  • 111. Data: 2019-03-13 21:53:34
    Temat: Re: olej z tesco...
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-03-2019 o 12:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A Castrol jakie mial wyniki ?

    No właśnie.
    To pewnie nie był niskopopiołowy olej i Castrol też ma w ofercie takowe,
    nawet pewnie większość.

  • 112. Data: 2019-03-14 05:03:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-13 o 19:33, kk pisze:

    > Możesz udowodnić, że nie jest?

    Ty podałeś bzdurne stwierdzenie ty udowodnij że jest prawdziwe.

    Pozdrawiam

  • 113. Data: 2019-03-14 08:06:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-14 05:03, RadoslawF wrote:

    > Ty podałeś bzdurne stwierdzenie ty udowodnij że jest prawdziwe.

    Twierdzisz, że minąłem się z prawdą?

  • 114. Data: 2019-03-14 10:18:26
    Od: p...@g...com

    --i na jakiej podstawie uważasz że to co mechanik ma w beczce jest gorsze od tego co
    kupisz via internet?

    na podstawie napisu na beczce 5w40 zamiast 5w30 na bance

    --Jak myślisz- producenci aut na pierwszy montaż leją olej z beczki czy z 5 litrowych
    baniaków kupionych via internet jak alert cenowy zadziała?

    blednie zakladasz ze zawartosc jest taka sama, skasowac za premium a wlac szczocha to
    najlatwiejsze oszustwo

  • 115. Data: 2019-03-14 10:21:23
    Od: p...@g...com

    --Napisali tylko że nie nadaje się do aut z dpfem

    no wlasnie a teoretycznie spelnia VW504/507 czyli auta z dpf

    --A do aut z dpfem trochę inne oleje ponoć się stosuje

    nie, dokladnie ten olej

    --Wiec szukaj dalej

    odnosze wrazenie ze sie pogubiles wiec EOT

  • 116. Data: 2019-03-14 12:38:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-14 o 08:06, kk pisze:

    > Twierdzisz, że minąłem się z prawdą?

    Twierdzę też że nie potrafisz udowodnić że jest najlepszym klientem.
    Ale próbuj, czas start.

    Pozdrawiam

  • 117. Data: 2019-03-14 20:35:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-14 12:38, RadoslawF wrote:

    > Twierdzę też że nie potrafisz udowodnić że jest najlepszym klientem.

    No to teraz to udowodnij.

    > Ale próbuj, czas start.

    Sam se próbuj.

  • 118. Data: 2019-03-14 21:19:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-14 o 20:35, kk pisze:

    > No to teraz to udowodnij.

    > Sam se próbuj.

    Ja tego kłamstwa nie napisałem.

    Pozdrawiam

  • 119. Data: 2019-03-15 08:40:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-14 21:19, RadoslawF wrote:

    > Ja tego kłamstwa nie napisałem.

    Nieważne czy kłamstwo. Udowadniaj co napisałeś.

  • 120. Data: 2019-03-15 12:14:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-15 o 08:40, kk pisze:

    > Nieważne czy kłamstwo. Udowadniaj co napisałeś.

    Zaraz po tym jak ty udowodnisz że Tesko jest najlepszym klientem Lotosa.
    Czas start.