  • 31. Data: 2016-12-01 12:09:50
    Temat: Re: pendrive
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przed powieszeniem się rozstrzelali.

    -----

  • 32. Data: 2016-12-01 20:43:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Takie pytanie z ciekawości: gdzie kupowałeś te Kingstony? Czy na pewno nie
    > były to jakieś fałszywki?

    Pamięci ram - komputronik
    Ostatni pendrive - komputronik
    przedostatni pendrive - jakiś "osiedlowy" sklep komputerowy

  • 33. Data: 2016-12-01 22:44:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-01 o 20:43, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    >
    > Pamięci ram - komputronik
    > Ostatni pendrive - komputronik
    > przedostatni pendrive - jakiś "osiedlowy" sklep komputerowy

    Trochę racji jest.
    Jedyne pamięci DDR2 i DDR3 jakie mi umarły w laptopach to Kingston.
    Jedyne z jakimi miałem problemy przy uruchamianiu PC to Kingson (siakieś
    Redy DDR3). Jedyne dyski SSD które padły kompletnie bez ostrzeżenia to
    też 2 sztuki Kingston SSDnow V300 120GB
    Może za dużo sprzętu przez łapy mi nie przeszło ale dałem sobie spokój z
    tą firmą.
    Zakupy u dużego dostawcy sprzętu IT dla firm.

    --
    Irokez

  • 34. Data: 2016-12-02 00:10:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-01 o 22:44, Irokez pisze:

> [...]
    > tą firmą.
    > Zakupy u dużego dostawcy sprzętu IT dla firm.

    To ja takich przypadków nie miałem.
    Kupowałem w California Computer, poźniej, jak zniknęli przeniosłem się
    do ABC-Data i ostatnio też AB.
    Za to unikam jak ognia Action. Tu nie będę pisał, dlaczego.
    Napiszę tylko, że jak mam gdzieś wezwanie do problematycznego sprzętu
    (nie działa karta LAN, grafika, itp) - to najczęściej jest tam naklejka A.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 35. Data: 2016-12-06 18:10:28
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-01 o 22:44, Irokez pisze:

    > Redy DDR3). Jedyne dyski SSD które padły kompletnie bez ostrzeżenia to
    > też 2 sztuki Kingston SSDnow V300 120GB

    Niestety do Kingstona SSDnow V300 120GB doszły właśnie dwie sztuki
    Patriot Pyro 240GB. Po wyłączeniu laptopów na drugi dzień nie wstały
    (nie jednocześnie, kilka tygodni różnicy).
    Klasyka, czyli podły chipset SandForce SF2281 (skasowało się firmware,
    dyski widoczne jako 'SandForce 200026BB ATA Disk')

    Z kolei podłe zagranie Patriota, zupełnie jak najtańszej chińszczyzny,
    to pamięci z zamazanym typem, uniemożliwiające niestety zastosowanie
    znalezionej na sieci procedury wgrania ponownie firmware- bo hgw co to
    za pamięci i jaka konfiguracja.
    Niestety mają około 1,5 roku, zakup na firmę, gwarancji więc nie ma.
    Na stronie deklarują niby 3 lata, ale co z tego, jak nie ma takiego
    systemu jak Seagate odnośnie reklamacji, że wklepuję numer seryjny,
    tworzę RMA. Pozostaje kosz. Niestety jeszcze kilka takich dysków Patriot
    Pyro 240GB mamy, więc będziemy wymieniać na innej firmy (nie piszę żeby
    nie reklamować) i do SSD Patriota raczej nie wrócę.

    zdrówko.

    --
    Irokez