  • 81. Data: 2011-08-08 14:46:42
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:1mjhi8hic0jco$.ccrdlqsi2h10.dlg@40tude.net...

    > Bo nie miales wskaznika zuzycia chwilowego, to sie nie miales jak uczyc
    > "szybko ale oszczednie" :-)

    Czytać się nauczcie.
    Skoro piszę, że mam komputer od 12 lat, 2 3 kolejnych autach, to znaczy że
    miałem taki wskaźnik i że również koreańskie badziewia je posiadają.
    Tyle że nigdy mnie nie interesował.

  • 82. Data: 2011-08-08 14:46:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 13:27:34 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > Kiedy 10 lat temu przymierzałem się do zakupu auta, siedziałem też w
    > Golfie. I kiedy potem wsiadłem z powrotem do Poloneza, powiedziałem: o
    > k...a, ile tu miejsca!"

    Wspolczesny golf chyba wiekszy niz ten sprzed .. 15 lat.

    J.

  • 83. Data: 2011-08-08 14:47:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wspolczesny golf chyba wiekszy niz ten sprzed .. 15 lat.

    Współczesny kompakt od Poloneza również.

  • 84. Data: 2011-08-08 14:49:20
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "kurdybanek" wrote:
    > VW Golf 1.4 TSI
    > Przejedź się, nie będziesz chcieć innego :)

    Tzn innego czego? Najeździłem się Golfami różnych generacji i szału nie robią.
    Po prostu solidne i do bólu poprawne kompakty, które mają wozić cztery litery
    bez wzbudzania specjalnych emocji. W dodatku Golf wygląda tak samo od
    1992r, czyli od momentu wprowadzenia na rynek MK3.

    Focus od zawsze jeździł lepiej, niż porównywalny generacją Golf. Prowadzenie
    znacznie przyjemniejsze. Niestety nowy Focus nie wygląda. :|

    > W 70. tys zmieścisz się z najdroższą wersją wyposażenia Highline, dostaniesz za
    friko
    > kredyt 50/50 i ubezpieczenie za grosze.

    Highline 1.4TSI 122KM według ichniego konfiguratora wychodzi równo 80 tys
    (Highline, 5 furtek, pakiet 990, lakier metallic i 17"), VW daje 10 tys upustu? :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 85. Data: 2011-08-08 14:53:23
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Wspolczesny golf chyba wiekszy niz ten sprzed .. 15 lat.

    Ale i konkurencja też większa, np. Peugeot 307-308, Citroen C4 itp.

  • 86. Data: 2011-08-08 14:54:00
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > HINT: uczenie się jazdy kapeluszniczej nie leży w zakresie moich
    > zainteresowań.

    HINT: Oszczędnie to nie znaczy ślamazarnie.

  • 87. Data: 2011-08-08 14:56:04
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Inna sprawa - widzialem taki wskaznik w akcji .. kompletnie bezuzyteczny,
    > spalanei skacze miedzy 0 a 20, nic z tego nie wynika.

    Przy ciągłej zmianie otwarcia przepustnicy to chyba normalne, że
    wskazania się zmieniają.

  • 88. Data: 2011-08-08 14:57:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j1om99$5vk$2@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > HINT: uczenie się jazdy kapeluszniczej nie leży w zakresie moich
    > zainteresowań.

    >HINT: Oszczędnie to nie znaczy ślamazarnie.

    HINT: Jak dla kogo.
    A akurat zdanie kogoś, dla kogo rower jeździ szybko, w tej kwestii jest
    mocno niewiarygodne.

  • 89. Data: 2011-08-08 14:58:24
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-08-08 14:35, Arek pisze:

    > No tak, Golf MK3 to obecny flagowy model ze stajni VAG'a. Brawo:)
    >
    > A.
    Wiesz, to że posiadam MK3 nie znaczy że nie jeździłem nowszym modelem.
    Akurat miałem okazję prowadzić MK5 w trasie ok. 1100 km i jakoś nie
    zauważyłem aby był lepszy od mojego MK3. Natomiast ta sama trasa
    pokonana Foczką daje inne poczucie komfortu (dla przypomnienia golf i
    Focus to auto klasy kompaktowej). Czy to MK3 z końca produkcji czy Focus
    z pierwszego roku produkcji. Nawet Mk4 odpada w przedbiegach czy Fokusie
    (rozpoczęta produkcja mniej więcej w tym samym czasie, bodajże rok
    różnicy na korzyść Focusa). Mojego MK3 w to nie mieszaj. Wcześniej
    miałem Astrę F i komfort był dużo lepszy niż w Golfie MK3. Astra '92 a
    Golf '97. Naprawdę jeździłem sporą liczbą aut (służbowo) i swoje wiem.
    Więc uważam, że 85k PLN można sensowniej wydać, niż kupić Golfa MK6 ze
    160KM silnikiem i skrzynią DSG. Wolę klasyczny manual i kupić jakąś
    cytrynę czy inne koreańskie wozidło, niż golfiacza...
    Ot takie jest moje zdanie, którego nie zmienię...

  • 90. Data: 2011-08-08 15:00:46
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Filip KK nawija makaron na uszy:

    > Napisałem to w kwestii używanego pojazdu kupionego za granicą. Ale Ty
    > jesteś tak mało inteligentny, że jak zwykle nie zrozumiałeś

    ROTFL tygodnia ;)

    > i w dodatku
    > wyciąłeś całą moją wypowiedź.

    no i Ci nie pogłaska po glowie! ;-P