  • 11. Data: 2014-04-17 14:33:36
    Temat: Re: patent na podłączenie dysku
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dzięki, a zasilacz Ci się nie zjarał? jaki to jest zasilacz?
    dwunapięciowy? czy tylko 12V jak na fotce z aukcji?

  • 12. Data: 2014-04-17 15:26:21
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    tusk, donald tusk pisze:
    > wyżej, nie chcę przejściówki z powodu upalania zasilaczy... co to jest
    > eSATA? może to się nada? może mi Ktoś wyjasnić?

    Ja podpinam po eSATA do laptopa dysk 2.5. Zasilanie biorę również z
    laptopa za pomocą kabla USB który ma uszkodzone żyły sygnałowe. Czyli
    pomiędzy dyskiem 2.5" a laptopem mam dwa kable.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2014-04-17 16:31:03

    W dniu 2014-04-17 14:33, tusk, donald tusk pisze:
    > dzięki, a zasilacz Ci się nie zjarał? jaki to jest zasilacz?
    > dwunapięciowy? czy tylko 12V jak na fotce z aukcji?

    Co Wy z tymi zasilaczami? Podłączyłem i zapomniałem.
    Może 24/24h pod napięciem to jest źródło sukcesu? :-)