trupem z ważnym przeglądem.

    Trup może przeglądu nie dostać, więc zamiast na drogi pójdzie na złom.
    Taki jest dla mnie podstawowy cel przeglądów - żeby utrudnić i skrócić
    ekonomicznie życie złomom.

  • 99. Data: 2016-10-20 19:57:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    t...
    4860,przeglad-technicznyc-samochodow-spoznienie-staw
    ka.html
    >A jest tej informacji jakieś źródło?
    >Bo ostatnimi czasy jest cały zalew medialnych rewelacji że miłościwie
    >nam
    >panujący spowodowali że:
    >- LPG po 4zł
    >- benzyna po 10zł

    no ale milosciwie nam panujacy tez zapowiadaja duzo dobrych zmian :-)

    >Wybucha histeria medialna polegająca na tym że jeden Pudelek
    >przepisuje od
    >innego Faktu news, oczywiście zgodnie z potrzebą grzania tematu każdy
    >od
    >siebie coś doda dla podkręcenia atmosfery.

    I nawet wyraznie nie napisze czy to juz zgloszony do Sejmu projekt
    ustawy, czy projekt projektu ..

    >Nie twierdzę że i w tym wypadku tak jest, ale ogólna histeria
    >ostatnimi
    >czasy jest faktem i problemem jest to, że w sztucznej wrzawie tak
    >naprawdę
    >trudno się połapać co tak naprawdę miłościwie nam panujący robią.

    No ale sam widzisz - jak trzeba, to w jedna noc da sie ustawe
    przepchnac :-)

    Cos grzebia
    https://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-rady-ministrow/prace
    -legislacyjne-rm-i/prace-legislacyjne-rady/wykaz-pra
    c-legislacyjny/r2327,Projekt-ustawy-o-zmianie-ustawy
    -Prawo-o-ruchu-drogowym-oraz-niektorych-innych-us.ht
    ml

    "Strategii działań w kierunku usprawnienia systemu badań technicznych
    pojazdów oraz poprawienia ich jakości".
    Brzmi groznie :-)

    J.

  • 100. Data: 2016-10-20 20:38:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Względnie - był za głupi żeby zrozumieć, że się sparzył.

    Ale powodow tez nie mial.
    Pamietaj, ze tamtym razem PIS odpadl przez "wojny na gorze", czyli
    poklocil sie z koalicjantami...

    CBA zadzialalo, policjanci ograniczyli branie lapowek, lekarze tez
    przestali ...

    J.