  • 101. Data: 2019-03-13 17:52:13
    Temat: Re: olej z tesco...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-13 07:58, Kris wrote:

    > Podejrzewam że naklejką na butelce bo karty produktu pewnie identyczne
    > Na sąsiedniej grupie kiedyś wrzucałem karte produktu kleju do styropianu i kleju do
    kafelek pewnej firmy
    > nie musiałem wrzucać dwóch bo były identyczne
    > A temat wyszedł jak mi facet zaczął gres na elewację kleić "klejem do styropianu" a
    nie "klejem do gresu". Więc nawet watek założyłem czy tak mozna ale jak karty
    produktów poczytałem to zrozumiałem ze różnic tam nie ma w tym czyś co było w workach
    > Z 8 lat już będzie i kafle ze ścian nie odpadły
    > "Mąka do drożdżówki", "Mąka do pierogów", "mąka uniwersalna", "mąka do chleba", -
    myślisz że czymś się różnią oprócz opakowań

    Grubością ziarna?

  • 102. Data: 2019-03-13 18:55:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2019 17:52:11 UTC+1 użytkownik kk napisał:

    > Grubością ziarna?
    O Krupczatce piszesz?
    Pierogi z niej nie bardzo- ew do rozwałkowywania ciasta jako podsypka się nadaje.

  • 103. Data: 2019-03-13 19:33:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-13 08:59, RadoslawF wrote:

    > Że minąłeś się z prawda pisząc że Tesko jest najlepszym klientem Lotosa.

    Możesz udowodnić, że nie jest?

  • 104. Data: 2019-03-13 19:35:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2019 12:08:12 UTC+1 użytkownik p...@g...com napisał:
    > w Niemczech Kaufland kupuje oleje m.in. od Liqui Moly
    >
    > wynik jednego z testow Kaufland / K-Classic 5W-30 Longlife III
    >
    > ,,bedingt empfehlenswert" (51 von 100 Punkten)
    > Preis/Leistung: 3 von 20 Punkten
    > ,,Grenzwertig ist der Sulfataschegehalt. Die Asche kann den Diesel-Partikelfilter
    verstopfen

    > warunkowo zalecany, popioly moga zatkac filtr dpf
    >
    > czyli kolo castrola to nawet nie lezalo :-)

    Napisali tylko że nie nadaje się do aut z dpfem
    A do aut z dpfem trochę inne oleje ponoć się stosuje
    Wiec szukaj dalej

  • 105. Data: 2019-03-13 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > No no! Niektóre same sobie olej dolewają nawet do michy. :P
    > Że napędowy...

    Ano własnie.
    Ale nawet w miare renomowane ASO zrobiło mi wypalanie serwisowe DFPu bez
    wymiany oleju.
    Kiedy doczytałem ze to obowiązkowa sprawa to było juz po ptokach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 106. Data: 2019-03-13 20:29:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-13 18:55, Kris wrote:

    > O Krupczatce piszesz?
    > Pierogi z niej nie bardzo- ew do rozwałkowywania ciasta jako podsypka się nadaje.

    3 różne zastsowania. Oczywiste, że będą dedykowane do tego mąki.

  • 107. Data: 2019-03-13 20:34:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 marca 2019 12:48:06 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > moje zaufanie ma swoje granice czyli kupuje olej/filtr i patrze jak zmieniaja a
    nabralem tego dziwnego nawyku kiedy w dwoch kolejnych warsztatach imbecyle mimo
    kupionego oleju (VW 504) chcieli po cichu zalac jakiegos szczocha z beczki

    i na jakiej podstawie uważasz że to co mechanik ma w beczce jest gorsze od tego co
    kupisz via internet?
    Jak myślisz- producenci aut na pierwszy montaż leją olej z beczki czy z 5 litrowych
    baniaków kupionych via internet jak alert cenowy zadziała?

  • 108. Data: 2019-03-13 20:35:49
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 12.03.2019 o 08:54, Myjk pisze:

    > drodze -- zresztą cena też szału nie robi.

    Co to znaczy "robić szał"?
    Przeoczyłem coś w dobrej zmianie?

    --
    Kaczin

  • 109. Data: 2019-03-13 20:38:20
    Od: a...@g...com

    > Najlepszy klient zamawia najlepszy olej.

    https://www.youtube.com/watch?v=slJqFzkQL6I

    w tej reklamowce jakiejs mieszalni w holland gosciu prawi ze wlasciwie wszystko jest
    dowolne do domowienia....
    sklad, puszka, kolor napis, wszystko.
    rury w tej niby rafinerii sa polaczone wszystkie razy wszystkie wiec dowolne sklady
    sa mozliwe.
    w takim razie orlen jako daleko wieksza firma zapewne ma mieszadla tak samo albo i
    lepiej sprawne....
    dostaniesz co sobie chcesz i to w cenie, mniej wiecej oczywiscie, jakiej zapragniesz.
    mniejsza cena moze oznaczac tansze, byc moze gorsze skladniki.
    nadzieja na fryture z tesco w jakosci oryginalu chwieje sie powoli....

  • 110. Data: 2019-03-13 20:58:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-03-2019 o 21:32, Irokez pisze:

    > Olej to nie CocaCola że jak jest w promocji to sobie wypiję dwie.
    > Jak kupię za 50 to nie kupię za 100. Więc tracę.

    Ty zyskujesz.
    A klient na olej za 50 nie kupuje oleju za 100, więc i producent zyskuje.