  • 1. Data: 2016-08-20 10:50:20
    Temat: konwerter napięć
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ponownie,

    http://www.hobbytronics.co.uk/mosfet-voltage-level-c
    onverter

    czy do tego układu nadaje się taki tranzystor BS170?

    czy ten 2N7000 jest lepszzy, i ten też się nadaje?

    one mają załąćzenie powyżej 3V, to nie za wysyoko?

    ewentualnie jakie inne tranzystory o niższym ugs?

    no p-mosik, ten z tme VP2106N3-G
    ten to w ogóle chyba nie ruszy na 3V3?

    szukam dobrych tranzystorów p i n mos o niskim napięciu przełączania,
    Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2016-08-21 12:40:56
    Temat: Re: konwerter napięć
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o kurcze Nikt nie wie?

  • 3. Data: 2016-08-21 14:21:13
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > o kurcze Nikt nie wie?
    Wiedzą to niemal wszyscy, czytający tą grupę. Nikt nie odpisuje? Ciekawe
    dlaczego ;)

  • 4. Data: 2016-08-21 14:27:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no dlaczego? nie wiem, może przez Romana?

  • 5. Data: 2016-08-21 14:31:15
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 21 Aug 2016 14:21:13 +0200
    doszła do mnie wiadomość <57b99cb9$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    od Jawi <g...@p...fm> :
    >Wiedzą to niemal wszyscy, czytający tą grupę. Nikt nie odpisuje? Ciekawe
    >dlaczego ;)

    Starają się mu przesłać info kanałem pozazmysłowym, ale platformowy
    pozazmysłowo słyszy tylko myśli Tuska i Gronkiewicz(oraz okazyjnie
    video z obrad parlamentu EU).
    Jego pytania o możliwość zdalnego indukowania myśli jednoznacznie o
    tym świadczą.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 6. Data: 2016-08-21 14:41:31
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    żeby przesłać trzeba mieć mózg, a w waszym powskim przypadku wchodzi w
    rachubę tylko używanie dupy z racji tego, że mózgu brak...

  • 7. Data: 2016-08-21 15:13:21
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 21 Aug 2016 14:41:31 +0200
    doszła do mnie wiadomość <npc7i4$nvj$1@node1.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >żeby przesłać trzeba mieć mózg, a w waszym powskim przypadku wchodzi w
    >rachubę tylko używanie dupy z racji tego, że mózgu brak...

    Odpowiedziałem kanałem pozazmysłowym, ale kanał zwraca "ERROR 666
    Brain not found", dziw nad dziwy.

  • 8. Data: 2016-08-21 15:19:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    takk, to mi się zrobiło na politechnice warszawskiej...

  • 9. Data: 2016-08-22 02:39:17
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 21.08.2016 o 14:21, Jawi pisze:
    > Wiedzą to niemal wszyscy, czytający tą grupę. Nikt nie odpisuje? Ciekawe
    > dlaczego ;)

    Może nie użył magicznych słów jak PO czy UE?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2016-08-22 02:48:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Odpowiedziałem kanałem pozazmysłowym, ale kanał zwraca "ERROR 666
    > Brain not found", dziw nad dziwy.

    Dziwne. Ja dostałem "513 Neural Network Corrupted on Server".