    From: "Szumek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: kilka spawarkowych pytań
    Date: Sun, 28 Jan 2018 12:01:17 +0100

    Witam
    Mam kilka pytań może ktoś będzie wiedział i chciał napisać
    1. czy transduktor w spawarce spb315 posiada szczeline powietrzną w obwodzie
    magnetycznym ?
    mam taki rozłożony ( nie ja rozkładałem ), mi się wydaje że nie ale wolę się
    upewnić

    2.czy do nawinięcia dławika na takim rdzeniu można użyć np linki LGY lub
    przewód spawalniczy
    mam taki darmowy a problem jest dostać druty nawojowe w dużych przekrojach
    nio i ta cena oraz trzeba brać duże ilości

    3. czy w przecinarce plazmowej opartej o transformator jest potrzeny dławik
    bo przegladająć fabryczne schematy jest róznie
    no i jeśli ktoś wie szacunkowo jaką on ma indukcyjność
    nie wiem czy dobrze kojarza ale chyba powinien mieć coś w granicach kilku
    mh
    ewentualnie jak oszacować potrzebną indukcyjność

    pozdrawiam