  • 11. Data: 2017-04-24 16:30:01
    Temat: Re: katra sim LTE i starszy modem ?
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2017-04-24 o 15:58, john Stone pisze:
    > nie testowalem bo nie mam na czym.. ale jesli tak to moze jutro zaniose do
    znajomego by sprawdzil...
    > karta jest nowa, tj ten modem lte co mialem zgubilem razem z kartą, zglosilem i
    orange przyslal duplikat pocztą
    > jesli to powinno dzialac to zaiste nie wiem

    A nie jest tak ze karte wymienioną trzeba aktywowac? W Nju jak
    wymienialem starą kartę IDEA na micro SIM trzeba bylo ja aktywować przez
    BOK - po 2h starą wyłączyli nowa zaczeła działać.

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 12. Data: 2017-04-24 20:29:47
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:
    > A nie jest tak ze karte wymienioną trzeba aktywowac? W Nju jak
    > wymienialem starą kartę IDEA na micro SIM trzeba bylo ja aktywować przez
    > BOK - po 2h starą wyłączyli nowa zaczeła działać.

    Jasne, że trzeba!

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 13. Data: 2017-04-25 09:54:13
    Od: john Stone <p...@g...com>

    a jak to sie robi?

  • 14. Data: 2017-04-25 09:55:27
    Od: john Stone <p...@g...com>

    Staniorowski napisał:

    > a jak to sie robi?

    musze jeszcze zadzwonic gdzies i powiedziec, ze maja aktywowac? myslalem ze
    aktywowali przed wyslaniem

  • 15. Data: 2017-04-28 20:30:39
    Od: john Stone <p...@g...com>

    Staniorowski napisał:

    > musze jeszcze zadzwonic gdzies i powiedziec, ze maja aktywowac? myslalem ze
    aktywowali przed wyslaniem

    moge dodac ze chyba dziala, faktycznie byl brak aktywacki (mowie chyba bo sprawdzilem
    w dodatkowym modemie gdzie zalapalo ale zaczelo po sekundzie rozlaczac - w tym
    glownym wspomnienym nie chcialo mi sie sprawdzac bo musze wyjmowac przkladac karty -
    ale mysle ze bedzie ok ;c tak czy owak chyba trzeba bedzie jendnak kuopic 2gi modem
    bo dwie karty na jednym modemie za duzo robioty z przekladaniem
    )

  • 16. Data: 2017-04-28 21:17:25
    Od: john Stone <p...@g...com>

    Staniorowski napisał:

> [...]
    modem bo dwie karty na jednym modemie za duzo robioty z przekladaniem

    a nie jednak nie dziala, wychwytuje siec ale jak kliknac polacz to rozłącza

    jako ze mam ten soft od zgubionego modemu widze ze tam w dialogu do polaczenie jest
    wpisane

    numer dostepowy: *99#
    nazwa uzytkownika: internet
    hasło: ********

    teraz moze cos sie zmienilo bo nie dziala ani jak zaloze nowy profil gdzi nie ma
    nazwy uzytkownika ani na tym
    starym gdzie to haslo jest chyba zapaamietane w dialogu

    ktos moze wie czy to sie da rozwiazac?

  • 17. Data: 2017-04-28 22:27:56
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 28 Apr 2017 12:17:25 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <3...@g...c
    om>
    od john Stone <p...@g...com> :

    Zobacz, czy ten program zadziała:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557

  • 18. Data: 2017-04-28 23:46:53
    Od: john Stone <p...@g...com>

    W dniu piątek, 28 kwietnia 2017 22:28:05 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
    napisał:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 28 Apr 2017 12:17:25 -0700 (PDT)
    > doszła do mnie wiadomość
    > <3...@g...c
    om>
    > od john Stone <p...@g...com> :

    > Zobacz, czy ten program zadziała:
    > http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557
    > --
    > Gdyby się wysadziło ich planety, zburzyło miasta,
    > spaliło księgi, a ich samych wytłukło do nogi,
    > może udałoby się ocalić naukę miłości bliźniego. SL.

    wlozylem ta karte jeszcze do fona (przetpodtopowego htc wildfire, stary telefon ale
    nie uzywam praktycznie telefonów) : jaki efekt wykrywa siec orange, sam sie
    konfiguruje i pisze ze zarejestrowal w sieci

    ale na belce ma tylko schodki mocy sygnalu a nie ma zadnej litery przy schodkach (na
    starym orange bylo duze E (edge) aldo H (hdspa) teraz nie ma litery, przegladarka nie
    widzi polaczenia.. nie mam pojecie o co tu chodzi

  • 19. Data: 2017-04-29 05:50:16
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    john Stone <p...@g...com> wrote:
> [...]
    om>

> [...]
    > ma litery, przegladarka nie widzi polaczenia.. nie mam pojecie o co tu chodzi

    W Polsce od niedawna istnieje obowiązek rejestracji kart SIM, polecam
    wizytę w salonie i tam wyjaśnią o co chodzi. Wnikliwa i uważna lektura
    forum podlinkowanego wcześniej (bez-kabli.pl) też nie powinna zaszkodzić.

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 20. Data: 2017-04-29 11:47:59
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "ToMasz" <N...@o...pl> wrote in message
    > masz racje. co nie zmienia faktu, że mam taką kartę, która łączy się tylko z
    > lte, bo z g2 wogóle nie działa, z g3 może nawiązać kontakt, ale danych nie
    > prześle bo nie mam środków na koncie. Więc stary modem huawei mf60 "tak jakby"
    > nie działa.

    MF60 to jest ZTE...

    Pzdr
    Piotr