  • 11. Data: 2016-07-03 07:42:09
    Temat: Re: nic się nie stało?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.07.2016 04:00, Budzik wrote:

    > Ze co?
    > Dzieciak, ktory nie dorósł do samochodu, wyprzedza na łuku, na podwójnej
    > ciagłej, nie wie po co i dlaczego ale wyprzedza.

    I to jeszcze na przejsciu...

    Shrek

  • 12. Data: 2016-07-03 07:54:44
    Temat: Re: 2 debili byłoby mniej.
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 05:15, Cavallino pisze:

    > Jakbyś czytał cytaty to byś wiedział.
    > Już nie raz tłumaczyłem, że odpowiadam TYLKO na to co cytuję, a nie coś
    > co się wydarzyło na grupie kilka lat wcześniej.
    > Życzenie komuś czegoś złego, tylko za to że ma jakieś swoje zdanie
    > zasługuje na natychmiastowy strzał w pysk - tutaj musiało wystarczyć
    > spuszczenie wody w kiblu po delikwencie.

    Pośrednio patrząc jednak na konteks spuszczasz wodę po sobie.

  • 13. Data: 2016-07-03 07:59:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 07:42, Shrek pisze:

    > I to jeszcze na przejsciu...

    Niektórzy dodali by jeszcze, że wykorzystał drogę.

  • 14. Data: 2016-07-03 08:01:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.07.2016 07:59, cef wrote:

    > Niektórzy dodali by jeszcze, że wykorzystał drogę.

    Na pewno nie wykorzystał rozumu.

    Shrek

  • 15. Data: 2016-07-03 12:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > zasługuje na natychmiastowy strzał w pysk - tutaj musiało wystarczyć
    > spuszczenie wody w kiblu po delikwencie.

    Uff :)

  • 16. Data: 2016-07-03 15:13:08
    Od: "Danek" <j...@w...os>

    > Życzenie komuś czegoś złego, tylko za to że ma jakieś swoje zdanie
    > zasługuje na natychmiastowy strzał w pysk - tutaj musiało wystarczyć
    > spuszczenie wody w kiblu po delikwencie.

    Hitler też miał "jakieś swoje zdanie"
    Mimo wszystko nie tylko życzono mu czegoś złego,
    ale Trybunał Norymberski nie poprzestał na życzeniach,
    ale wielu powiesił.

    Drogowi debile powinni natychmiast trafiać na cmentarz.
    Tylko to uchroni innych przed skutkami wypadków
    przez debili spowodowanych.

  • 17. Data: 2016-07-03 15:20:10
    Od: "Danek" <j...@w...os>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    l-dzieki-nagraniu-z-kamerki-samochodowej.html

    > nie. Z Twojego punktu widzenia były to lata świetlne. Znaczy Ty spokojnie
    > byś dał radę, stąd taka ocena.
    > A gdyby za kierownicą któregokolwiek auta była Twoja córka? Sekunda
    > zawahania... brak obycia z grami typu need for speed..... Też byś
    > powiedział były lata świetlne?
    >
    > ToMasz

    Dobrze to określiłeś "obycia z grami typu need for speed".
    W realu to pewnie narobiłby w gacie i dalby radę co najwyżej
    wybałuszyć oczy.

  • 18. Data: 2016-07-03 22:02:56
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Hitler też miał "jakieś swoje zdanie"
    > Mimo wszystko nie tylko życzono mu czegoś złego,
    > ale Trybunał Norymberski nie poprzestał na życzeniach,
    > ale wielu powiesił.
    Podobno każda dyskusja w Usnecie kończy sie argumentem
    ad Hitlerum
    Kto pierwszy go używa ten przegrywa.

    > Drogowi debile powinni natychmiast trafiać na cmentarz.
    > Tylko to uchroni innych przed skutkami wypadków
    > przez debili spowodowanych.

    Kiedyś też popełniałem różne grzechy.
    I czasami to były historie które same wyszły.
    Teraz dorosłem ma dzieci i moim marzeniem jest samojeżdzące auto.
    Czy też mam trafić na cmentarz?
    Tylko kto moje dzieci utrzymam, Ty?

  • 19. Data: 2016-07-04 06:48:39
    Od: "Danek" <b...@l...od>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > ale Trybunał Norymberski nie poprzestał na życzeniach,
    > ale wielu powiesił.

    Podobno każda dyskusja w Usnecie kończy sie argumentem
    ======

    Argument z Hitlerem jest tak celny, że nie można przegrać.

> [...]

    I czasami to były historie które same wyszły.
    Teraz dorosłem ma dzieci i moim marzeniem jest samojeżdzące auto.

    =========
    Jeżeli uważasz się za debila drogowego, to tak,
    twoje miejsce jest na cmentarzu.

    A kto utrzyma dzieci których rodziców ty zabijesz ?

  • 20. Data: 2016-07-04 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > I czasami to były historie które same wyszły.
    > Teraz dorosłem ma dzieci i moim marzeniem jest samojeżdzące auto.

    Ja tez.
    Do czego powinnismy dązyc - aby takich jak Ty i ja za młodu odpowiednio
    wczesniej uswiadomic.
    Mi pomogła obecnosc przy kilku wypadkach, mysle, ze odpowiednio
    spreparowany film na kursie tez by swoje zrobił.
    A moze nie... Nie wiem.