  • 21. Data: 2017-08-21 23:42:09
    Temat: Re: mercedes cla 45amg czy bmw 335ix czy audi s5
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.08.2017 o 22:01, tck pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co ty tak z tymi Włochami? - jak byś nie jechał to tam nie ma gdzie
    > "pojechać" - co innego takie Monachium, Stottgart czy też Zurych.

    to taki symbol dalszej trasy, możesz podstawić Monachium (tylko po co)

    > Właśnie o to mi chodzi - czy w popierdółkach poniżej 2t jakie chce kupić
    > autor wątku faktycznie w normalnym ruch drogowym coś znaczą te dodatkowe
    > 100KM?
    >
    > TG
    >
    > miałem 200KM, teraz mam ponad 300 w tej samej budzie (1,7t masy własnej
    > wg dowodu)- róźnica jest znaczna, banan na gębie jest:)
    > I jak ktoś wcześniej pisał- samochód nie nudzi się, już się miejsca na
    > pieczątki skończyły w dowodzie a nadal się fajnie jeździ.
    > Można jechac po emerycku jak się chce ale można też wyprzedzic na 100m
    > przerywanej.

    dokładnie tak, ja niestety swoje musiałem sprzedać- przewagą jego był
    komfort w trasie, a w trasy zacząłem zabierać mini-kampera, więc do
    niczego takie auto ;)

    Łukasz

  • 22. Data: 2017-08-21 23:51:59
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.08.2017 o 19:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Nigdy nie jechałem autem z takim silnikiem, ale faktycznie jest
    > odczuwalna różnica miedzy np. 250 a 301 KM? :-)

    między 270 a 320KM odczuwałem różnicę (przed programem/po programie),
    ale już 270KM było dla mnie wystarczające, za to różnicę między 230 a
    270KM odczuwałem dużą - ale może to też przepaść rocznikowa aut.
    No i 2.0D 140KM palił więcej przy 200km/h niż 3.0D 272KM ;)

    > Tu akurat wystarczy 120-150KM i odpowiedni styl jazdy.

    no wystarczy, pewnie nawet można się uprzeć i 80-konnym autem przejechać
    szybciej (nie pamiętam, ale chyba 82KM Kangoo wyciągał ok. 170km/h,
    można wcisnąć buta w podłogę i się modlić ;)

    Łukasz

  • 23. Data: 2017-08-22 08:18:27
    Od: p...@g...com

    B8 2.0 tdi to teraz 190KM I do kulania sie po autostradach na dlugiej trasie od biedy
    ujdzie :-)

  • 24. Data: 2017-08-22 10:31:02
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-22 o 08:18, p...@g...com pisze:
    > B8 2.0 tdi to teraz 190KM I do kulania sie po autostradach na dlugiej trasie od
    biedy ujdzie :-)

    Owszem, nawet 1.6benza od biedy się nadaje.
    Ale to nadal diesel który nie ma żadnej kultury pracy i nie sprawia
    żadnej frajdy. OK komuś frajda to 81KM w 1100kg masy innemu 200KM w
    1800kg. Ale daję rękę uciąć że jak ktoś pyta o samochody jak w tytule
    frajdy szuka w trochę innym stosunku mocy do masy i będzie to bliżej
    3-4kg na KM a nie 8-12 ;)

    Lewis