  • 11. Data: 2019-07-21 10:01:47
    Temat: Re: okulary hiperwizyjne
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Camera obscura.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Camera_obscura

    Nabijcie się, ale to najdroższe obiektywy jakie kupuję i co
    najważniejsze, nie do zastąpienia!

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2019-07-21 16:32:48
    Od: Bytomir Szimoza <b...@g...com>

    użytkownik Irek.N. napisał:

    > Nabijcie się, ale to najdroższe obiektywy jakie kupuję i co
    > najważniejsze, nie do zastąpienia!

    W takim razie za 10 lat wróci moda na monokl z przysłoną gwiaździstą
    a za 15 lat na peryskop:) One wszystkie są niezastąpione ze względu na
    różne wady:)

    > nie do zastąpienia!

    Proszę, nieeeee. Nie mów że fotografujesz tetryków ze zmarszczkami
    w B&W!

  • 13. Data: 2019-07-21 18:03:01
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > W takim razie za 10 lat wróci moda na monokl z przysłoną gwiaździstą
    > a za 15 lat na peryskop:) One wszystkie są niezastąpione ze względu na
    > różne wady:)

    Nic bardziej mylnego. To nowoczesne i porządnie zrobione obiektywy.
    Żadne retro.

    > Proszę, nieeeee. Nie mów że fotografujesz tetryków ze zmarszczkami
    > w B&W!

    Bywa że w szarościach, bywa że w kolorze, zależy czego szukam i nie, nie
    artystyczna, tylko "użytkowa" :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2019-07-22 09:54:46
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Bardzo fajna zabawka, tylko teraz muszę walczyć z pokusą by nie wtopić
    > kolejnych funduszy w Oculusa...

    Przetestuj w salonie samsunga taka nakładkę na smartfona,
    która przekształca smartfona w "oculusa".
    To działa o wiele lepiej niż można się spodziewać.
    Wiem co mówię, bo mam oculusa.

  • 15. Data: 2019-07-27 14:06:24
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 22 Jul 2019 09:54:46 +0200, robot wrote:

    > Przetestuj w salonie samsunga taka nakładkę na smartfona,
    > która przekształca smartfona w "oculusa".
    > To działa o wiele lepiej niż można się spodziewać. Wiem co mówię, bo mam
    > oculusa.

    No właśnie zastanawiałem się nad tym, bo istnieje mnóstwo takich tanich
    "niby-zestawów VR", do których wkłada się smartfona... Ale mam
    wątpliwości czy to aby zapewni wrażenia porównywalne do Oculusa Go.

    W komplecie z aparatem dostałem takie malutkie okularki, które się
    zaczepia do smartfona i pozwalają mieć podgląd na sceny 3D - uczciwie
    trzeba powiedzieć, że działa to. Ale komfort jest bardzo średni, bo przy
    byle przekrzywieniu soczewek względem telefonu scena się rozjeżdża i
    można dostać oczopląsu. Stąd właśnie nabrałem obaw co do tych wynalazków
    typu 'kask na smartfona'...

    Ale skoro mówisz że to może być porównywalne do Oculusa, to faktycznie
    będę musiał jakoś przetestować, albo po prostu zaryzykować te $30 żeby
    się przekonać.

    Mateusz

  • 16. Data: 2019-07-29 12:40:14
    Od: robot <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ale skoro mówisz że to może być porównywalne do Oculusa, to faktycznie
    > będę musiał jakoś przetestować, albo po prostu zaryzykować te $30 żeby

    Rzeczywiście, takich przystawek jest mnóstwo.
    Ale tu chodzi o tą konkretną która testowałem w salonie samsunga.
    Ona działała dobrze. Tylko niestety nie wiem jak ta nakładka się nazywała.
    Dlatego najlepiej najpierw przetestować samemu w salonie przed zakupem.

  • 17. Data: 2019-07-29 21:11:46
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Przykładowe zdjęcia.

    http://1024.pl/M.jpg
    http://1024.pl/MR.jpg

    Irek.N.

  • 18. Data: 2019-07-29 21:15:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-29 o 21:11, Irek.N. pisze:
    > Przykładowe zdjęcia.
    >
    > http://1024.pl/M.jpg
    > http://1024.pl/MR.jpg
    To jakaś sztuka nowoczesna? :-)

    Robert

  • 19. Data: 2019-07-29 21:26:20
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > To jakaś sztuka nowoczesna? :-)

    Ach, nie, to zwykły gwint w metalowej nakrętce. Poszukiwanie skaz
    nacięcia. :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 20. Data: 2019-07-29 21:30:52
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 29 Jul 2019 21:11:46 +0200, Irek.N. wrote:

    > Przykładowe zdjęcia.
    >
    > http://1024.pl/M.jpg
    > http://1024.pl/MR.jpg
    >
    > Irek.N.

    Fajne, ale... co to w ogóle jest? Może ja po prostu mało bystry, niemniej
    chętnie się dowiem :)

    A skoro już temat zboczył, to też się czymś podzielę:
    https://imgpile.com/images/1f6Tm1.png

    Mateusz