  • 171. Data: 2015-05-21 14:52:13
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:1uylgnftzmuqn$.8fnzm414b04v.dlg@40tude.net...
    > Był sobie taki dzień: 19 maj (wtorek), gdy o godzinie 18:28 *Cavallino*
    > naskrobał(a):

    a.pl...

    > "zabawne" jest to, że wielu z nich po powrocie do domu wsiada do auta i
    > nienawidzi pedalarzy.

    Ja mysle, ze to "nienawidzenie" to jest po prostu nakrecanie tematu przez
    media i szczucie ludzi jednych na drugich. Jest wtedy o czym pisac w
    szmatlawcach, mozna powolywac rozne bzdurne urzedy do spraw xyz, rioznych
    rzecznikow itp. I interes sie kreci.

    bart

  • 172. Data: 2015-05-21 15:18:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-21 11:49, J.F. wrote:

    > Nawiasem mowiac - to we Wroclawiu rowerzysci oburzeni, bo najpierw ich
    > policja mandatowala za jazde po chodniku, teraz SM
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3850299,oddaj
    esz-rower-miejski-do-wypozyczalni-dostaniesz-mandat-
    zobacz-dlaczego-film-zdjecia,id,t.html

    > Nie napisze pedalarze, bo w tym przypadku ich (a czasem siebie) popieram
    > - chodniki dla rowerow :-)

    To jest ogólnie przypadek w którym kogoś, nie bójmy się nazwać rzeczy po
    imieniu, zdrowo popierdoliło. I teraz, ponieważ popierdoleńców w straży
    miejskiej mieć nie chcemy (ani jako społeczeństwo, ani jako "władza"),
    należy ustalić czy dwie panie na filmie powaliło "same z siebie", czy
    działały na rozkaz innego popieroleńca. Winnego ze straży wykopać, za
    działanie na niekorzyść pracodawcy (miasta) jak i samej organizacji, w
    której jest zatrudniony. Następnie ustalić czy popierdolony już był
    wcześnie, czy popierdoliło go w wyniku zatrudnienia w formacji
    mundurowej. I albo zmienić kryteria przyjęć, albo zastanowić się czemu
    ludzie dostają pierdolca jak tylko dostaną mundur i pałę do ręki. W
    zależności od oceny przyczyny popierdolenia pracowników - albo ustalić,
    co należy zrobić, żeby pracownikom nie odpierdalało, albo w pizdu całą
    tą formację rozgonić, bo szkoda na to kasy i wysiłków - widać nie rokują.

    PS - do niedorzecznika poniekąd pretensji nie mam - za to mu płacą.

    Shrek.

  • 173. Data: 2015-05-21 15:31:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-21 11:49, J.F. wrote:
> [...]

    >To jest ogólnie przypadek w którym kogoś, nie bójmy się nazwać rzeczy
    >po imieniu, zdrowo popierdoliło. I teraz, ponieważ popierdoleńców w

    A ustawienie stacji tych rowerow na Rynku, na ktorym obowiazuje zakaz
    ruchu pojazdow z rowerami wlacznie ? :-)

> [...]
    >straży wykopać, za działanie na niekorzyść pracodawcy (miasta) jak i
    >samej organizacji, w której jest zatrudniony.

    Zaraz ... nie po to prezydent zatrudnial odpowiedniego czlowieka na
    komendanta, zeby go teraz wykopac :-)

    >Następnie ustalić czy popierdolony już był wcześnie, czy popierdoliło
    >go w wyniku zatrudnienia w formacji mundurowej.

    No, jest mozliwe ze to straznik/czki na wlasna reke ... a wtedy w
    zasadzie nic im nie zrobisz - zauwazyly wykroczenie i wykonuja
    czynnosci sluzbowe ...

> [...]
    >ustalić, co należy zrobić, żeby pracownikom nie odpierdalało, albo w
    >pizdu całą tą formację rozgonić, bo szkoda na to kasy i wysiłków -

    Nie po to prezydent zakladal miejska policje, zeby ich rozganiac :-)

  • 174. Data: 2015-05-21 15:32:27
    Temat: Re: pieszy vs osobA3wka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-21 14:46, bartosz wrote:

    > ....dokladnie od tej samej, od jakiej zaczynal przedpisca - ja tylko
    > kontynuuje tok myslenia. Reklamacje prosze do tego, kto pierwszy wspomnial o
    > tramwajach - a byl nim wlasnie Shrek :)

    A teraz trudne słowo - kontekst - przeczytaj jeszcze raz i postartaj się
    zrozumieć.

