  • 11. Data: 2020-05-15 18:19:37
    Temat: Re: nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 15.05.2020 o 13:29, J.F. pisze:

    >Po to jest gniazdko słuchawkowe w telefonie, by po włożeniu
    >weń wtyczki, automagicznie odcinany był głośnik. Może są

    Jakos tak.

    >telefony "tradycyjne", gdzie działa i to, i to jednocześnie,
    >ale ja się z takim nie spotkałem - i wcześniej mając różne
    >Nokie, i obecnie, macając w ubiegłym roku różne MyPhone
    >i inne Alcatele w Media Markt i Media Expert. Jako antena
    >słuchawki służą przy okazji tam, gdzie jest radio.

    A ja tak nie przypominam sobie, abym w ktorymkolwiek ze swoich
    telefonow nie mogl wlaczyc glosnika w radiu FM.
    Wspomniana osoba tez jakos nie miala problemu, i w tym caly problem
    :-)

    Jednoczesnie ... a to sie chyba faktycznie nie dalo ...
    ale aktualnie mam Ulefona i w nim radio gra jednoczesnie na glosniku i
    sluchawkach.
    Ale to chyba cecha bardziej ogolna,

    Ambitniejsze kombinacje, typu np rozmawiac przez sluchawki a radio
    niech gra na glosnik - to tez sie chyba nie uda.

    J.

  • 12. Data: 2020-05-15 19:02:27
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    > przyznam że ten pomysł przypadł mi do gustu...
    >
    > czy mogę poprosić przedstawicieli młodego pokolenia
    > o wskazanie mi takich aukcji na allegro?! tzn.
    > 1) słuchawki z radiem
    > 2) telefon bez radia, do którego owe słuchawki pasują

    samodzielnie wyszukałem takie słuchawki na allegro:
    https://allegro.pl/oferta/sluchawki-nauszne-micro-sd
    -radio-fm-9193706367
    https://allegro.pl/oferta/sluchawki-skladane-mp3-pla
    yer-micro-sd-radio-8289407236
    jest tam mowa o jakimś kablu dżeku, ale chyba mogę dać babci bez dżeka?!

    w sensie: czy będzie działało radio na słuchawkach i czy na pewno
    urządzenie nie pozwoli używania "funkcji kołchoźnik" (czy radio
    nie będzie dudniło na cały pokój jak kiedyś telefon na głośniku)

  • 13. Data: 2020-05-15 20:30:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jestem Nowy" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    ayer-micro-sd-radio-8289407236
    >jest tam mowa o jakimś kablu dżeku, ale chyba mogę dać babci bez

    Chyba mozesz :-)

    >w sensie: czy będzie działało radio na słuchawkach i czy na pewno

    Poszukaj instrukcji obslugi ... i doczytaj jak sie to obsluguje - na
    ile wygodnie ...

    moze sie przy okazji wyjasni kwestia kabla - ale one z reguly bazuja
    na jakis wewnetrznych antenach

    >urządzenie nie pozwoli używania "funkcji kołchoźnik" (czy radio
    >nie będzie dudniło na cały pokój jak kiedyś telefon na głośniku)

    niemal na pewno nie, bo przeciez ogluszyliby klienta.

    J.

  • 14. Data: 2020-05-15 21:51:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.05.2020 o 19:02, Jestem Nowy pisze:

> [...]
    > urządzenie nie pozwoli używania "funkcji kołchoźnik" (czy radio
    > nie będzie dudniło na cały pokój jak kiedyś telefon na głośniku)

