  • 1. Data: 2016-07-17 03:45:09
    Temat: komuś potrzebne torebki strunowe ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Mam ponad 3kg małych ( i jakieś średnie też są) torebeczek ESD, takich
    w które TME pakuje podzespoły. Mają też oczywiście rozmaite naklejki.

    Wywalić szkoda. Może komuś się przydadzą ?
    Najchętniej bym oddał komuś, kto by wpadł do mnie do warsztatu (Łódż)...

  • 2. Data: 2016-07-17 16:20:55
    Temat: Re: komuś potrzebne torebki strunowe ?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    15x10 cm? ja bym chętnie... wysyłka...

  • 3. Data: 2016-07-17 18:51:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 17.07.2016 o 03:45, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Wywalić szkoda. Może komuś się przydadzą ?
    > Najchętniej bym oddał komuś, kto by wpadł do mnie do warsztatu (Łódż)...

    Jest chętny ale jemu lepiej nie wysyłaj bo później Cię oskarży, że mu
    jakiegoś brukselskiego wąglika w gratisie dorzuciłeś ;-)

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2016-07-17 20:58:18
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2016-07-17 o 03:45, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Wywalić szkoda. Może komuś się przydadzą ?
    > Najchętniej bym oddał komuś, kto by wpadł do mnie do warsztatu (Łódż)...

    Ja chętnie bym trochę wziął.
    Mieszkam w Łodzi więc mogę podjechać.
    Jakieś namiary na: fred34wytni^t...@p...net.pl

    Pozdrawiam.
    Paweł Kasztelan.

  • 5. Data: 2016-07-18 02:01:15
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Mieszkam w Łodzi więc mogę podjechać.
    > Jakieś namiary na: fred34wytni^t...@p...net.pl
    >
    > Pozdrawiam.
    > Paweł Kasztelan.

    wysłałem ci namiary na maila.

  • 6. Data: 2016-07-18 17:12:45
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no tak zapomniałem,że mam do czynienia z zapedalonym powskim
    przygłupem... jak tam dzisiejsze cfelenia?

  • 7. Data: 2016-07-18 18:26:41
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > no tak zapomniałem,że mam do czynienia z zapedalonym powskim
    > przygłupem... jak tam dzisiejsze cfelenia?
    Odpowiedziałeś sam sobie :)