  • 11. Data: 2020-04-05 09:35:22
    Temat: Re: na myjnie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tradycyjnie jełop0zycja z P0 nawet to spie..oli.

    -----
    > W końcu ludzie będą mieli dość tego gnębienia, wyjdą na ulice i władza zamiast
    mandatów zobaczy latające kamienie..

  • 12. Data: 2020-04-05 10:13:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 09:25, Kris pisze:

    > Ale dlaczego myjącym mandat a tym czekającym na mycie pouczenie?

    Bo ktoś zapytał "to co my mamy w zasadzie robić, skoro z rozporządzenia
    to w zasadzie nic konkretnego nie wynika a z konferencji rządu jeszcze
    mniej?" a ktoś wyżej powiedział na odpierdol "no to jebcie tych co na
    myjni samochody myją". O tych w kolejce mowy nie było - nie wiedzieli to
    na wszelki wypadek pouczenia przyjebali. Pytasz jakbyś myślał, że do
    policji to kujony i tytany intelektu idą.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-04-05 12:03:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Pytasz jakbyś myślał, że do
    policji to kujony i tytany intelektu idą.

    Ci co przyjmują takie mandaty to też kujony i tytany ?

  • 14. Data: 2020-04-05 12:03:45
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 15. Data: 2020-04-05 12:19:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 12:03, Kris pisze:
    > policji to kujony i tytany intelektu idą.
    >
    > Ci co przyjmują takie mandaty to też kujony i tytany ?

    Powiem ci tak.

    Po pierwsze to nawet taki trol jak azor z pręgierza jest poniekąd elitą
    - umie czytnik skonfigurować, niewsy ogarnąć, choćby przez to że
    przeczytał u innych wie że podstawy są wątpliwe.

    Po drugie - prawo jest w najlepszym przypadku "wątpliwe" - ty wiesz, ja
    wiem, azor wie, ale w kurwizji o tym nie mówili,

    Po trzecie - większość z definicji nie znajduje się na szczycie rozkładu
    normalnego, więc nic dziwnego że nie są tytany intelektu,

    Po czwarte - jestem prawie pewien że odbył się tam "deal" - przyjmujecie
    500 PLN bo my mamy się wykazać, a jak nie to zgłaszamy do sanepidu -
    przyjebią wam administracyjnie bez zdania racji i prawa odmowy po 30k.
    Jest to oczywiście szantaż i teoretycznie nie należy się uginać, ale
    spójrzmy prawdzie w oczy - obecnie lepiej spotkać dresa bo zajebie ci co
    najwyżej to co masz przy sobie, niż policjanta. Ponadto na dresa możesz
    się poskarżyć policji a na policjanta to co najwyżej możesz w kiblu na
    delirium excitium zejść - brawo państwo. Cała odzyskiwanie zaufania
    przez policję w ciągu kilku lat chuj trafił.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-04-05 12:52:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale chyba od jakiegoś czasu można nie przyjąć mandatu już po jego jełopowatym
    przyjęciu?

    -----

  • 17. Data: 2020-04-05 13:11:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 12:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale chyba od jakiegoś czasu można nie przyjąć mandatu już po jego
    > jełopowatym przyjęciu?

    Sanepid nie nakłada mandatu a decyzję administracyjną.

    PS - a ty nawet nie należysz do elity z pierwszego punktu, bo nawet azor
    z pręga ogarnia cytowanie.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-04-05 13:17:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale Twoi ziomale przyjęli po 500,- na ryło od P0licji.
    Dżizas, ci spod huty to zawsze jacyś jełopowaci...

    -----

  • 19. Data: 2020-04-05 13:19:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Po czwarte - jestem prawie pe
    > wien że odbył się tam "deal" - >przyjmujecie
    >500 PLN bo my mamy się wykazać

    to że musieli się wykazać to oczywiste ale dlaczego nie walili wszystkim tylko ty
    myjącym?
    Generalnie nie musisz odpowiadać bo mądre odpowiedzi tutaj nie ma szans być?
    Sytuacja idiotyczna to idiotyczne pytania zadaję ?

  • 20. Data: 2020-04-05 13:22:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Sytuacja idiotyczna to idiotyczne pytania zadaję

    Aczkolwiek powinni beknąć za zaniechanie w końcu potencjalnych przestępców było tam
    więcej a ukarali tylko tych mających.
    Gdzie to równość/sprawiedliwość?