  • 181. Data: 2015-05-21 18:18:10
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-21 17:50, J.F. wrote:

    > Wychodzi na to, ze na sciezce rowerowej powinni :-)

    Też średnio... Zwłaszcza, że tam ścieżki nie widzę:P

    > Dlugo rzadzi ...

    Taki na przykład Galas też:P

    > No co Ty - wieki Ci sie pomylily ?
    > Odwolaja sie do sadu pracy i wygraja. I jeszcze wyjdziesz na rasiste :-)

    Ale za co? Normalnie zwolić - z okresem wypowiedzenia i odprawą, jak
    przysługuje. Chcesz powiedzieć, że pracownika nie można już zwolnić
    dopóki sam na emeryturę? Chyba w różnym Matriksie żyjemy:P

    > Najpierw im trzeba pare upomnien wreczyc, oczywiscie nie za to ze nie
    > toleruja przekroczenia przepisow :-)

    IMHO nie trzeba. Ale nawet jak trzeba, to z taką kurewską mentalnoścą
    strażników nie powinno być problemów. Z pewnością znajdzie się kilku
    kolegów/koleżanek, którzy jak będzie rozkaz to ich podpierdolą. :P

    Shrek

  • 182. Data: 2015-05-21 18:45:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-21 17:50, J.F. wrote:

    >Też średnio... Zwłaszcza, że tam ścieżki nie widzę:P

    No to wyznaczyc ! Ale to zadanie dla UM a nie SM :-)

    >Taki na przykład Galas też:P

    Widac ma mocne plecy :-)

    >Ale za co? Normalnie zwolić - z okresem wypowiedzenia i odprawą, jak
    >przysługuje. Chcesz powiedzieć, że pracownika nie można już zwolnić
    >dopóki sam na emeryturę? Chyba w różnym Matriksie żyjemy:P

    W troche roznym
    http://twojeporady.onet.pl/artykuly/zobacz/415/bezza
    sadne-zwolnienie-pracownika-z-pracy

    I jak chcesz uzasadnic - ze dobrze wykonywala swoje obowiazki, czy ze
    zmniejszasz liczbe etatow SM ? :-)

    J.

  • 183. Data: 2015-05-21 20:08:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-21 18:45, J.F. wrote:

    > No to wyznaczyc ! Ale to zadanie dla UM a nie SM :-)

    Nie no, sugerujesz, że żeby postawić głupi automat do wypożyczania
    rowerów trzeba u nas całą DDR budować? To najlepszy dowód na to że
    cywilizację białego człowieka czeka smutny koniec;)

    > Widac ma mocne plecy :-)

    Sam już nie wiem. Z tego co wiem, to nie tyle plecy, co to po prostu
    siedlisko leśnych dziadków - młodzi się do tego nie garną, a jak któryś
    trafi, to go po prostu zjedzą.

> [...]
    sadne-zwolnienie-pracownika-z-pracy

    > I jak chcesz uzasadnic - ze dobrze wykonywala swoje obowiazki, czy ze

    Najchętniej - z powodu jakiegoś uchybienia prawnego - np - nie muszą
    przypadkiem testów sprawnościowych przechodzić? Albo utrata zaufania, bo
    na ten przykład jechały rowerem po ulicy;)

    BTW - ten z Czerska wyleciał dyscyplinarnie, a chwilę potem całą straż
    rozwiązali. A przecież on tylko dokładnie stosował prawo.

    Shrek.

    Shrek.

  • 184. Data: 2015-05-21 20:14:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-20 18:27, J.F. wrote:

    > Zauwaz ze pierwszenstwo ma pieszy dopiero na przejsciu

    Doprawdy? A na chodniku to niby samochód ma pierwszeństwo? Pierwszeństwo
    pieszy/pojazdy dotyczące przejścia ustala się... hm... a tak - dla
    przejścia;)

    Shrek.

  • 185. Data: 2015-05-21 20:15:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-20 19:19, bartosz wrote:

    > