  • 21. Data: 2018-05-09 13:19:41
    Temat: Re: kolejne pół roku za darmo :)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-09 o 01:59, Animka pisze:

    > Często w domu mleko jest potrzebne (np. do naleśników), ale ja to mam za
    > daleko do Lidla niestety.

    Ja pier... :-)

    A w temacie

    Oszukiwanie że sprzedaje tanio, oszukiwanie że się sprzedało mleko,
    oszukiwanie że się zapłaciło dostawcy za to mleko, oszukiwanie że mleko
    jest mlekiem, oszukiwanie że ma określone parametry, oszukiwanie że
    pracownicy dostali stosowną zapłatę, oszukiwanie że się zapłaciło podatki...

    Jedno wielkie KŁAMSTWO bo promocja bo ZA DARMO :-)

  • 22. Data: 2018-05-10 03:18:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pueblo" <n...@n...pl> wrote in message
    > Ja jestem po prostu ciekaw, czy takie przenoszenie może być perpetuum
    > mobile, czy jednak opy się zabezpieczyły.

    Myślę, że nie zabezpieczają się, bo takich kombinatorów jak ToMasz
    jest naprawdę kilku na całą Polskę. I z punktu widzenia operatora
    który ostrzy sobie zęby na miliony nowych klientów taki jeden
    ToMasz się nie liczy.

  • 23. Data: 2018-05-10 22:37:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Roman Tyczka" 1...@t...com

    > btw a wiesz, że za 1,49 to jest "mleko" a nie mleko?

    Nie wiem. Jeszcze tego mleka nie piłem, ale poprzednie
    (niespełna 10 pln za 6 litrów) było chyba z Mlekowity
    i jest dobre w smaku. Matka też nie narzeka, choć jest
    wybredna i pochodzi ze wsi. (z chlebem matce bardzo
    trudno dogodzić!! podobnie z mięsem i opakowaniami...)

    > Ale co Cię to obchodzi, ma być białe i kosztować 1,49!

    Kupuję tam, gdzie jest tanio.

    Za 48 litrów zapłaciłbym ,,normalnie'' 96 pln.
    Tu zapłaciłem 95,99, ale za: 48 litrów mleka,
    12 jogurtów, 24 rolki papieru toaletowego...
    Papier nieco rogi -- kupowałem już znacznie
    tańszy. Odliczając papierowi podatki -- mam
    2 litry soku pomarańczowego...

    Wg mnie Lidl sprzedaje mleko takie same, jak sprzedają
    inne polskie sklepy, ale ponoć tendencję ma jednoznaczną
    -- sprzedawania jak najlepszego jedzenia/pożywienia.

    Jogurt (teraz w Lidlu kupiony -- 400 gramów za 79 groszy)
    chyba z Mlekpolu w Sokółce. Mleczarnia najlepsza w kraju,
    region IMO co najmniej dobry, bo niezbyt ;) mocno uprzemysłowiony.

    Jogurt jest bardzo smaczny, nie ma (ponoć bardzo szkodliwego)
    mleka w proszku, krowy były karmione bez GMO...

    Co jakiś czas Lidl zapowiada jakieś rewolucje zmierzające
    właśnie w kierunku eliminacji złego żywienia... Ciekawe,
    czy zamiast PS będzie pakował w PP?...

    Na co dzień (jak widzę, ale zbyt dokładnie nie sprawdzam) Lidl
    sprzedaje mleko w plastykowych butelkach z Grajewa -- słynące
    w Polsce jako najlepsze.

    -=-

    Kilkanaście lat temu mleko kupowałem po 2,49 pln -- cieszę
    się z tego, że teraz jest znacznie tańsze, bo mleka piję dużo.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 24. Data: 2018-05-10 22:48:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" pd1olq$221$...@n...news.atman.pl

    > Społem na ponoć więcej sklepów niż Lidl i Biedronka razem wzięte.

    Przed wysłaniem postu cztytałem:

    Społem -- niemal 4 tysiące, Lidl -- 630.

    Teraz czytam:

    Wszystkich sklepów Społem jest aż 5 tysięcy.

    Nie liczyłem ;) -- więc powtarzam po innych.

    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2018-05-10 22:51:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" pct4ml$lu7$...@n...news.atman.pl

    > Ja za to słyszałem właśnie inaczej - że wszystkie te mleka
    > w Polsce są tej samej jakości, a różnią się tylko marką.

