  • 11. Data: 2016-01-13 20:40:02
    Temat: Re: newbie: pozycjonować samemu czy szukać firmy?
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 13/01/2016 18:20, Borys Pogoreło wrote:

    > Naprawdę masz ochotę dyskutować ze Stokrotką?

    W zasadzie wyczerpałem już swoją myśl i nie zamierzam kontynuować tamtej
    polemiki. ;-)

    > A, przepraszam, ohotę.

    :-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 12. Data: 2016-01-16 12:37:19
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Stokrotka wrote:
    > Zdecydowanie zrub to sam.
    > Ten wstęp:twoja świadomość co masz zrobić, co umiesz, i czego nie
    umiesz
    > dowodzi jednoznacznie, że podołasz.

    Chciałbym, ale problem w tym ze aplikacja dotyczy nieruchomości - duża
    konkurencja.

  • 13. Data: 2016-01-16 12:44:49
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Borys Pogoreło wrote:
    > Ale w branży nieruchomości nie wróżę sukcesów, konkurencja tam musi
    byc zabójcza i raczej nie oszczędzająca pieniędzy.

    Ile może kosztować wypozycjonowanie strony (głównie frazy:
    "nieruchomość sprzedaż", "nieruchomość kupno", "nieruchomość zamiana",
    "nieruchomość najem", "nieruchomość wynajem"), tzn. same linki, tak,
    żeby było najdalej na drugiej stronie wyników. Chodzi mi o to w jakich
    granicach mogą być ceny za taką usługę.

  • 14. Data: 2016-01-16 14:21:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 16 Jan 2016 12:44:49 +0100, Jivanmukta napisał(a):

> [...]
    > "nieruchomość najem", "nieruchomość wynajem"), tzn. same linki, tak,
    > żeby było najdalej na drugiej stronie wyników. Chodzi mi o to w jakich

    O to musisz pytać indywidualnie takie firmy. Zbierz kilka ofert, będziesz
    mieć jakąś średnią.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2016-01-16 18:28:48
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Chciałbym, ale problem w tym ze aplikacja dotyczy nieruchomości - duża
    > konkurencja.

    NIe rozumiem cię. Jest bezrobocie. Pozycjonowanie to żadna filozofia w
    zestawieniu z pisaniem stron. Dlaczego te pieniądze oddajesz tak walkowerem?

  • 16. Data: 2016-01-26 14:36:55
    Od: j...@p...onet.pl

    W dniu sobota, 16 stycznia 2016 18:29:04 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
    > NIe rozumiem cię. Jest bezrobocie. Pozycjonowanie to żadna filozofia w
    > zestawieniu z pisaniem stron. Dlaczego te pieniądze oddajesz tak walkowerem?

    Czy w przypadku skreślenia z rankingu domena jest spisana na straty?

  • 17. Data: 2016-01-26 21:14:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 26 Jan 2016 05:36:55 -0800 (PST), j...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Czy w przypadku skreślenia z rankingu domena jest spisana na straty?

    Możesz założyć, że tak. Da się ją wyciągnąć z bana/filtra, ale trzeba się
    wyspowiadać od A do Z i raczej będziesz wtedy pod obserwacją.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2016-02-18 16:57:39
    Od: j...@p...onet.pl

    A powiedziałbyś mi jeszcze skąd firmy pozycjonerskie czerpią wiedzę o zmianach w
    Google?

  • 19. Data: 2016-02-18 19:25:42
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >A powiedziałbyś mi jeszcze skąd firmy pozycjonerskie czerpią wiedzę o
    >zmianach >w Google?

    Gooogle się z tym ogłasza, to żadna tajemnica.

  • 20. Data: 2016-03-15 17:52:08
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dobrym pytaniem było by takie, jak sprawdzać wyniki pozycjonowania?
    pewnie wszyscy zauważyli, że google "dopasowuje" wyniki wyświetlania do
    poszukującego... u mnie na przykład moja strona pojawia się jako
    pierwsza, prosiłem ziomali, żeby sprawdzili, u nich w ogóle się nie
    pojawia...