  • 21. Data: 2020-04-05 13:25:08
    Temat: Re: na myjnie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 13:19, Kris pisze:

    > to że musieli się wykazać to oczywiste ale dlaczego nie walili wszystkim tylko ty
    myjącym?

    Bo dostali rozkaz że mają jebać tych co myją na myjni? Ci w kolejce nie
    myli, więc nie dostali:P

    > Generalnie nie musisz odpowiadać bo mądre odpowiedzi tutaj nie ma szans być?
    > Sytuacja idiotyczna to idiotyczne pytania zadaję ?

    Sam nie wiem, co tu lepiej pasuje.

    https://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemo
    w/i18n/pl_PL/201303/1364326776_by_ahab_500.jpg

    https://memy.pl/show/big/uploads/Post/13399/14427406
    559072.jpg

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-04-05 13:28:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 13:25, Shrek pisze:

    > Sam nie wiem, co tu lepiej pasuje.
    >
    > https://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemo
    w/i18n/pl_PL/201303/1364326776_by_ahab_500.jpg

> [...]

    Znalazłem kompromis;)

    https://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemo
    w/i18n/pl_PL/201205/1336648317_by_abkaluga_500.jpg

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2020-04-05 13:30:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu Kris pisze tak:

    > Przed chwilą w TVN jakiś rzecznik policji gadał że zero tolerancji
    > teraz. Od policji mandat do 1000zl plus info do inspektora
    > sanitarnego który to od 5 do 30 tys ma widełki.

    A gdzie byli jak pijaki rozjeżdzały ludzi na pasach?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 24. Data: 2020-04-05 13:48:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > teraz. Od policji mandat do 1000zl plus info do inspektora
    > sanitarnego który to od 5 do 30 tys ma widełki.

    A w Poznaniu na tzw sielance prawdziwa sielanka - psrzedawcy sprzedaja,
    kupujacy spaceruja i kupuja, radiowóz na sygnałach przejechał się obok
    ale interwencji juz nie widziałem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 25. Data: 2020-04-05 14:13:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Apr 2020 01:48:50 +0100, PiteR napisał(a):
> [...]
    ej-w-olsztynie

    > Olsztyn to stan umysłu ;)

    Jak takis odwazny, to pojedz u siebie na myjnie :-)

    J.

  • 26. Data: 2020-04-05 14:14:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Apr 2020 23:54:59 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Robert by tu musiał się wypowiedzieć czy nie doszło tam do zaniechania przez
    funkcjonariuszy?
    > Dlaczego tych w kolejce tylko pouczyli a tych myjących ukarali?

    Norme wyrobili, a normy nie wolno przekraczac :-)

    J.

  • 27. Data: 2020-04-05 15:44:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 00:27:18 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Nie spodziewałem się że kiedyś się z Cavalino zgodzę;)
    > Dzisiaj ten pierwszy raz

    A ja sie z wami nie zgodze.
    Narodowi jakos wybito chlubna przeszlosc, i tak chcetnie sie nie
    podniesie.

    Ale moze pomysli przy urnie ... tylko kto bedzie liczyl glosy ...

    J.

  • 28. Data: 2020-04-05 16:14:52
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Polacy głosują generalnie przeciw a wrogiem suwerena można zostać bardzo szybko ;-)
    Załóżmy teoretycznie że prawi i sprawiedliwi ukrywają liczbę ofiar śmiertelnych ale
    muszą coś zrobić i jedynym wyjściem są dalsze sankcje ... Czy nie lepiej uwolnić
    statystyki i na tej podstawie jeszcze dokręcić śrubę ?

    Ps Niemcy ulegli swoim rolnikom i sprowadzą 80 tys Bułgarów i Rumunów na szparagi a
    PiS doprowadzi do upadku polskie rolnictwo ?
    Wtedy wystarczy że PO da 600 plus i już mamy nowego prezydenta :-)

  • 29. Data: 2020-04-06 15:24:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/04/2020 08:23, Cavallino wrote:

    > Doigrają się s...syny.
    > W końcu ludzie będą mieli dość tego gnębienia, wyjdą na ulice i władza
    > zamiast mandatów zobaczy latające kamienie....
    > Ten dzień się zbliża wielkimi krokami.

    Raczej nie sadze. Ci co zyja z benefitow dadza sie nawet wyruchac w dupe
    trzonkiem od siekiery byle je dalej dostawac. Ci, ktorzy sa wkurwieni
    musza niestety zapierdalac na kredyty, rachunki i benefity dla tych
    pierwszych. Nie wiem co by sie musialo stac zeby to ostatecznie pierdolnelo.

  • 30. Data: 2020-04-06 15:37:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-04-2020 o 15:24, K pisze:

    > Raczej nie sadze. Ci co zyja z benefitow dadza sie nawet wyruchac w dupe
    > trzonkiem od siekiery byle je dalej dostawac.

    Tyle że już przeżarli wszystko co było, więc nie będzie z czego dolewać
    darmozjadom do koryta.

    > Ci, ktorzy sa wkurwieni
    > musza niestety zapierdalac na kredyty, rachunki i benefity dla tych
    > pierwszych. Nie wiem co by sie musialo stac zeby to ostatecznie
    > pierdolnelo.

    Trzeba tłumaczyć jełopom, dlaczego już teraz nie ma na nic, ani na
    zabezpieczenia dla lekarzy, ani na testy, a jeszcze trochę nie będzie
    również na wyborczą korupcję.
    Większość nie zrozumie, ale może część tak, choćby ta, która już odczuje
    na sobie skutki takiej polityki rozdawnictwa w hossie i braku rezerwy
    na cokolwiek gdy przychodzą cięższe czasy.

    A ta część może wystarczyć żeby przechylić szalę.