  • 1. Data: 2018-02-17 17:57:59
    Temat: pierwszeństwo po raz enty
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.google.pl/maps/@52.3110401,20.9602896,3a
    ,26.8y,308.88h,92.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1sH6qBeYmvjY
    SNC4OBziKp6Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Co tu się odjebowywuje? ;)

    Shrek

  • 2. Data: 2018-02-17 19:25:38
    Temat: Re: pierwszeństwo po raz enty
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-02-17 o 17:57, Shrek pisze:

    > Co tu się odjebowywuje? ;)

    a o co się pytasz?

  • 3. Data: 2018-02-17 19:42:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2018 o 19:25, PlaMa pisze:

    > a o co się pytasz?

    O ten kopnięty kwadrat.

    Shrek

  • 4. Data: 2018-02-17 20:00:49
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 17.02.2018 o 19:42, Shrek pisze:

    > O ten kopnięty kwadrat.

    Ja tam widzę normalne skrzyżowanie z drogą podporządkowaną. Co w nim
    niezwykłego? Możesz jaśniej?

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2018-02-17 20:27:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2018 o 20:00, Czarek pisze:

    > Ja tam widzę normalne skrzyżowanie z drogą podporządkowaną. Co w nim
    > niezwykłego? Możesz jaśniej?

    Że ta droga podporządkowana to żadne skrzyżowanie, bo jest to droga
    wewnętrzna. Natomiast tubylcy uważają chyba że ten znaczek to się tyczy
    ścieżki - mniemam, że tak uważają, bo mój pomsł, żeby zwolnić przed
    przejazdem (jest tam naprawdę chujowa widoczność) za każdym razem wiązał
    się z klaksonem. W pewnym momencie zacząlem się zastanawiać (bo i takie
    teorie tu były że ścieżka przecinająca drogę "w polu" to skrzyżowanie)
    czy nei mają racji, ale znak jest tylko z jednej strony.

    Shrek

  • 6. Data: 2018-02-17 20:34:43
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Że ta droga podporządkowana to żadne skrzyżowanie, bo jest to droga
    > wewnętrzna.

    Oj, a skąd kierowca ma wiedzieć że wewnętrzna? Utwardzona jest,
    wystarczająco długa pewnie też... ja bym potraktował jak normalne
    skrzyżowanie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2018-02-17 20:44:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2018 o 20:34, Irek.N. pisze:

    > Oj, a skąd kierowca ma wiedzieć że wewnętrzna?

    No jak to skąd - z wyrysu geodezyjnego dostępnego w urzędzie danej gminy.

    > Utwardzona jest,
    > wystarczająco długa pewnie też... ja bym potraktował jak normalne
    > skrzyżowanie.

    No dobra ty możesz nie wiedzieć (i to jest problem bo powstaje
    pierwszeństwo Heisenberga), ale projektant chyba powinien. Ponadto znak
    z jednej strony. No chyba że oszczędzają, bo z drugiej masz
    pierwszeństwo z zasady prawej ręki;)

    Anyway - ta kombinacja naprawdę może tworzyć wrażenie, że ten znak
    dotyczy pierwszeństwa nad ścieżką.

    Shrek

  • 8. Data: 2018-02-17 20:50:27
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Anyway - ta kombinacja naprawdę może tworzyć wrażenie, że ten znak
    > dotyczy pierwszeństwa nad ścieżką.

    Jako nieznający miejsca na pierwszy rzut oka nic złego nie widzę, a więc
    tak bym pojechał w tym miejscu. Są ciekawsze zagrania. Przykładowo drogi
    osiedlowe, równorzędne, ale jedna szeroka na 3 pasy, druga ledwo dwa.
    Domyślasz się co na skrzyżowaniu takich drug się dzieje :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2018-02-17 20:55:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2018 o 20:50, Irek.N. pisze:

    > Jako nieznający miejsca na pierwszy rzut oka nic złego nie widzę, a więc
    > tak bym pojechał w tym miejscu.

    A jednak gdaka twierdzi, że znaczek (co prawda A-7) na tym samym słupku
    co znak przejazdu odnosi się do przejazdu.

    https://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/i/infra
    struktura-rowerowa_3000/przejazdy_dla_rowerzystow.pd

    > Są ciekawsze zagrania. Przykładowo drogi
    > osiedlowe, równorzędne, ale jedna szeroka na 3 pasy, druga ledwo dwa.
    > Domyślasz się co na skrzyżowaniu takich drug się dzieje :)

    Poważnie są trzypasmowe autostrady osiedlowe?

    Shrek

  • 10. Data: 2018-02-17 21:35:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-02-17 o 20:27, Shrek pisze: