  • 21. Data: 2016-03-15 18:50:05
    Temat: Re: newbie: pozycjonować samemu czy szukać firmy?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Są firmy sprawdzające pozycjonowanie, nawet czasem za darmo.
    Ja trafiłam kiedyś na taką reklamę.

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:nc9emt$sjn$2@node2.news.atman.pl...

  • 22. Data: 2016-03-16 17:27:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to tak jak z "systemem demokratycznym" donalda tuska i hanny gronkiewicz
    waltz [R]... ponoć niektórym pasuje...

  • 23. Data: 2016-03-16 18:35:24
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > to tak jak z "systemem demokratycznym" donalda tuska i hanny gronkiewicz
    > waltz [R]... ponoć niektórym pasuje...

    Serio: pszyszła do mnie reklama sprawdzenia strony za darmo.
    Odpisałam, że jestem zainteresowana, i jakiś czas potem pszysłali raport o
    mojej ortograficznej stronie, a w tym raporcie najwięcej o pozycjonowaniu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 24. Data: 2016-03-21 10:04:12
    Od: j...@p...onet.pl

    > Zresztą, firma też nie daje żadnej gwarancji, jedynie więcej doświadczenia i gotowe
    narzędzia.

    Czy to znaczy, że firma też może mi "spalić" domenę? Jeśli tak, to jak szukać firmy
    która tego nie zrobi?

  • 25. Data: 2016-03-21 12:20:46
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    On 21/03/2016 09:04, j...@p...onet.pl wrote:

    > Czy to znaczy, że firma też może mi "spalić" domenę? Jeśli tak, to
    > jak szukać firmy która tego nie zrobi?

    Chyba tylko z polecenia.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 26. Data: 2016-04-03 17:32:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Feb 2016 07:57:39 -0800 (PST), j...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > A powiedziałbyś mi jeszcze skąd firmy pozycjonerskie czerpią wiedzę o zmianach w
    Google?

    Blogi, przecieki, oficjalne informacje, własne eksperymenty. Nie ma jednego
    źródła.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2016-06-09 18:28:34
    Od: j...@p...onet.pl

    Mam jeszcze jedno pytanie dot. SEO. Będę dodawał moją witrynę do katalogów stron. Czy
    mogę użyć narzędzia, które stworzy od razu wiele wpisów? Boję się, że jeśli powstanie
    wiele linków w jednej chwili to będzie to miało niekorzystny wpływ na ranking.