  • 29. Data: 2016-10-19 14:34:18
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > i bez dowodów osobistych :)

    Dzikusy... ;-)

    Ale nie tylko oni... Popatrz na francuzów - nie tylko uczyli się od nas
    jesc widelce ale do dziś jedza splesniały ser i pija napój z zepsutych
    winogron...

    Tylko my tacy kulturalni, patrz krzewienie kultury osobistej w europie
    przez naszych kochanych kibiców.

  • 32. Data: 2016-10-19 14:45:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    cyklista wrote:

    > U wielu zmieni że na drugi raz będą pamiętać o terminie badania. Jak
    > kara jest nieuchronna to najlepiej działa.

    w jaki sposób chcesz zrobić przegląd samochodu w trakcie remontu?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2016-10-19 15:35:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W zasadzie bez znaczenia - co tu lubic lub nie ...

    Rozumiesz, to taka demagogia polegająca na sugestii ze jak auto bez
    przeglądu to pewnie zaraz wjedzie ci na czolówkę.

  • 34. Data: 2016-10-19 15:43:46
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-19 o 13:15, masti pisze:

    > i bez dowodów osobistych :)

    I bez ZUS

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2016-10-19 15:58:52
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 19 październik (środa), gdy o godzinie 15:35
    *Budzik* naskrobał(a):

    > Rozumiesz, to taka demagogia polegająca na sugestii ze jak auto bez
    > przeglądu to pewnie zaraz wjedzie ci na czolówkę.

    Nie wiem, czy na czołówkę ale Ty możesz mu wjechać w kufer, bo nie ma
    świateł stop.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 19-10-2016 15:52:03

  • 36. Data: 2016-10-19 16:08:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chris wrote:

    > I bez ZUS

    i emerytur :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2016-10-19 16:20:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2016 o 09:40, Poldek pisze:

    > Lubisz, jak auto jadące z przeciwka na zakręcie nie ma ważnego przeglądu?

    W sumie bez znaczenia dopóki mi na czołówkę nie wyjeżdza (co zdaje się w
    tle insynujesz). A ze statystyk wynika, że akurat przyczyny techniczne
    są na samym końcu przyczyn wypadków. A jak już są to zwykle dotyczy go
    gównianych opon, często nastoletnich nadlewek - te akurat przechodzą
    badania na ścieżce bez problemu.

    Shrek

  • 38. Data: 2016-10-19 16:45:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Heraklit t...@h...pl ...

    > Nie wiem, czy na czołówkę ale Ty możesz mu wjechać w kufer, bo nie ma
    > świateł stop.

    ROTFL
    Czy swiatła STOP jakos magicznie przepalaja sie tylko podczas przeglądu?

    Oswietlenie w samochodzie sprawdza sie regularnie a nie raz na rok, dwa czy
    nawet trzy lata.

  • 39. Data: 2016-10-19 17:01:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 14:45, masti pisze:

    > w jaki sposób chcesz zrobić przegląd samochodu w trakcie remontu?

    Zgodnie z aktualnymi trendami nie powinno się robić remontów tylko
    wydawać kasę na nowy pojazd u dilera. A ten nowy najlepiej jakby
    nie miał silnika spalinowego lub tylko pomocniczy.
    Ale u nas społeczeństwo jest wredne i oszczędne, więc trzeba ich
    gnoić szykanami jak specjalne stacje diagnostyczne.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2016-10-19 17:04:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 14:34, Budzik pisze:

    > Dzikusy... ;-)
    >
    > Ale nie tylko oni... Popatrz na francuzów - nie tylko uczyli się od nas
    > jesc widelce ale do dziś jedza splesniały ser i pija napój z zepsutych
    > winogron...

    Ale zepsutego mleka nie piją jak nasi rodacy.
    Ja tam wolę ich napuj od naszego.