    Cosik mi się zdaje, że sobie jajca robisz, z nudów, będąc na
    kwarantannie. Ale dobrze, jeszcze raz przyjmę za dobrą monetę
    te opowieści dziwnej treści - babci raczej, a nie wnuka, bo
    wnuki tak nierozgarnięte teraz nie są w kwestiach telefonicznych.
    Niech Ci będzie, więc:
    1.kupujesz nowy telefon starego typu BEZ radia;
    2.kupujesz wspomniane słuchawki z radiem, a załączony do nich
    kabelek zostawisz sobie, bo nie jest on potrzebny do słuchania
    radia (używany jest do czego innego). Siła głosu jest regulowana
    w słuchawkach, ale nigdy nie da się używać słuchawek jako dwóch
    głośników stereo, bo aż tak głośno - ze zrozumiałych względów
    laryngologicznych - żadne słuchawki nie grają, nawet gdy ktoś
    jest przygłuchy.
    3.zestaw telefon+słuchawki przekazujesz babci, z prośbą, by
    posłuchała ojca Muchomorka i przekazała mu swój wdowi grosz.

  • 15. Data: 2020-05-15 22:05:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-14 o 23:32, Jestem Nowy pisze:
> [...]
    > będzie tak miły aby rzucić okiem na allegro i wskazać
    > linka do akcji na której kupię używany =niedrogi telefon?
    > wymogi tylko dwa: (1) klawiatura i (2) radio na słuchawki
    > ale _tylko_ na słuchawki, bez możliwości słuchania na głośniku
    >
    > cena od 20zł do max 100zł
    >
    > ja jako człowiek średniego pokolenia mimo że obsługuję
    > komputer i potrafię samodzielnie zadać pytanie w usenecie
    > nie radzę sobie kompletnie z przeszukiwaniem allegro
    > pod takimi odjechanymi warunkami...
    >
    > zakładam jednak że dla młodych ludzi to minutka i już
    > są w stanie wyszukać odpowiednią aukcję i ją tutaj wkleić

    Nokia 6303

  • 16. Data: 2020-05-18 02:23:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "collie" 5ebe739d$0$503$6...@n...neostrada.pl

    > Dobrze, że napisałeś "chyba", bo jak widać należysz do tych
    > "znających się na rzeczy" pod hasłem: "nie wiem, ale się
    > wypowiem". W ubiegłym roku kupowałem taki "telefon dla
    > seniorki". Przebadałem wszystkie tego typu w Media Markt
    > i w Media Expert. Żaden z tych telefonów - jeśli miał radio -
    > nie działał bez słuchawki przy słuchaniu radia - w instrukcji
    > za każdym razem była o tym mowa.

    Słuchawki pracują jako antena a głos idzie do głośnika.
    Bywają telefony obywające się bez słuchawek -- mam taki,
    ale słabo sobie radzi.

    Chyba nie ma telefonów, które nie puszczają radia w głośnik.

    Można kupić coś bez telefonu -- ale do tego czegoś można
    podczepić głośnik...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2020-05-19 23:01:48
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Przebadałem wszystkie tego typu w Media Markt
    > i w Media Expert.

    Przyganiał kocioł garnkowi. "Ekspert" przebadał wszystko w marketach.
    Żałosne.

    Pzdr

  • 18. Data: 2020-05-20 20:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jestem Nowy n...@p...pl ...

> [...]
    >
    > zakładam jednak że dla młodych ludzi to minutka i już
    > są w stanie wyszukać odpowiednią aukcję i ją tutaj wkleić

    Moge ci sprzedac jakiegos dodgee.
    Kupiłem kiedys i słuzył jako rezerwowy a teraz własnie kupuje inny bo ten
    ma tak cichy głosnik ze nie słychac ani dzwonka ani niczego innego. :)

    Inny pomysł - wywalic głosnik.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 19. Data: 2020-05-20 20:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Co do radia, większość nie zagra bez anteny za którą
    > robi kabelek do słuchawek,

    Ale przeciez do słuchania radia sa apki - nie trzbea po fm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 20. Data: 2020-05-21 01:31:28
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-20 o 20:59, Budzik pisze:

    > Ale przeciez do słuchania radia sa apki - nie trzbea po fm...

    Do słuchania radia potrzeba FM, do słuchania radia internetowego
    potrzeba apki i działającej sieci.