    > W sumie to co sugerujesz? Mleko ma dość wyśrubowane normy,
    > a nie sądzę aby Lidl zamawiał z jakiejś pokątnej firmy, gdzie by
    > jakichś świństw dodawali.

    Wystarczy kupić w różnych sklepach i porównać: skład,
    smak, zapach, możliwość zamiany w kefir czy jogurt...

    Można też poprowadzić śledztwo ;) dziennikarskie. ;)

    IMO miałbym już jakieś oznaki (choćby w wynikach krwi)
    picia złego mleka, gdybym pił złe mleko...

    -=-

    TPlink był niedobry, bo był tani -- teraz już nie jest niedobry?... ;)
    Lidl nie jest dobry, bo tanio sprzedaje -- za jakiś czas ludzie będą
    klękali przed Lidlem?... Ci sami, którzy teraz wylewają na Lidl
    pomyje?...

    Chętnie kupuję w Lidlu -- bo nie mam problemów z jakością towarów
    czy z personelem, płacę tam mało, a nie jestem zbyt ;) bogaty
    i chętny do nawracania świata...

    )\._.,--....,'``.

  • 26. Data: 2018-05-11 14:21:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" pd1olq$221$...@n...news.atman.pl

    >Przed wysłaniem postu cztytałem:

    > Społem -- niemal 4 tysiące, Lidl -- 630.
    >Teraz czytam:
    >Wszystkich sklepów Społem jest aż 5 tysięcy.

    Hm, we Wroclawiu to te Lidle trudno zliczyc.
    A Spolem ... jeden znam, ale gdzie reszta ?

    J.

  • 27. Data: 2018-05-17 10:26:37
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 06 maj 2018 w news:pcn8uu$t4c$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > znajomego do orange przez równe 3 miesiące teraz jest fakt mobile
    > promocja za przeniesienie 150dni 500zł i 50 giga. czyli 666 minut na
    > miesiąc :) co potem? zobaczymy!

    Jak z zasięgiem, jakością rozmów w fakcie? Nie pogorszyło się? Ja mam
    wrażenie że jest gorzej niż tmb - nie mam porównania z Play.

  • 28. Data: 2018-05-17 12:02:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    Witaj ToMasz, 06 maj 2018 w news:pcn8uu$t4c$1@dont-email.me

    >Jak z zasięgiem, jakością rozmów w fakcie? Nie pogorszyło się? Ja mam
    >wrażenie że jest gorzej niż tmb - nie mam porównania z Play.

    Z Play jest IMHO ciekawie - z jednej strony dzieki roamingowi ma
    najlepszy zasieg w kraju
    (bo tam, gdzie jest zasieg choc jednej sieci, to Play moze dzialac), a
    z drugiej ... jakby sobie te smartfony nie bardzo radzily z
    przelaczaniem i czasem sie im zwiesza.

    Fakt chyba tez korzysta z roamingow ?

    J.

  • 29. Data: 2018-05-19 23:28:36
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj J.F., 17 maj 2018 w news:5afd532b$0$673$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

> [...]
    > (bo tam, gdzie jest zasieg choc jednej sieci, to Play moze dzialac), a
    > z drugiej ... jakby sobie te smartfony nie bardzo radzily z

    Tak, też. Chodzi o to, że operatorzy wirtualni, jak FM, mogą mieć jakiś
    niższy priorytet, czyli w tym samym miejscu, na tym samym telefonie i
    nadajniku jakość Play i Fm może być inna.

  • 30. Data: 2018-05-20 08:52:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.05.2018 o 23:28, pueblo pisze:
> [...]
    > niższy priorytet, czyli w tym samym miejscu, na tym samym telefonie i
    > nadajniku jakość Play i Fm może być inna.

    nie wiem o jakim priorytecie piszesz. Ja mam sytuacje dokładnie taką jak
    miałem przez parę lat w playu. jeśli telefon widzi nadajnik playa który
    ma (upraszczam) 3% zasięgu, a widzi jeszcze inne nadajniki, nawet ze
    100% zasiegiem, będzie zalogowany do nadajnika playowego. jak straci
    zasieg zupełnie - wtedy się przełączy. jak znajdzie śladowy sygnał playa
    - znowu przeskoczy. tak może się dziać nawet jak telefon leży w jedny
    miejcu, nawet parę razy na godzine. wtedy przychodzą smsy - ktoś dzownił
    jak byłeś niedostępny (czy costam).
    jednak wystarczy sie przełączyć na stałe (FM korzysta z 4 sieci) i
    sprawa permanentnie rozwiązana.

    ToMasz