    EOT:P Zabawny jesteś, ale na dłuższą metę nudny:P

    Shrek.

  • 175. Data: 2015-05-21 15:40:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    bartosz wrote:

> [...]
    >>

    > ...dokladnie od tej samej, od jakiej zaczynal przedpisca - ja tylko
    > kontynuuje tok myslenia. Reklamacje prosze do tego, kto pierwszy wspomnial o

    nie. To Ty usiłujesz powiązać przepisy ruchu drogowego z fizyką.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 176. Data: 2015-05-21 15:45:35
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > nie. To Ty usiłujesz powiązać przepisy ruchu drogowego z fizyką.

    A co w tym niestosownego?

    bart

  • 177. Data: 2015-05-21 15:46:39
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > A teraz trudne słowo - kontekst - przeczytaj jeszcze raz i postartaj się
    > zrozumieć.
    >
    > EOT:P Zabawny jesteś, ale na dłuższą metę nudny:P

    ....o - i wlasnie tak najczesciej koncza wypowiedz pokonani oponenci :)

    bart

  • 178. Data: 2015-05-21 16:25:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-21 15:31, J.F. wrote:

    > A ustawienie stacji tych rowerow na Rynku, na ktorym obowiazuje zakaz
    > ruchu pojazdow z rowerami wlacznie ? :-)

    A gdzie mieli ustawić? Na jezdni?

    > Zaraz ... nie po to prezydent zatrudnial odpowiedniego czlowieka na
    > komendanta, zeby go teraz wykopac :-)

    A jesteś pewny, że go nie "odziedziczył"?

    > No, jest mozliwe ze to straznik/czki na wlasna reke ... a wtedy w
    > zasadzie nic im nie zrobisz - zauwazyly wykroczenie i wykonuja czynnosci
    > sluzbowe ...

    W zasadzie za głupotę można je po prostu zwolnić - bez dyscyplinarki,
    normalnie. Ot tak po prostu nie jesteś zadowolony z ich pracy. I w
    zasadzie co ci zrobią? Jeden w czersku cwaniakował i źle skończył.

    > Nie po to prezydent zakladal miejska policje, zeby ich rozganiac :-)

    Zdaje się, że powołanie straży miejskiej to dość stara historia. Na
    pewno nie powoływał też jej, żeby mu srała do gniazda, zmniejszała
    poparcie społeczne i osmieszała siebie i jego urząd.

    Shrek.

  • 179. Data: 2015-05-21 17:07:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:555da8ba$0$8381$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Czepiłem się tylko tych krajówek nie prowadzonych przez tereny zabudowane
    > :) - to że powinna być sieć ekspresówek i autostrad nie podlega dyskusji
    > :)

    Na pewno powinna być NAJPIERW.
    Potem można obostrzenia wprowadzać - w sumie nie miałbym nic przeciwko.
    Oczywiście z wyjątkiem polowania w polu 5 m od tablicy z terenem
    zabudowanym.

  • 180. Data: 2015-05-21 17:50:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-21 15:31, J.F. wrote:

    >A gdzie mieli ustawić? Na jezdni?

    Wychodzi na to, ze na sciezce rowerowej powinni :-)

    >A jesteś pewny, że go nie "odziedziczył"?

    Dlugo rzadzi ...

    >W zasadzie za głupotę można je po prostu zwolnić - bez dyscyplinarki,
    >normalnie. Ot tak po prostu nie jesteś zadowolony z ich pracy. I w
    >zasadzie co ci zrobią? Jeden w czersku cwaniakował i źle skończył.

    No co Ty - wieki Ci sie pomylily ?
    Odwolaja sie do sadu pracy i wygraja. I jeszcze wyjdziesz na rasiste
    :-)
    Najpierw im trzeba pare upomnien wreczyc, oczywiscie nie za to ze nie
    toleruja przekroczenia przepisow :-)

    >Zdaje się, że powołanie straży miejskiej to dość stara historia. Na
    >pewno nie powoływał też jej, żeby mu srała do gniazda, zmniejszała
    >poparcie społeczne i osmieszała siebie i jego urząd.

    No coz, trzeba przyznac, ze wydaja sie rozumiec swoje zadanie.
    Np widze jak wypisuja mandat za parkowanie w miejscu zakazanym.
    A potem przez tydzien widze, jak patrole przechodza kolo nastepnych
    tam parkujacych ... i ida dalej :-)

    J.