  • 11. Data: 2014-10-27 19:45:41
    Temat: Re: kurs elektroniki
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Mnie cewka kojarzy się z turbiną w stylu turbiny [...] A wam?

    Mi cewka kojarzy się z oddawaniem moczu ;)

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 12. Data: 2014-10-27 20:32:01
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 27.10.2014 o 19:45, stary grzyb pisze:

    > Mi cewka kojarzy się z oddawaniem moczu ;)

    Zastanawiam się czemu ta cewka moczowa to cewka, bo cewki wcale nie
    przypomina. Już prędzej linia długa koncentryczna rozwarta na końcu ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 13. Data: 2014-10-27 20:34:38
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zastanawiam się czemu ta cewka moczowa to cewka, bo cewki wcale nie
    > przypomina. Już prędzej linia długa koncentryczna rozwarta na końcu ;-)

    ale jeżeli cewka, to o jakiej indykcyjności ?? No, chwalić się, koledzy :)

  • 14. Data: 2014-10-27 20:54:23
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > ale jeżeli cewka, to o jakiej indukcyjności ?? No, chwalić się,
    koledzy :)

    Indukcyjność zależy od rozmiaru przerośniętego gruczołu krokowego,
    zwanego prostatą: im większa "indukcyjność", tym dłużej trwa opróżnianie
    pęcherza - niestety :(((((

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 15. Data: 2014-10-27 23:56:00
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-27 o 19:45, stary grzyb pisze:

    > Mi cewka kojarzy się z oddawaniem moczu ;)

    Biorąc pod uwagę nick to chyba ci się kojarzy z trudnościami w oddawaniu
    moczu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2014-10-28 02:01:20
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 26 Oct 2014 23:08:42 +0100, jan kowalski
    <s...@o...com.pl> wrote:

    >Witam!
    >Podajcie jakiś gdzie jest kurs elektroniki.Dzięki

    Politechnika Warszawska, Wydzial Elektroniki. Trwa tylko 5 lat

    A.L.

  • 17. Data: 2014-10-28 17:28:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-27 o 11:03, PiteR pisze:

    > Proszę. Prąd płynie jak woda. Tranzystory to takie małe kraniki. Diody
    > to zawory zwrotne a kondensatory to takie małe wiaderka :)

    Tu jest też trochę teorii:
    http://www.leapsecond.com/notes/cartoons.htm

    :)

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2014-10-28 21:06:08
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Biorąc pod uwagę nick to chyba ci się kojarzy z trudnościami
    > w oddawaniu moczu.

    Bardzo mi przykro, ale ... masz rację :(((

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 19. Data: 2014-10-28 23:19:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Oct 2014 17:28:45 +0100, Irokez napisał(a):

    > Tu jest też trochę teorii:
    > http://www.leapsecond.com/notes/cartoons.htm

    Niezłe... wiem wreszcie co to komunikacja bezprzewodowa :) Choć przepis
    Lema na nią też niezły.
    --
    Jacek