  • 1. Data: 2017-12-07 12:57:40
    Temat: vozilla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    no i pojawily sie we wroclawiu elektryczne pojazdy Vozilla.

    Jednego wlasnie widzialem zaparkowanego na kopercie dla inwalidow, a w
    poblizu dwoch strasznikow ... a za szyba
    "abonament uprawnia do parkowania we wszystkich platnych miejscach we
    Wroclawiu" :-)

    Ech, trzeba by zainwestowac, recenzje zdac ... ale moze po poludniu,
    poczekam az je troche rozladuja :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-12-08 22:01:02
    Temat: Re: vozilla
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 12:57:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Ech, trzeba by zainwestowac, recenzje zdac ... ale moze po poludniu,
    > poczekam az je troche rozladuja :-)

    Jak bardzo to oblegane? Szary człowiek się załapie, czy ciężko?

    L.

  • 3. Data: 2017-12-09 13:42:47
    Od: BK <t...@t...nie>

    W dniu 2017-12-08 o 22:01, Lisciasty pisze:

    > Jak bardzo to oblegane? Szary człowiek się załapie, czy ciężko?

    Spokojnie się załapiesz ale zapewne mały spacer będzie niezbędny. Na
    stronie jest mapa pokazująca gdzie znajdują się dostępne samochody
    https://www.vozilla.pl/map

    Pozdrawiam
    BK

  • 4. Data: 2017-12-09 15:20:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak cena wynajecia ma sie do kosztow przejadu taksowka?

  • 5. Data: 2017-12-09 17:45:14
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Jak cena wynajecia ma sie do kosztow przejadu taksowka?

    trudno porównać, w taksówce płaci się za odległość tu za czas

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2017-12-09 20:49:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Dec 2017 17:45:14 +0100, tck napisał(a):

    > trudno porównać, w taksówce płaci się za odległość tu za czas

    No i za dnia na miescie korki, a po nocy wracajac z knajpy to
    prowadzic nie wolno :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-12-09 20:59:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Miejscowemu latwo porownac. Na stronie jest kalkulator przjazdu, mozna porownac z
    cena jaka sie kiedys zaplacilo za taksowke. Na moj gust bedzie sporo drozej niz w
    taksowce i to zawezi krag odbiorcow uslugi do szpanerow.

  • 8. Data: 2017-12-11 21:44:46
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 9 Dec 2017 11:59:35 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

> [...]
    cena jaka sie kiedys zaplacilo za taksowke. Na moj gust bedzie sporo drozej niz w
    taksowce i to zawezi krag odbiorcow uslugi do szpanerow.

    Warszawa - Panek CarSharing - minimalnie taniej wychodzi car sharing
    niż taksówka. Kiedyś było taniej, to bardziej opłacalne. A dodatkowo
    często w myTaxi czy iTaxi są jakieś promocje i np. kurs kosztuje 50%
    tego, co pokaże taksometr.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2017-12-11 21:55:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 21:44:48 UTC+1 użytkownik j...@i...pl
    napisał:
> [...]
    > niż taksówka. Kiedyś było taniej, to bardziej opłacalne. A dodatkowo
    > często w myTaxi czy iTaxi są jakieś promocje i np. kurs kosztuje 50%

    W Warszawie taksówki są tanie, we Wrocku naciągacze zdzierają ile mogą.
    W Warszawie z lotniska jechałem gdzieś tam, jechałem kupę czasu (i nie było
    korków), zapłaciłem 30 zeta. We Wrocku za dojazd na lotnisko (odległość
    np. 12 km) można zabulić i 80 zł.

    L.

  • 10. Data: 2017-12-11 22:57:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak jest promocja 50% na taksowke to taksowka wychodzi taniej czy drozej. Zanim
    zarezerwujesz, dojdziesz, dojedziesz, zaparkujesz po skonczeniu w odpowiednim miejscu
    i dojdziesz do punktu docelowego to taki co zadzwonil po taksowke bedzie wracal po
    zalatwieniu sprawy. Przy realnej predkosci w granicach 20/h kilometr kosztuje trzy
    stawki minutowe plus stawka za kilometr. Wyjdzie ponad dwa zlote za kilometr a
    taksowki w Warszawie pewno kosztuja podobnie co w Lodzi jakies 1,80 za kilometr.