  • 21. Data: 2017-04-30 14:48:42
    Temat: Re: katra sim LTE i starszy modem ?
    Od: john Stone <p...@g...com>

    Skiorvensen napisał:
> [...]
    om>

    > W Polsce od niedawna istnieje obowiązek rejestracji kart SIM, polecam
    > wizytę w salonie i tam wyjaśnią o co chodzi. Wnikliwa i uważna lektura
    > forum podlinkowanego wcześniej (bez-kabli.pl) też nie powinna zaszkodzić.

    na tamtej poprzedniej raczej bylem zarejestrowany (tj ona byla wzieta jeszcze przed
    rejestracja ale podawalem nazwisko i chyba pin itd, moze tez cos podpisywalem nie
    pamietam juz) wiec wygladaloby ze na duplikacie tez chyba powinienem byc z marszu
    zarejestrowany

    rozwazam jeszcze opcje ze (jako ze jest to jakis abonament z limitem 15 GB na
    miesiac, moze jak ktos znalazl ten stary modem (a ktos znalazl na pewno bo wylecial
    mi z kieszeni na ulicy 20 minut pozniej objechalem ta ulice jeszcze raz i juz nie
    bylo) to wyczerpal ten limit zanim zglosilem i w tym dupikacie
    teraz moze jest po prostu wyczerpany limit? poczekam pare/parenascie dni i sprawdze
    moze jak dobija limit to ruszy, jak nie pojde jeszcze pogadac z kolesiem od tego
    orange'a zobacze co powie

    nie spodziewalem sie ze wymiana tego modemu i zgubionej karty bedzie obfitowac w taki
    szereg trudnosci

  • 22. Data: 2017-04-30 17:03:41
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 30 Apr 2017 05:48:42 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <f...@g...c
    om>
    od john Stone <p...@g...com> :

    >nie spodziewalem sie ze wymiana tego modemu i zgubionej karty bedzie obfitowac w
    taki szereg trudnosci

    W salonie byłeś? Tam ci na miejscu załatwią problrm.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 23. Data: 2017-05-01 13:21:15
    Od: john Stone <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 kwietnia 2017 17:03:44 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen
    napisał:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 30 Apr 2017 05:48:42 -0700 (PDT)
    > doszła do mnie wiadomość
    > <f...@g...c
    om>
    > od john Stone <p...@g...com> :

    > W salonie byłeś? Tam ci na miejscu załatwią problrm.

    ja mam ta karte zalatwiona od pewnego kolesia-informatyka ktory posredniczy miedzy
    mna a salonem (przez takiego posrednika, wszystko legalnie ale nie chce mi sie
    tlumaczyc dlaczego, on to niby ogarnia z salonem) tak ze z nim gadam pojde do niego
    jak nie ruszy w te kilka dni

  • 24. Data: 2017-05-23 21:38:08
    Od: john Stone <p...@g...com>

    Skiorvensen napisał:
> [...]
    om>

> [...]
    tlumaczyc dlaczego, on to niby ogarnia z salonem) tak ze z nim gadam pojde do niego

    ok moge podsumowac wątek.. poszedlem do tego kolesia i ten napisal maila do orange
    wyslali mi druga karte (nie wiem czy juz o tym mowilem0 ta karta rozpoznawala siec
    ale przy schodkach z moca sygnalu na telefonie nie pojawiala sie zadna literka (tylko
    schodki), otwieranie stron na fonie pokazywalo "btal polaczenia internetowego"
    laczenie w modemi powodowalo rozlaczanie, czy tam odmowe polaczenia

    facet sprawdzil ze na jego modemach tez to nei dziala, napisal o przyslanie jeszczeee
    jednej karty i przyslali z tydzien temu ... i okazalo sie jest to samo.. znowu
    poszedlem mowaic ze jest to samo znowu wyslal maila do ornage i w koncu dzis
    wieczorem zadzialalo, laczy nawet na tym jednym zmoich zupelnie starych modemow wiec
    jestem zadowolony (ew poki cos sie znowu nie schrzani), dzieki za nakierowani emnie
    na mysl ze temn modem jest ok wyglada na toz e poprostu cos w tym orange chrzanili,
    nie aktywowali czegos lub cos w tym stylu, tnx

  • 25. Data: 2017-05-23 21:44:16
    Od: john Stone <p...@g...com>

    Skiorvensen napisał:
> [...]
    om>

> [...]
    na mysl ze temn modem jest ok wyglada na toz e poprostu cos w tym orange chrzanili,
    nie aktywowali czegos lub cos w tym stylu, tnx

    ps na starym modemie (ktory nie jest lte) wyswietla sie napis HSUPA ale nawet w tym
    trybie na oko jest dosyc szybko (pod 1 MB/s (przynajmniej jak sciagam updaty do LOLa
    bo na innych polaczeniach jeszcze nie patrzylam) czyli niewiele wolniej niz bylo na
    tym LTE)