  • 11. Data: 2017-08-21 18:18:38
    Temat: Re: mercedes cla 45amg czy bmw 335ix czy audi s5
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 10:12 marek <m...@g...com> pisze:

    > Witam
    > Stoje przed wyborem tych samochodów
    > Który byście wybrali? A może jeszcze jakiś inny?
    >
    > Chodzi mi żeby miał powyżej 300km

    Pytam z czystej ciekawości - czemu powyżej 300KM?

    TG

  • 12. Data: 2017-08-21 18:36:09
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.08.2017 o 17:18, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Pytam z czystej ciekawości - czemu powyżej 300KM?

    strzelam, przyjemność z jazdy jest na innym poziomie?
    Bo przy mniejszej mocy i masie auto będzie mniejsze, a przy mniejszej
    mocy i tej samej masie będzie gorzej jechało?
    Miałem auto które miało 320KM i jazda nim była bardzo przyjemna (miałem
    to auto 3 lata i mi się nie znudziło, podczas gdy każde inne nudzi mnie
    po roku czy dwóch), nagle droga na której nie ma odcinków do
    wyprzedzania też może być przyjemna, bo na 2x krótszym odcinku jesteś w
    stanie wyprzedzić i nie musisz się ciągnąć 70km/h poza terenem
    zabudowanym, a jechać swoje 90 czy 100km/h.
    Bo do Włoch dojedziesz 2 godziny szybciej?

    Łukasz

  • 13. Data: 2017-08-21 18:39:09
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.08.2017 o 17:36, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > mocy i tej samej masie będzie gorzej jechało?
    > Miałem auto które miało 320KM i jazda nim była bardzo przyjemna

    zapomniałem dodać, było to komfortowe rodzinne kombi, w hot-hatch'u
    wystarczyłoby pewnie 200KM - ale nie chciałbym nim jechać np. do Włoch.
    Ktoś kiedyś powiedział, że na przedni napęd wystarcza 200KM, na tylny
    300KM, a na 4x4 400KM - nie testowałem wszystkich opcji, ale na razie mi
    się to sprawdza ;)

    Łukasz

  • 14. Data: 2017-08-21 19:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > A nie konie mechaniczne?
    > Też MSPANC.

    Konie to by było KM ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 15. Data: 2017-08-21 20:45:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 18:36 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > strzelam, przyjemność z jazdy jest na innym poziomie?
    > Bo przy mniejszej mocy i masie auto będzie mniejsze, a przy mniejszej
    > mocy i tej samej masie będzie gorzej jechało?

    Nigdy nie jechałem autem z takim silnikiem, ale faktycznie jest odczuwalna
    różnica miedzy np. 250 a 301 KM? :-)

    > Bo do Włoch dojedziesz 2 godziny szybciej?

    Tu akurat wystarczy 120-150KM i odpowiedni styl jazdy.

    TG

  • 16. Data: 2017-08-21 20:52:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 18:39 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > zapomniałem dodać, było to komfortowe rodzinne kombi, w hot-hatch'u
    > wystarczyłoby pewnie 200KM - ale nie chciałbym nim jechać np. do Włoch.

    Co ty tak z tymi Włochami? - jak byś nie jechał to tam nie ma gdzie
    "pojechać" - co innego takie Monachium, Stottgart czy też Zurych.

    > Ktoś kiedyś powiedział, że na przedni napęd wystarcza 200KM, na tylny
    > 300KM, a na 4x4 400KM - nie testowałem wszystkich opcji, ale na razie mi
    > się to sprawdza ;)

    Właśnie o to mi chodzi - czy w popierdółkach poniżej 2t jakie chce kupić
    autor wątku faktycznie w normalnym ruch drogowym coś znaczą te dodatkowe
    100KM?

    TG

  • 17. Data: 2017-08-21 21:35:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 20:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Nigdy nie jechałem autem z takim silnikiem, ale faktycznie jest
    > odczuwalna różnica miedzy np. 250 a 301 KM? :-)

    > Tu akurat wystarczy 120-150KM i odpowiedni styl jazdy.
    > TG

    A że tak zapytam co Was to obchodzi do czego mu taki wóz?
    Ma kase, ma fanaberie to szuka i kupuje.

    Ja osobiście mam zabawkę wypatroszone lekkie FWD 471KM 4cyl turbo i
    ciężki dupowóz na długie trasy RWD 400KM 8cylindrowy wolnossak.

    Oba potrafią jechać całkowicie normalnie i przepisowo, paląc około
    8l/100km benzyny. Oba potrafią też zeżreć około 60l/100 przy upalaniu.

    Owszem zwykły szary passat 2.0tdi spali jeszcze mniej i dojedzie nie
    mniej komfortowo ale raz że pracuje jak gówno a dwa że nie daje żadnej
    frajdy :)

    Lewis

  • 18. Data: 2017-08-21 21:40:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 21:35 Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> pisze:

    > A że tak zapytam co Was to obchodzi do czego mu taki wóz?

    Zupełnie nic mi do tego, pytam z czystej ciekawości.

    TG

  • 19. Data: 2017-08-21 22:10:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-21 o 16:58, nadir pisze:

    > Do kolejnej ładowarki.;)

    Lub do spotkania z autolawetą. :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2017-08-21 23:01:13
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Właśnie o to mi chodzi - czy w popierdółkach poniżej 2t jakie chce kupić
    autor wątku faktycznie w normalnym ruch drogowym coś znaczą te dodatkowe

    miałem 200KM, teraz mam ponad 300 w tej samej budzie (1,7t masy własnej wg
    dowodu)- róźnica jest znaczna, banan na gębie jest:)
    I jak ktoś wcześniej pisał- samochód nie nudzi się, już się miejsca na
    pieczątki skończyły w dowodzie a nadal się fajnie jeździ.
    Można jechac po emerycku jak się chce ale można też wyprzedzic na 100m
    przerywanej.

    --
    pozdr

    Tomasz