  • 11. Data: 2016-06-07 17:47:54
    Temat: Re: nitowanie wózka
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 07.06.2016 o 14:09, Robert Wańkowski pisze:

    > A nitownica ta, co alu nity zaciska podoła?

    Nitownicę TOPEX połamałem na nierdzewnych ?4, (wytrzymała ok. 20 szt)
    ale porządniejsze powinny dać radę.

    STQ

  • 12. Data: 2016-06-07 19:34:07
    Od: 4...@g...com

    Topex kosztuje niewiele i jak kupiona w markecie to oddadza kase albo wymienia na
    nowa albo cos innego.

  • 13. Data: 2016-06-07 22:20:58
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 07.06.2016 o 19:34, 4...@g...com pisze:
    > Topex kosztuje niewiele i jak kupiona w markecie to oddadza kase albo wymienia na
    nowa albo cos innego.

    Kupiona bardzo dawno temu, nawet nie pamiętam gdzie :)

    STQ

  • 14. Data: 2016-06-07 22:29:34
    Od: 4...@g...com

    Co jest smiesznego w tym ze kupiona dawno i ze masz zaniki pamieci?

  • 15. Data: 2016-06-08 03:34:19
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 16:28:41 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

    > A potem się okaże że najsłabszym elementem wózka jest jego stelaż,
    > zrobiony z rurek o zerowej grubości ścianki :>

    No właśnie różne są te wózki i różne są połączenia. Raz ma być fest zakute, raz ma
    się ruszać, bo to oś obrotu czegoś tam. Rurka raz jest 0,4 mm materiał HSLA, czyli
    nie gnie się tylko od razu się łamie, czasem całkiem gruba normalna stal. Na dodatek
    jakość materiałów wcale nie idzie w szeregu z ceną wózka. Taniocha bywa bardziej
    trwała od drogiego.

  • 16. Data: 2016-06-09 09:03:10
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 11:29:20 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

    > Wrzuć jakieś zdjęcie, będzie można coś mądrzejszego powiedzieć niż ogólne pierdoły.

    dla porządku wrzuciłem zdjęcia:
    https://db.tt/rJGSvWIj
    https://db.tt/LhfwI48O

    W każdym razie dziękuję wszystkim za wypowiedzi,
    Ogólnie chodzi o uzyskanie większej sztywności wózka, obecne nity się wyrobiły już.
    Spróbuję chyba ze śrubami najpierw, jak to nie pomoże to oddam do nitowania bo z
    ręcznym zakuwaniem nitów będę miał kłopoty - słabo będzie z dojściem w niektórych
    miejscach.
    --
    jureko

  • 17. Data: 2016-06-10 03:54:31
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 09:03:10 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    ręcznym zakuwaniem nitów będę miał kłopoty - słabo będzie z dojściem w niektórych

    Znajdź stalową kulkę o takiej średnicy, że jak ją wbijesz w rozklepaną końcówkę nita,
    to jeszcze trochę bardziej go rozklepiesz na boki. Może wystarczyć na jakiś czas.

  • 18. Data: 2016-08-04 08:33:32
    Od: d...@g...com

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 09:42:25 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Hej,
    > chciałbym wymienić nity w wózku dziecięcym. Doszedłem już że są tam nity drążone
    (chyba stalowe). W moim zasięgu były do tej pory tylko zrywane, ale te są raczej za
    słabe.
    > Pytanie: jak się zakuwa takie nity (drążone)? Wystarczy młotek i jakiś zakuwak? Czy
    jest do tego jakaś nitownica? (nie stacjonarna, bo z takimi widziałem filmy).
    > Czy może sobie odpuścić i odnieść gdzieś gdzie to zrobią?
    > --
    > jureko

    Najlepiej śruby z nakrętkami kołpakowymi, ja tak zrobiłem dawno temu .

    Pozdrawiam
    http://domtechniczny24.net/