  • 11. Data: 2019-09-30 15:40:55
    Temat: Re: konwersja pliku *.WMA na inne formaty audio, np. MP3, WAV, itp.
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "Andrzej P. Wozniak"
    > Jeśli wolisz coś tylko do audio, to wciąż jest rozwijany foobar2000, który
    > zużywa znacznie mniej zasobów niż VLC czy WMP. Instalator ma jakieś 4,5
    > MB.

    Ale ja mam wodzu od lat foobara, bo to program jaki lubię i chylę czoła
    przed programistami, którzy tworzą takie sympatyczne, lekkie programy jak
    foobar.
    Miało iść na grupę windowsową ale sobie przypadkiem na pecetową wysłałem.
    Jest jakaś wtyczka do foobara? Która łyknie ten WMA lub jak to ustawić, że
    bez ffdshow na pokładzie będzie gadał z WMA?
    Ja nie używam WMA, bo nie lubię tego formatu. Ktoś mnie prosił o
    przekonwertowanie do czegoś bardziej przyjaznego stąd było pytanie o
    przyjazne narzędzie.
    Póki co jak pisałem wymęczyłem to za pomocą VLC.
    Dysk jest duży o to nie martw się, ale nie jestem z tych: "mam duży dysk
    zapcham go dużymi ociężałymi programami, bo kto mi zabroni". Jestem z tych,
    którzy są sympatykami lekkich, małych programów, które bez powodu nie
    pożerają zosobów. Stąd też wynika, że zostałem - póki się da - na złym "XP",
    bo mało zajmuje i ma mniejsze wymagania sprzętowe. To jest tak sama szkoła:
    mam duże auto, stać mnie, będzie spalanie 20litrów na 100km, kto mi zabroni.
    Tylko po co? Lubię minimalizm przy podobnym efekcie końcowym.

  • 12. Data: 2019-09-30 15:41:37
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "1634Racine"
    > jesli bedziesz mial ffdshow zainstal.

    Porzuciłem go na rzecz LAVFilter, więc nie mam od lat już ffdshow na
    pokładzie.
    Stąd pewnie foobar nie gada w WMA.
    Da się to obejść bez ffdshow aby gadał foobar z WMA?

  • 13. Data: 2019-09-30 15:44:57
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "collie"
    > Format Factory - wszystko na wszystko.

    Zabiła mnie waga instalki 90MB.
    Czyli zostaję przy VLC, który jest w tym zestawieniu lżejszy.

  • 14. Data: 2019-10-01 14:06:51
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako jedrek <w...@...on>
    w artykule <news:FBnkF.475740$bS1.18171@usenetxs.com> pisze:

> [...]
    > Jest jakaś wtyczka do foobara? Która łyknie ten WMA lub jak to ustawić,
    > że bez ffdshow na pokładzie będzie gadał z WMA?

    U mnie działa sam foobar. Świeżo zainstalowany najnowszy odtwarza WMA,
    a konwersję ma w menu kontekstowym.

    > Ja nie używam WMA, bo nie lubię tego formatu.

    Czy z tego powodu celowo odinstalowałeś Windows Media Playera i jego kodeki?
    A może popsułeś coś innego? Przecież kodeki zainstalowane w systemie mogą
    być używane przez różne wersje WMP i inne odtwarzacze.

    > Ktoś mnie prosił o przekonwertowanie do czegoś bardziej przyjaznego stąd
    > było pytanie o przyjazne narzędzie.

    To nie jest żadne usprawiedliwienie. Wręcz przeciwnie, dorosły człowiek
    potrafi powiedzieć ,,nie znam się, nie mam jak" czy odmówić w inny sposób
    zamiast wyrządzać niedźwiedzią przysługę.

    > Póki co jak pisałem wymęczyłem to za pomocą VLC.

    Czyli próbujesz wkręty wbijać młotkiem.

    > Dysk jest duży o to nie martw się, ale nie jestem z tych: "mam duży dysk
    > zapcham go dużymi ociężałymi programami, bo kto mi zabroni".

    Chyba nie masz pojęcia, o czym piszesz. Instalator WMP10 ma 12 MB, tyle samo
    zajmuje instalator kodeków WMP11 (które mogą zastąpić kodeki WMP10). Pliki
    exe to tylko skromny dodatek, więc nawet cały WMP 11 zajmuje mniej miejsca
    niż VLC 2.x/3.x.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 15. Data: 2019-10-03 18:00:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-09-17 13:05, jedrek pisze:
    > Czy jest coś małego przyjaznego do konwersji WMA na coś innego
    > audio-przyjaznego?

    Jak dla mnie to najlepszym scyzorykiem do różnych operacji na plikach
    multimedialnych jest program XMedia Recode -
    <https://www.xmedia-recode.de/en/index.php>

    (Lista obsługiwanych formatów przez XMedia Recode -
    <https://www.xmedia-recode.de/en/formate.php>)

    Ma zewnętrzne biblioteki różnych formatów w DLL-kach, działa w wersji
    portable i jest na bieżąco rozwijany, aktualizowany.

    Ostatnia działająca wersja dla Windows XP to XMedia Recode 3.2.7.1

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2019-10-10 21:21:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-17 o 13:05, jedrek pisze:
    > Czy jest coś małego przyjaznego do konwersji WMA na coś innego
    > audio-przyjaznego?

    Format Factory