  • 11. Data: 2017-06-28 11:58:41
    Temat: Re: palące się samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    t...
    Dnia Tue, 27 Jun 2017 21:45:40 +0200, J.F. napisał(a):

    >Skąd iskra to inna sprawa, ale głównym problemem było moim zdaniem
    >rozerwanie zbiornika paliwa i rozchlapanie paliwa wszędzie wokoło.

    Jesli dobrze widze, to pierwszy blysk jest od razu po uderzeniu i
    wysoko, ale mozesz miec racje, ze i benzyna sie rozlala.
    I to jakos ambitnie, bo pozar na stacji az tak kamery nie oslepia.

    J.

  • 12. Data: 2017-06-28 16:21:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wysoko, ale mozesz miec racje, ze i benzyna sie rozlala.
    > I to jakos ambitnie, bo pozar na stacji az tak kamery nie oslepia.

    Samochodu elektrycznego, który by tak szybko zyskał aż taką intensywność
    pożaru jeszcze nie widziałem.

  • 13. Data: 2017-06-30 06:55:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Jun 2017 14:21:20 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Samochodu elektrycznego, który by tak szybko zyskał aż taką intensywność
    > pożaru jeszcze nie widziałem.

    https://www.youtube.com/watch?v=zqV6zEO7hEQ

    https://youtu.be/UbnjEt8msjI?t=159

    https://www.youtube.com/watch?v=yY0VdVdfWUA

    https://youtu.be/3DPXyCaTMnw?t=105

    J.

  • 14. Data: 2017-06-30 13:49:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=zqV6zEO7hEQ

    Tu odrobiny ognia nie było, co Ty mi pokazujesz?

    > https://youtu.be/UbnjEt8msjI?t=159

    Schowali za deseczką i nawet deseczki nie spaliło...

    > https://www.youtube.com/watch?v=yY0VdVdfWUA

    Gdzie ten pożar?

    > https://youtu.be/3DPXyCaTMnw?t=105

    Pomysł polewania wodą - boski :-)

  • 15. Data: 2017-06-30 17:25:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tu odrobiny ognia nie było, co Ty mi pokazujesz?

    Odrobina byla.
    Przyznaje - tyle co nic, ale mozna zobaczyc gwaltownosc :-)

    >Schowali za deseczką i nawet deseczki nie spaliło...

    To pomnoz przez 10 tys :-)

    Gwaltownosc jednak niezla :-)

    >Gdzie ten pożar?

    Nie ma dymu bez ognia :-P

    Nie rusza Tesla, nie rusza, a nagle bum i masz baterie w plecach :-)

    >Pomysł polewania wodą - boski :-)

    Tak by sie wydawalo, a jednak ... skuteczny :-0

    To jeszcze masz to
    https://youtu.be/MrxiCBCyynk?t=49

    aczkolwiek ... jakas mystyfikacja ?

    J.