  • 61. Data: 2015-02-20 20:26:06
    Temat: Re: obwód RLC
    Od: koń Fritz i jego pan dr Schultz <"dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com>

    https://www.youtube.com/watch?v=hZs_oMmMMbM

  • 62. Data: 2015-02-21 20:42:09
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 20 Feb 2015 01:05:49 +0100, Michał Lankosz <m...@t...pl>
    wrote:

    >http://goo.gl/im13pL

    Bardzo cikawy wtek. Pokazuje, gleboka, naprawde GLEBOKA znajomosc
    podstaw teorii obwodow wsrod naszych elektronicznych specjalistow...

    A.L.

  • 63. Data: 2015-02-21 20:48:39
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i europa...

  • 64. Data: 2015-02-23 09:04:22
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 20.02.2015 o 17:21, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > dzieki
    >
    > a możesz mi jeszcze przypomnieć j^2 to +1 czy -1?

    Bardzo łatwo to zapamiętać, mnożenie przez j to obrót wektora w kierunku
    dodatnim.

    czyli:
    j^1 = j
    j^2 = -1