  • 21. Data: 2011-01-26 11:23:39
    Temat: Re: mobilna wersja strony
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Gancarski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:p0xq2c6o9cvu.q1eox2ihai0m.dlg@40tude.net...
    > Aj, no żebym ja się obrażał o dobrą dyskusję, to świat tego jeszcze nie
    > widział.

    :)

    > Tak jak 2Advanced nadal może lecieć na kolejnej wersji swojej flashowej
    > prezentacji, która udaje stronę. Swoją drogą, nie zmienili jej od pięciu
    > lat, więc nie wiem czy jest tak dobra z ich perspektywy czy tak nie muszą
    > nią zajmować.

    Ich strona nadal sie IMHO broni:)
    Pamietam jak z zapartym tchem ogladalem jedna z pierwszych wersji (chyba v.2) i
    ze zrobila na mnie nieziemskie wrazenie. To zostaje w pamieci:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 22. Data: 2011-01-26 12:04:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> writes:

    > Ich strona nadal sie IMHO broni:)

    Taaa. Tam jest wszystko takim maczkiem, że nic nie widzę po prostu. I
    jak większość flaszy (nieliczne się skalują, więc dasie) ma
    nieskalowalny tekst.

    MJ

  • 23. Data: 2011-01-26 12:52:10
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2011-01-25 21:54, Michał Gancarski pisze:
    > Aj, no żebym ja się obrażał o dobrą dyskusję, to świat tego jeszcze nie
    > widział. Podsumowując:
    >
    > 1. Nie widziałem strony e IE8 zanim ją tu wrzuciłem.

    Bo przecież w badzIEwiu się tylko własne strony sprawdza :)

    > 2. Nie sądzę by łatwo dało się to w IE8 zrobić tak jak oni chcieli, bo
    > opiera się to na media queries.

    Tam największy problem jest z HTML5 - nie dodali skryptu który
    "naprawia" tagi z tej wersji HTMLa. Samo skalowanie MZ to już fjuczer
    który ma prawo nie działać na "dobrym" IE8 ;)

    > 3. Nie potępiam ich decyzji aczkolwiek mogli to zrobić bardziej elegancko.

    +1

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 24. Data: 2011-01-26 13:08:04
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości
    > Ja się tylko odnoszę do Twojej śmiałej tezy, jakoby IE8 był "dobrą"
    > przeglądarką - zauważ że tylko to jedno zdanie zostawiłem cytując Twoją
    > wypowiedź.

    A ja odnosilem sie do calosci tematu watku:)
    Misunderstunding :)

    A co do smialosci tezy - 100 razy bardziej wole kodowac dla IE8 niz IE6. Wiec
    jak dla mnie to ona juz jest dobra:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl