  • 21. Data: 2020-03-24 01:50:05
    Temat: Re: nowe telewizory
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 marca 2020 19:43:51 UTC-5 użytkownik PiteR napisał:

    > Musiałem żeby aplikacja "pilot" SmartThings w smartfonie chodziła póki
    > naprawią pilota. Mam nadzieje, że potem będe mógł wycofać zgody i
    > odciąć tv od netu.

    oj, to lacze sie w bolu.
    Pewnie mozna go przelaczyc do ustawien fabrycznych. A jakby jednak haslo do wifi
    pamietal to trza je zmienic. Gorzej jak sie przez ethernet laczy, wtedy trzeba by na
    routerze go wyciac.

    popieram.

  • 22. Data: 2020-03-24 01:54:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam pisze tak:

    > Podaj model pilota podświetlanego lub model TV, z którym był kupiony.

    stary zwykły pilot BN59-01015A

    https://www.ebay.co.uk/i/233494003406
    https://i.ebayimg.com/images/g/bLYAAOSwXc1eRU08/s-l1
    600.jpg

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 23. Data: 2020-03-24 01:59:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sczygiel pisze tak:

> [...]
    > haslo do wifi pamietal to trza je zmienic. Gorzej jak sie przez
    > ethernet laczy, wtedy trzeba by na routerze go wyciac.

    W sumie to tylko chodzi o to, że jak tv zaciągnął syfu z neta
    to ekran startowy przysłonięty jest reklamami netflixow i innych
    amazonow.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 24. Data: 2020-03-24 08:37:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Mar 2020 14:20:59 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jakos nie przewidzieli ulamkowych czesci MHz ?
    > Albo zapisuja z przecinkiem a czytaja z kropka ?

    Skala użytego i nieprzetestowanego softu jest tak porażająca, że nie
    da się tego już kontrolować. Za wyjątkiem oczywiście idiotycznych
    animacji UI - te muszą być i działają bez zarzutu.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2020-03-24 09:31:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Mar 2020 22:32:14 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Są identyczne.
    > Wkładam pendriva do TV.
    > Robię eksport.
    > Nie wyjmując pendriva robię import tej samej listy, którą kilka sekund
    > wcześniej eksportowałem.
    > I część programów ma słaby sygnał lub jego brak.

    Ale moze byc ciekawe. Zrob eksport, import, eksport ... i porownaj oby
    eksporty.

    J.

  • 26. Data: 2020-03-24 10:07:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-24 o 00:29, s...@g...com pisze:

    [...]

    > Stary ten telewizor? Ma jakis update dostepny na internecie?

    Sony KD-55AG9, nowy. Miał androida 8 przyszła aktualizacja do 9 i nadal
    były problemy.

    > Jak swiezy to update pewnie bedzie. Jak stary to pozostaje ogarnac raz a dobrze i
    zabronic importu i grzebania w kolejnosci programow :)

    > A jak mlodszy niz 2 lata to zglosic niezgodnosc towaru z umowa. tylko tak zeby nie
    wiedzieli ze sie daje to obejsc. Ale sony to znana marka z tego ze serwis w polsce
    maja kiepski. Klient kupil, klient niech sie martwi/meczy.

    Z serwisem to trochę ciężko. Bez problemu się dodzwaniałem (czego nie
    można powiedzieć o Inei), bo historia tego TV jest długa i zawiła ze
    zwrotami akcji. :-)
    Ale w końcu jak się doprosiłem o adres mailowy, abym mógł wysłać zdjęcia
    ekranów diagnostycznych, to Sony odpisało, że TV potrzebuje min. 80%
    siły sygnału i mam o tym rozmawiać z dostawca sygnału.

    Przyszedł pan z Inei z wielkim miernikiem wywalił rozgałęźnik, który
    ktoś założył jako odnogę i pociągnął do radia. Ja wcześniej odłączyłem
    odnogę, ale trójnik został.
    I wtenczas programy już po eksporcie pozostawały. Siłą sygnału byłą
    chyba coś koło 70%.

    Pan z wielkim miernikiem stwierdził, że sygnał jest super.
    Idąc tym tropem wymieniłem cały kabel i wtyczki. Sygnał zwiększył się do
    blisko 100%.

    Jako, że do TV mam dostęp raz w tygodniu, to trudno było mi z nim
    eksperymentować i zeszło kilka tygodni zanim to ruszyło.

    Ale będąc przy nim zrobię kopie eksportów do testów.

    A narzekając trochę więcej to pilot jest radiowy za wyjątkiem włączania.
    Dlaczego?! Technicznie jest możliwy radiowy, ale nie... Sony zrobi IR. :-)

    Robert

  • 27. Data: 2020-03-24 11:44:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 12:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup

    > Moze byc jeszcze trudniej, jak masz swoje przyzwyczajenia.

    > To jest to "DVB-T2" o ktorym trąbią, czy trzeba patrzec w specyfikacje ?

    Tak.

    > J.
    >
    > P.S. A propos - jak w tych TV z numeracja uzytkownika ?
    >  bo ja bym sobie numerki programow poprzestawial, a to sie okazuje
    > niemozliwe, lub trudne, lub gubione czesto ... wiec jakis backup by sie
    > przydal i mozliwosc edycji na komputerze.
    Zależy od producenta, najczęściej są pokopane, stroiłem parę i z każdym
    była walka, ale są wyróżniające się np: panasonic, mają świetne menu, po
    wyszukaniu masz edycję ulubionych w 2 okienkach i można sobie poukładać
    jak się chce, bardzo intuicyjne a i podpowiedzi są na dole, co ważne
    wyszukanie od nowa kanałów nie burzy ulubionych, mozna potem przżucić
    tylko nowe wyszukane,
    trzeba im przyznać że się naprawdę postarali.

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2020-03-24 12:00:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-24 o 11:44, Janusz pisze:

> [...]
    > tylko nowe wyszukane,
    > trzeba im przyznać że się naprawdę postarali.

    No to wspomnę moja walkę z Sony. Wybierasz ulubione. Możesz korzystać z
    tej listy tylko strzałkami góra-dół. Wybierając kanał z klawiatury
    numerycznej z automatu opuszczasz ulubione.

    Jakie by nie było dobre menu w TV do sortowania programów, to zawsze
    jest męka przy 100 lub więcej programach.

    Robert

  • 29. Data: 2020-03-24 12:38:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Jakie by nie było dobre menu w TV do sortowania programów, to zawsze
    >jest męka przy 100 lub więcej programach.

    Ograniczyc ulubione do 10 :-)

    To jeszcze niuans zglosze z wielu TV/dekoderow.

    W trakcie ogladania - strzalka w gore - nastepny kanal (+1), w dol -
    poprzedni kanal (-1). Naturalnie.

    Ale w widoku listy - odwrotnie :-)

    J.

  • 30. Data: 2020-03-24 13:15:22
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 24.03.2020 o 11:44, Janusz pisze:

    > Tak.

    Nie. DVB T2 może być realizowane zarówno z kodekiem H.264/AVC jak i
    H.265/HEVC. Trzeba więc zaglądać do specyfikacji.

    P.P.