  • 11. Data: 2009-07-04 18:58:40
    Temat: Re: odkurzacze
    Od: "JwZw" <j...@i...pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
    news:78c0efr3evx7.acs8hnz8rwsz.dlg@40tude.net...

    > Taki starczy?
    > http://zenfist.pl/scythe-orochi-scorc1000-p-2193.htm

    Po co taka kobyła, taki też ledwo się będzie kręcił
    http://zenfist.pl/scythe-shuriken-scsk1000-p-2057.ht
    ml
    oczywiście jak "zabierzesz" to ciepło, które oddał w swoje otoczenie.

  • 12. Data: 2009-07-04 19:22:07
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 4 Jul 2009 19:24:07 +0200, "Papa Smerf"
    <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    >ale z czego poskładasz?
    >jak wszędzie na pułkach tylko odkurzacze:O(

    zawsze mozna cos znalesc, co nie bedzie ryczec, ale jesli tnie sie
    koszta w taki sposob, to moze mozna pomyslec o wpakowaniu kompa do
    szafy. <rs>

  • 13. Data: 2009-07-04 19:50:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości grup
    t...
    > Dobre wentylatory przy 600 rpm z odl. 2 m są prawie niesłyszalne, nawet
    > jeśli masz dobry słuch.

    Nie zgodzę się z tym.
    Kiedyś też uważałem, że jak wolno się kręci to nic nie słychać. Otóż wtedy
    słuch się wyostrza na te pasmo i dalej "szumi".
    Po zamontowaniu wodnego przez pół roku komputer dla mnie nie szumiał -
    niestety obecnie słyszę pęd powietrza. :(

  • 14. Data: 2009-07-04 20:03:17
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 4 Jul 2009 21:50:26 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >Po zamontowaniu wodnego przez pół roku komputer dla mnie nie szumiał -
    >niestety obecnie słyszę pęd powietrza. :(

    przeprowadz sie do jakiegos ruchliwego miasta. szum ulicy ci to
    skutecznie zagluszy. sadze, ze wystepuje u ciebie taki przypadek, jak
    z wypalonym pixelem w matrycy. niby nic wielkiego, ale kurcze zawsze
    trzeba go widziec i denerwuje.<rs>

  • 15. Data: 2009-07-04 20:15:22
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 4 Jul 2009 21:50:26 +0200, qwerty napisał(a):

> [...]
    > Po zamontowaniu wodnego przez pół roku komputer dla mnie nie szumiał -
    > niestety obecnie słyszę pęd powietrza. :(

    Mam nadzieję, że u mnie cichofilia już nie będzie postępować. Już dosyć
    pracy, czasu i kasy włożyłem w wyciszenie kompa.

    --
    GLaF

  • 16. Data: 2009-07-04 20:18:29
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "GLaF" napisał:
    > Dobre wentylatory przy 600 rpm z odl. 2 m są prawie niesłyszalne, nawet
    > jeśli masz dobry słuch.

    taaa, a smerfy dalej mieszały ten sok z gumijagód:O)

    > Taki starczy?
    > http://zenfist.pl/scythe-orochi-scorc1000-p-2193.htm

    a co to za monstrum?:O( i jeszcze za 2 stufki!!!
    a widziałeś kiedyś coś takiego na wznacniaczu 200W?

  • 17. Data: 2009-07-04 21:27:37
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Papa Smerf pisze:
    > witam,
    > czy jesteśmy skazani na erę odkurzaczy, czyli pudełek z masą wiatraków
    > odsysających wszystkie śmieci z otoczenia i wyjące w nibogłosy?:O(

    nie. W zsialczu wystarczy wielki wolnoobrotowy wiatrak, i... jeśli to
    komp do internetu - to wszystko.
    PRzykład:

    Obudowa qoltec alu door. Aluminiowe drzwiczki zasłaniają wszelkie
    szczeliny od przodu kompa, tłumi to dzwiek w pewnym stopniu. moze dziwek
    to za dużo powiedziane, ale świsty, wysokie tony - radyklanie. cena z
    zasilaczem - poniżej 200zl.
    Procesor athlon 64 ( wiem ze staroć, ale to przykład) który potrafi
    obniżyć czestotliwość gdy niejest obciążony. ( wiem ze teeraz każdy
    potrafi)
    Płyta główna gigabyte, taka która zwalnia obroty gdy procesor jest
    chłodny.
    Grafika pasywna lub na plycie

    W praktyce: podczas uruchamiana komputera wyją wszystkie wentylatory, po
    zakończeniu sekwencji startowej biosu, wentylator na procesorze wyłącza
    sie. Koniec szumów. najgłośnieszy jest chrobot twardego dysku.

    Bez problemów, bez absurdalnych kosztów..

    ToMasz

  • 18. Data: 2009-07-05 00:36:11
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Papa Smerf pisze:

    > Ja mam taki odkurzacz, że moge nim odkurzać nawet o 2 w nocy. Słychać
    > tylko samo powietrze.

    A mozesz podac model i producenta? Bo sam poszukuje...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 19. Data: 2009-07-05 06:37:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    > skutecznie zagluszy. sadze, ze wystepuje u ciebie taki przypadek, jak
    > z wypalonym pixelem w matrycy. niby nic wielkiego, ale kurcze zawsze

    W dzień nie przeszkadza, tylko wieczorem/nocy. :(

  • 20. Data: 2009-07-05 11:09:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Michal AKA Miki pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A mozesz podac model i producenta? Bo sam poszukuje...

    Ale ja piszę o normalnym odkurzaczu - Philips HR8566. W 2005 r. był kupiony.
    Znajdź sobie obrazek w internecie.

    Komputer też cicho chodzi, nic nie słychać.

    --
    animka