  • 21. Data: 2016-11-29 20:09:14
    Temat: Re: pendrive
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Gdyby stawiać na szybkość, to zapewne od pendrive'a lepszy byłby mały gabarytowo dysk
    SSD.

    -----
    > Dlatego używam ostro przy małej objętości danych starusienkiego Goodram na kościach
    Samsunga

  • 22. Data: 2016-11-29 20:23:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-29 o 20:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Gdyby stawiać na szybkość, to zapewne od pendrive'a lepszy byłby mały gabarytowo
    dysk SSD.

    Nie zupełnie. Powiedzmy 128GB i trzeba dać prawie 300PLN za SSD aby
    dorównał szybkością zapisu takiemu A-Data UE700. Czyli koszta prawie te
    same.
    SSD za 2 stówki to mam wydajność tego PNY co podałeś, o połowę tańszego.

    No i SSD nie wchodzi w "dzinsach" do kieszonki na kondomy ;)

    Przy 250GB i wyżej dopiero jest przewaga SSD.

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2016-11-29 21:18:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ostatnio używam kart SD(HC, XC) np. 32GB (dla kompatybilności) lub 128GB (dla
    pojemności) w czytnikach USB 3.0 - ponieważ karty są bardziej elastyczne w
    zastosowaniu od pena (np. dadzą się wsadzić w aparat czy kamerę - czyli bardziej
    uniwersalna inwestycja niemałej kwoty powiedzmy n x 150 zł), a czytniki kart nawet
    USB 3.0 zaczęły być groszowe.
    Z przyczyny j.w. w dużego (i drogiego) pena już raczej nie zainwestuję.
    Dla odmiany zaczyna mnie złościć, że mam trochę kart SD, a nowe urządzenia coraz
    częściej mają gniazda nie SD, lecz MicroSD ;-))

    -----

  • 24. Data: 2016-11-29 21:19:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jest parę szkół formatowania penów (podobnie jak kart pamięci), wysil się i
    poguglaj.

    ----

  • 25. Data: 2016-11-29 21:58:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-29 o 21:18, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    USB 3.0 zaczęły być groszowe.
    > Z przyczyny j.w. w dużego (i drogiego) pena już raczej nie zainwestuję.

    Też tak można.

    > Dla odmiany zaczyna mnie złościć, że mam trochę kart SD, a nowe urządzenia coraz
    częściej mają gniazda nie SD, lecz MicroSD ;-))

    Zależy co kto robi.
    Mam sprzęta gdzie karta SD 4GB to problem, a ostatnio szukałem kart CF
    32MB Canona (konkretnie CF-32MH) bo z innymi robot nie gada :)

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2016-11-29 22:41:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    > Jest parę szkół formatowania penów (podobnie jak kart pamięci), wysil się
    > i poguglaj.

    To jest głupia odpowiedż na grupie pl.comp.pecet więc wysil sie i
    odpowiedz albo nie zabieraj głosu.

    --
    marfi

  • 27. Data: 2016-11-30 12:09:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ponieważ qwerty tak napisał, to Kingston poszedł się powiesić.

    -----

  • 28. Data: 2016-11-30 12:16:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Proponuję Wam jakś grupę o gastronomii, tam Animka Wam podpowie, jak sformatować
    popcorn.

    -----
  • 29. Data: 2016-11-30 20:08:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    > Ponieważ qwerty tak napisał, to Kingston poszedł się powiesić.

    Miałem kilka pendrivów tej firmy i wszystkie szybko padły.
    2 lata temu obudowa pendrive się uszkodziła - cała elektronika wypadała. Nie
    przyjęli reklamacji, bo "uszkodzenie mechaniczne". Kupiłem taki sam i po pół
    roku to samo.
    Podobne przypadki miałem z modułami ram - wymieniali 6 razy na nowe (sypały
    błędami w memtest).

  • 30. Data: 2016-12-01 01:14:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-11-30 o 20:08, qwerty pisze:
> [...]
    > i po pół roku to samo.
    > Podobne przypadki miałem z modułami ram - wymieniali 6 razy na nowe

    Takie pytanie z ciekawości: gdzie kupowałeś te Kingstony? Czy na pewno
    nie były to jakieś fałszywki?

    Ciekawi mnie to o tyle, że pendrajwy Kingstona zacząłem klientom
    sprzedawać jak jeszcze miały pojemność 64MB (nie GB).
    Część z nich jest wtrynione na stałe do kompów lub routerów i robią za
    codzienny backup. Działają. Nie przypominam sobie, abym miał choć jedno
    zgłoszenie.
    Z pamięciami RAM też ani razu nie miałem problemów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam