  • 21. Data: 2016-10-19 12:00:30
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Lubisz, jak auto jadące z przeciwka na zakręcie nie ma ważnego przeglądu?

    A czesto widujesz takie co nie maja?

    Ale to w sumie odbieganie od meritum pytania - pytałem co zmienia fakt, ze
    jak sie spóźnisz z badaniem to musisz dalej na nie jechac i wiecej za nie
    zapłacic.

  • 22. Data: 2016-10-19 12:12:37
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Budzik pisze:
> [...]
    > jak sie spóźnisz z badaniem to musisz dalej na nie jechac i wiecej za nie

    U wielu zmieni że na drugi raz będą pamiętać o terminie badania. Jak
    kara jest nieuchronna to najlepiej działa.

  • 23. Data: 2016-10-19 12:59:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 18 Oct 2016 18:00:34 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Kolejna głupota.

    Szkoda, ze media przy okazji nie mówią, że są cywilizowane kraje
    gdzie coś takiego jak przegląd (analogiczny do naszego) w ogóle nie
    istnieje. Np. takie USA ma zarejestrowanych pojazdów więcej niż
    mieszkańców a wiele z tych pojazdów to jeżdżące trupy. Jak oni biedni
    dają sobie radę bez przeglądów....

    --
    Marek

  • 24. Data: 2016-10-19 13:05:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-10-19 o 12:59, Marek pisze:
> [...]
    > istnieje. Np. takie USA ma zarejestrowanych pojazdów więcej niż
    > mieszkańców a wiele z tych pojazdów to jeżdżące trupy. Jak oni biedni
    Zdaje się, że oni żyją także bez obowiązku meldunkowego. Jak???

    Maciek

  • 25. Data: 2016-10-19 13:15:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

    > Zdaje się, że oni żyją także bez obowiązku meldunkowego. Jak???

    i bez dowodów osobistych :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2016-10-19 13:43:44
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    masti pisze:

    > i bez dowodów osobistych :)

    tak że odpowiadają sami osobiście za wszystko
    jak taki trup coś zrobi to właściciel zapłaci do gołych skarpetek i
    bezdomności jak będzie trzeba a u nas będzie tylko płakał i biadolił że
    to Państwo winne bo tego nie pilnowało i musi mu zostać mieszkanie i na
    utrzymanie itd i ma gdzieś że ktoś inny poniósł szkodę, a sąd mu przyklaśnie

  • 27. Data: 2016-10-19 13:45:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Oct 2016 11:15:59 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > i bez dowodów osobistych :)

    Czujesz jaki potencjał tam drzemie gdyby wprowadzić te rzeczy u
    oparty za nie?

    --
    Marek

  • 28. Data: 2016-10-19 14:09:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-10-19 o 09:20, Marcin Kiciński pisze:

    >Lubisz, jak auto jadące z przeciwka na zakręcie nie ma ważnego
    >przeglądu?

    W zasadzie bez znaczenia - co tu lubic lub nie ...

    J.

  • 31. Data: 2016-10-19 14:34:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Czujesz jaki potencjał tam drzemie gdyby wprowadzić te rzeczy u
    > oparty za nie?

    Ta, potencjał do pukniecia sie w czoło :)

  • 30. Data: 2016-10-19 14:34:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cyklista c...@k...pl ...

    > U wielu zmieni że na drugi raz będą pamiętać o terminie badania. Jak
    > kara jest nieuchronna to najlepiej działa.

    Ok, i co to zmienia?
    Kara dla kary?
    Ja ostatnio przepatrzyłem przegląd samochodu o ponad pol roku - czy uwazasz
    ze z tego powodu moj samochód był jakos mniej bezpieczny?