  • 11. Data: 2017-12-11 15:59:39
    Temat: Re: ogrzewanie foteli - jak to jest w praktyce zrobione?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    news:p0hgva$gl8$1@dont-email.me...
> [...]
    > trzecią chyba już, bo wytrzymują rok, może półtora. ale za każdą
    > wiosną trzeba ją zwijać magazynować, każdą jesienią rozkładać. trzyma
    > sie fotela na słowo honoru.
    > Zrobiłbym to sam, porządnie, ale nie wiem jakiego rodzaju ogrzewania
    > mam szukać. w macie jest to drucik cieńki jak włos, w zwykłej
    > izolacji, zapętlony chaotycznie. Miałem w rękach coś o grubości i
    > sztywności spinacza biurowego - obawiam się że za twarde. teraz na
    > intenrnecie oglądam jakies włókno węglowe w izolacji - wydaje sie
    > odporne mechanicznie, ale ma 3mm grubości. co jest seryjnie montowane

    Maty z włókien węglowych się sprawdzają, tj. nie zużywają się tak szybko
    jak "druciaki" i można je przycinać. Ułatwieniem jest to, że montuje się
    je pod tapicerką, a nie jak w starszych autach, wewątrz warstw gąbki.
    Grzeją też znacznie szybciej. Montowałem kilka lat temu, cała trudność
    sprowadza się do rozebrania poduch fotela - no i odpowiedniego złożenia
    potem.

    Zajrzyj na youtuba, pod hasłem "heated seats installation" oraz "heating
    seat pads installation" wiele przydatnych filmików.

    Tutaj wspomniany numet Auto-Świata:
    http://catshare.net/iwIvQxx73JOL3Pug/Auto_Swiat_Pora
    dnik_12_2017.rar
    Choć rzeczywiście 3,99 PLN to nie jest majatek.

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2017-12-11 20:22:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.12.2017 o 15:59, Yogi(n) pisze:

> [...]
    > http://catshare.net/iwIvQxx73JOL3Pug/Auto_Swiat_Pora
    dnik_12_2017.rar
    > Choć rzeczywiście 3,99 PLN to nie jest majatek.

    dzięki. Ja to chciałem kupić w e-kiosku za 2.66, ale żądali podania
    dokładnego adresu zamieszkania...... więc podziękowałem

    ToMasz
    PS dzięki wszystkim, kupie maty węglowe i zamontuje.