  • 21. Data: 2011-12-29 12:36:22
    Temat: Re: numer rejestracyjny ?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "mArek" napisał

    > na pasach niewinnego człowieka zabił prawie. Czy rozpoznajecie numery
    > jejestracyjne?

    Niestety cześć kierowców, ma zamiast mózgu papkę. Dzieje się tak prawie na
    KAŻDYM
    skrzyżowaniu, obojętnie prawo, czy lewoskręt. Jakim trzeba być tłukiem, żeby
    nie zrozumieć, że piesi
    będą mieli zielone światło i wejdą na pasy?

  • 22. Data: 2011-12-29 12:37:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 29 Dec 2011 11:12:02 +0100, szufla

    > To jest gdybanie

    Twoje. Zapoznaj się więc nieco z tematem.
    Ustawy są dostępne w internecie.

    > chodzilo mi bardziej o kulture jazdy i zaistnialy fakt.

    Zaistniały fakt jest taki, że rowerzysta przejeżdżał NA ROWERZE będąc na
    przejściu dla pieszych. Kierowca nie spodziewał się na przejściu dla
    pieszych tak szybko poruszającego się obiektu, zwyczajnie go nie dostrzegł.
    ergo kultury jazdy rowerzysta nie posiadał, przez co doprowadził do kolizji
    i jest winny. To jest zaistniały fakt.

    > Bzdura.

    Nie byłaby to bzdura, gdybyś przeczytał ze zrozumieniem.

    > Moze takie powinno byc zalozenie ale sciezki sa robione tak jak ...
    > "wyjdzie budowniczym", czego moge ci podac przyklad w tym samym miescie.

    Zamiast pisać, po prostu podaj ten przykład.

    > W dodatku ta sama sciezka na pasie czy jezdni przeciwnej jest juz wewnetrzna i
    > dla gosci szybko skrecajacych w prawo moze byc problemem zauwazenie
    > szybszego rowerzysty. Tak wiec to jest zadne wytlumaczenie.

    Skręcajacy w prawo ma mniej na głowie niż skręcający w lewo, ponadto ma
    wtedy zazwyczaj czerwone światło i ew. warunkową strzałkę, a więc MUSI się
    zatrzymać przed przejściem/przejazdem.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 23. Data: 2011-12-29 12:39:13
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Przemysław Czaja nabazgrał(a):

    > skrzyżowaniu, obojętnie prawo, czy lewoskręt. Jakim trzeba być tłukiem,
    > żeby nie zrozumieć, że piesi będą mieli zielone światło i wejdą na pasy?

    Z drugiej strony jakim trzeba być tłukiem żeby wchodząc na pasy nie
    popatrzeć czy coś nie jedzie zwłaszcza w środku nocy gdzie nikogo już prawie
    nie ma na drogach.

  • 24. Data: 2011-12-29 14:24:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michał Pysz

    > Nie ma się co oszukiwać, osoba, która w takim przypadku zagraża
    > rowerzyście, zagraża też pieszym.

    Nie trolluj.

  • 25. Data: 2011-12-29 14:25:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Myslisz, ze jakby w tym miejscu byla sciezka rowerowa to w tym wypadku
    > cos by zmienilo ? Nie sadze.

    Niestety jakiś głąb tworząc ustawę nie zawarł w niej nakazu ograniczenia
    prędkości przez rowerzystów na przejazdach przez jezdnię.

  • 26. Data: 2011-12-29 14:36:30
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    szufla wrote:

    > Po co ten idiotyczny elaborat.

    Och jej!

    > Kierowca wszystko widzial co sie dzieje na
    > pasach,

    Co się dzieje na pasach raczej widział. Co się dzieje poza już nie tak dobrze. I
    jakby widział rowerzystę to by się na niego nie ładował.

    > jakby mial troche kultury to by sie zatrzymal i tyle. Tak jak ten
    > jadacy za nim.

    Ten jadący za nim jechał chwilę później i widział co innego

    > Napisz to jeszcze 100x bo nikt o tym nie wie.

    Whatever.

    \SK

  • 27. Data: 2011-12-29 14:37:34
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    szufla wrote:

> [...]
    > jadacym z przeciwka i nagle ma przed saba przechodzacych, ktorzy maja
    > zielone. Wynikiem tego jest zatrzymanie sie na kolizyjnym i wtedy jest
    > panika co robic. Czy dawac ognia czy...... Tam dodatkowo jeszcze jest ruch
    > tramwajawy - znam to miejsce i wiem jak tam ludzie niepewnie sie zachowuja.
    > Oczywiscie nie wolno przejezdzac rowerem na pasach ani przebiegac jednak
    > mysle, ze ten kierowca to typowy burak, ktory na co dzien przejezdza ludziom
    > "po palcach", bo nie sadze, zeby nie widzial co sie dzieje na pasach.

    Tak, oczywiście, widział rowerzystę i celowo w niego wjechał...

    \SK

  • 28. Data: 2011-12-29 14:41:16
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > żeby nie zrozumieć, że piesi
    > będą mieli zielone światło i wejdą na pasy?

    wejdą != wjadą

    \SK

  • 29. Data: 2011-12-29 15:50:47
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał

    > wejdą != wjadą

    Co za różnica? Piesi, czy rowerzyści mało, że są NA PASACH, to jeszcze mają
    ZIELONE światło w przeciwieństwie do kierowców wykonujących skręt - oni mają
    światło CZERWONE (chyba, że jest wydzielony pas do skrętu) - rozumiesz tę
    drobną różnicę?

  • 30. Data: 2011-12-29 17:24:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Tak, oczywiście, widział rowerzystę i celowo w niego wjechał...

    Myslal, ze zdazy, byl juz taki przypadek szeroko opisywany tutaj i
    pokazywany nie dawno w tv.

    sz.