  • 11. Data: 2016-05-25 17:42:22
    Temat: Re: odpowiednik karty wifi intela
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 5/25/2016 5:49 AM, Chris wrote:

    > Masz w PL, używkę niestety ale innych nie widzę tak na szybko.
    >
    > http://allegro.pl/karta-wifi-bt-atheros-qca6174-m-2-
    ac-dualband-i6209075407.html

    dzieki. zobaczymy. <rs>

  • 12. Data: 2016-05-25 17:45:24
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 5/25/2016 7:07 AM, Adam wrote:
> [...]
    -n-bluetooth-CID99-IDd17Mh.html#1b0f56200f

    -n-bluetooth-CID99-IDd17Mh.html#1b0f56200f

    > A czy będzie działać w gnieździe M2?

    nie. zadna z podanych wyzej nie bedzie. <rs>

  • 13. Data: 2016-05-29 09:49:48
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2016-05-25 o 17:42, rs pisze:
    ac-dualband-i6209075407.html
    Upewnij się przed zakupem czy laptop nie ma Whitelist dopuszczonych kart
    WLAN

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 14. Data: 2016-05-29 19:53:30
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 5/29/2016 3:49 AM, Tasiorsa wrote:

    > Upewnij się przed zakupem czy laptop nie ma Whitelist dopuszczonych kart
    > WLAN

    hmmm. dzieki. nie wiesz gdzie to mozna sprawdzic? <rs>

  • 15. Data: 2016-05-29 22:23:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > ostatecznie bez BT mogę się obyć, ale znalezienie nawet takiej bez, nie
    > jest proste. ktoś ma jakiś namiar na takowy i mógłby się podzielić?

    Co jest nie tak z tym Intelem 7260?

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2016-05-30 15:39:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-29 o 22:23, Irokez pisze:

    > Co jest nie tak z tym Intelem 7260?

    Nie wiem ale za to wiem co jest z Atherosem, na laptopie Asusa modelu
    nie pamiętam po instalacji W10 zasięg sieci WiFi spadł do 5 cm ... 1m od
    routera to już ledwo daje radę z zasięgiem. Co do sterowników Atherosa
    to przewaliłem już kilka różnych i wszędzie to samo więc albo powrót do
    W8 albo serwis co zasugerował Asus na mailu. Ogólnych problemów z tym
    chipem widziałem na forach sporo.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2016-05-31 05:00:32
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 5/29/2016 4:23 PM, Irokez wrote:

    > Co jest nie tak z tym Intelem 7260?

    z nim nic. ale nie jest wspierany przez apple w wiadomych celach. <rs>