  • 11. Data: 2009-03-20 20:32:35
    Temat: Re: najtanszy abonament
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl>

    Big Jack pisze:

    > Ja właśnie korzystam z takiego rozwiązania, czyli socjalny i orange
    > freedom. Nie wiem czy to jest przyczyną, że przy przejściu miałem
    > przerwę i podpieli mnie gdzie indziej, ale jest widoczna różnica w
    > działaniu. Pingi widocznie gorsze i częstsze zrywania synchronizacji.

    Chyba jesteś w "mylnym błędzie", jak mawiali starożytni telekomunikanci :))

    > Gdybym mógł mieć socjalny i Neo, to na pewno bym tak miał. Neo działała
    > zdecydowanie stabilniej. To gdzie idą pieniądze jest tutaj mało istotne.

    Obie usługi są świadczone na tych samych urządzeniach.
    Nie podniosłeś sobie przypadkiem prędkości ?

    Pzdr.
    Kferro

  • 12. Data: 2009-03-21 07:57:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    zeta.pl
    użytkownik *Andrzej Podenkiewicz* napisał(a):

    > Chyba jesteś w "mylnym błędzie", jak mawiali starożytni telekomunikanci
    > :))

    Ale niby co ma być tym błędem?

    > Obie usługi są świadczone na tych samych urządzeniach.
    > Nie podniosłeś sobie przypadkiem prędkości ?

    Nie

    --
    Big Jack
    //////

  • 13. Data: 2009-03-25 14:45:45
    Od: p...@o...pl

    On 17 Mar, 19:29, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
    > W wiadomości:
    .news.neostrada.pl

    > Sojalny został wycofany ze sprzedaży. Zastąpiono go innym, faktycznie
    > socjalnym, bo żeby go uzyskać trzeba mieć kwity z pomocy społecznej. I teraz
    > jest największy absurd. Na dotychczasowym socjalnym nie można mieć Neo, na
    > nowym można.

    Tzn tak naprawdę to są różne plany i ten "nowy socjalny" jak go
    nazywasz (czyli tak naprawdę plan "przyjazny") tak naprawdę jest sporo
    tańszy od "starego socjalnego". Kosztuje 18, 3 zł. NO i faktycznie
    żeby go miec to trzeba mieć te kwity, o których piszesz

  • 14. Data: 2009-03-25 16:55:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    f...@o...googlegroups.com
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

> [...]
    > tańszy od "starego socjalnego". Kosztuje 18, 3 zł. NO i faktycznie
    > żeby go miec to trzeba mieć te kwity, o których piszesz

    Brawo, napisałeś to co ja

    --
    Big Jack
    //////

  • 15. Data: 2009-03-26 09:43:55
    Od: p...@o...pl

    On 25 Mar, 17:55, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
    > W wiadomości:
    f...@o...googlegroups.com

    > Brawo, napisałeś to co ja
    >
    > --
    >  Big Jack
    >          //////
    >         ( o  o)     GG: *660675*
    >     --ooO-( )-Ooo-

    Tak, tylko, że ja zwróciłem uwagę na istotny szczegół, że abo w tym
    "nowym socjalnym" jest sporo tańsze od tego poprzedniego...
    socjalnego...

  • 16. Data: 2009-03-26 15:59:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    2...@f...googlegroups.com
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    > Tak, tylko, że ja zwróciłem uwagę na istotny szczegół, że abo w tym
    > "nowym socjalnym" jest sporo tańsze od tego poprzedniego...
    > socjalnego...

    Dzięki łaskawco. Na co komu Cennik Usług Telekomunikacyjnych TP.

    --
    Big Jack
    //////