  • 11. Data: 2016-08-23 01:03:38
    Temat: Re: mATX i3 + fdd
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-08-23 o 00:53, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Aug 2016 00:12:22 +0200
    > doszła do mnie wiadomość
    > <57bb7c6d$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>
    > od Animka <a...@t...wp.pl> :

    > Obawiam się, że czegoś takiego nie dostanie.
    > https://www.youtube.com/watch?v=2u_Aai4kuS8
    Co za klamoty te maszyny. Aż się przestraszylam.

    --
    animka

  • 12. Data: 2016-08-23 01:07:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > <57bb7c6d$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>
    > od Animka <a...@t...wp.pl> :

    > Obawiam się, że czegoś takiego nie dostanie.
    PS. Nie pracowałeś kiedyś w Warszawie przy ul. Sobieskiego?

    --
    animka

  • 13. Data: 2016-08-23 08:04:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Aug 2016 00:17:48 +0200, Animka napisał(a):

    > Może do podstawówki nawet nie chodził. Teraz informatyka jest już chyba
    > od I klas szkoły podstawowej czego ja nie mogłam uświadczyć. Dopiero w
    > pracy, w ministerstwie uczyli nas wszystkich obsługi komputera i
    > programów.

    Aaaa. W ministerstwie? To wiele wyjaśnia...

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking. ]

  • 14. Data: 2016-08-23 17:44:52
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Aug 2016 01:07:43 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <57bb8790$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >PS. Nie pracowałeś kiedyś w Warszawie przy ul. Sobieskiego?

    Nie, wykładałem Śwarnetykę stosowaną na University of Ngundu.

    Niestety, wydział został zlikwidowany po tym, jak nasz student, syn
    Bwana Kubwa Behemoto wywołał wielką ulewę, która zniszczyla dom
    miejscowego szamana.

    Tam nawet Polacy studiowali, są po tym ślady na NK:
    http://nk.pl/szkola/193610/klasa/2
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 15. Data: 2016-08-23 22:32:19
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-23 o 01:03, Animka pisze:
    > Co za klamoty te maszyny. Aż się przestraszylam.
    To tylko tak wygląda.
    Tam jest zwykła płyta winylowa, wyjąć z kartonika i na adapterze
    (gramofonie) można odczytać, tylko trzeba przejściówkę RIAA > USB

  • 16. Data: 2016-08-23 22:34:09
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-23 o 00:17, Animka pisze:
> [...]
    > programów. Ja co prawda miałam już dyplom, ale z obsługi systemu
    > finansowo-księgowego na jakimś gotowym programiku w niebieskim tle, nie
    Ta wypowiedź jest wielce wymowna :)

  • 17. Data: 2016-08-23 22:35:15
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-08-22 o 21:44, Adam pisze:
    > Ty się nie śmiej ;)
    >
    > Ja szukałem stacji 8", bo mam "garść" takich dyskietek, i nie mam ich na
    > czym odczytać :(
    Ja taką 8" bym kupił, w celach kolekcjonerskich :)

  • 18. Data: 2016-08-24 00:15:05
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-08-23 o 22:35, Jawi pisze:
    > Ja taką 8" bym kupił, w celach kolekcjonerskich :)

    A nie lepiej kolekcjonować znaczki, czy monety? Primo: jest to zajęcie
    które wytrwałym i znającym się na rzeczy przynieść może spore dochody,
    zaś po drugie: mniej miejsca zajmuje. Pamiętam z zajęć na PW podobne
    stacje, nie jestem pewien ile cali, ale na oko to średnica "wsadu" była
    taka mniej więcej, jak płyty winylowej (czarnego krążka). A i grubość
    (wraz z opakowaniem) solidna, nie mniej niż 20 cm
    Natomiast stacja miała rozmiary nachtastlika, więc kolekcjonowanie tego
    wymagałoby dość sporego mieszkania.

  • 19. Data: 2016-08-24 11:06:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-24 o 00:15, JaNus pisze:

    > A nie lepiej kolekcjonować znaczki, czy monety? Primo: jest to zajęcie
    > które wytrwałym i znającym się na rzeczy przynieść może spore dochody,

    Założenie o korzyściach finansowych chyba wypacza ideę kolekcjonowania.

    > zaś po drugie: mniej miejsca zajmuje. Pamiętam z zajęć na PW podobne

    Ludzie kolekcjonują m.in. samochody, samoloty, czołgi. I to nie tylko na
    znaczkach ;)

> [...]
    > (wraz z opakowaniem) solidna, nie mniej niż 20 cm
    > Natomiast stacja miała rozmiary nachtastlika, więc kolekcjonowanie tego

    To chyba masz słabą pamięć ;) skoro FDD z Winchesterem Ci się myli.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2016-08-24 11:27:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-23 o 22:34, Jawi pisze:
    > Ta wypowiedź jest wielce wymowna :)

    Owszem, zwłaszcza to niebieskie tło daje dużo do myślenia ;)

    Czsami spotykam (prowadząc jakieś szkolenia w trakcie wdrażań systemów
    FK i GM) księgowe, które naumiały się księgować "po staremu" i nie
    dociera do nich możliwość chociażby ustawienia wzorców księgowań, czy
    księgowania dokumentu po pozycjach.
    Ba, czasem nawet konto z oznaczeniem literowym jest nie do
    zaakceptowania, przykładowo program proponuje dla kontrahenta "F.H.U.
    Owocek" kod OWOCEK, konto 201-OWOCEK. Ale nie, tak nie może być,
    księgowa musi mieć 201-00235.
    Ale na szczęście takich księgowych już coraz mniej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam