  • 21. Data: 2019-07-29 21:36:45
    Temat: Re: okulary hiperwizyjne
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Fajne, ale... co to w ogóle jest? Może ja po prostu mało bystry, niemniej
    > chętnie się dowiem :)

    Sorki, założyłem że to nieistotne i dałem cokolwiek. Chodziło o
    parametry zdjęcia, głębię ostrości, ogniskową obiektywu i takie tam.
    Techniczne szukanie dziury w całym, czyli niepoprawności nacięcia gwintu
    w nakrętce. Niby proste... ale nie do końca.

    > A skoro już temat zboczył, to też się czymś podzielę:
    > https://imgpile.com/images/1f6Tm1.png

    No super... ale ja czarny ekran widzę. :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 22. Data: 2019-07-29 21:43:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-29 o 21:36, Irek.N. pisze:

> [...]
    > w nakrętce. Niby proste... ale nie do końca.

    > No super... ale ja czarny ekran widzę. :(
    A ja widzę lakę przez 0,8 s. Ach ta sztuka nowoczesna... :-)

    Robert

  • 23. Data: 2019-07-29 22:09:51
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 29 Jul 2019 21:36:45 +0200, Irek.N. wrote:
> [...]
    > Techniczne szukanie dziury w całym, czyli niepoprawności nacięcia gwintu
    > w nakrętce. Niby proste... ale nie do końca.

    Ach, a ja wyobrażałem sobie że to może jakaś część obiektywu "camera
    obscura", o którym wspominałeś. :D

    > No super... ale ja czarny ekran widzę. :(

    Jak to mówią informatycy - "dziwne, u mnie działa" :) Może ten link
    lepszy... https://imgpile.com/i/1f6Tm1

    Mateusz

  • 24. Data: 2019-07-29 22:20:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Jak to mówią informatycy - "dziwne, u mnie działa" :)
    > Może ten link lepszy... https://imgpile.com/i/1f6Tm1

    Nie, też nie działa. Działa tylko ten:

    https://imgpile.com/images/1f6Tm1.md.png

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2019-07-29 22:25:41
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Nie, też nie działa. Działa tylko ten:
    >
    > https://imgpile.com/images/1f6Tm1.md.png

    E tam, u mnie zadziałał ładnie, tylko też nie wiem na co patrzę. Nie mam
    okularów 3D :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 26. Data: 2019-07-29 22:49:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Monday, July 29, 2019, 10:20:21 PM, you wrote:

    > Nie, też nie działa. Działa tylko ten:
    > https://imgpile.com/images/1f6Tm1.md.png

    Przy tak niskiej rozdzielczości powstaje kilka płaskich planów :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2019-07-29 22:51:31
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 29 Jul 2019 22:25:41 +0200, Irek.N. wrote:

    > E tam, u mnie zadziałał ładnie, tylko też nie wiem na co patrzę. Nie mam
    > okularów 3D :(

    A bo to pewna analogia względem twoich fotek miała być - widać że coś
    "więcej" się tam kryje, ale człowiek z zewnątrz nie za bardzo wie o co
    tak naprawdę chodzi. A rzeczywistość mojego zdjęcia jest równie
    prozaiczna co twój gwint - ot, trzepak wśród drzew. Ale mnie to jara :)

    Mateusz

  • 28. Data: 2019-07-30 10:29:01
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 29 Jul 2019 12:40:14 +0200, robot wrote:

    > Rzeczywiście, takich przystawek jest mnóstwo.
    > Ale tu chodzi o tą konkretną która testowałem w salonie samsunga.
    > Ona działała dobrze. Tylko niestety nie wiem jak ta nakładka się
    > nazywała.

    Zapewne chodzi o Gear VR: https://www.samsung.com/global/galaxy/gear-vr/

    Ale to kompatybilne tylko z telefonami Samsunga, więc na moim chińskim
    sprzęcie nie zadziała.

    > Dlatego najlepiej najpierw przetestować samemu w salonie przed zakupem.

    Najbliższy "salon" z takimi rzeczami jest 2h drogi ode mnie - droga i
    wyżywienie wyjdzie drożej od samego ustrojstwa. :)
    Zamówiłem tanią nakładkę o dumnej nazwie "VR SHINECON", zobaczymy.

    Mateusz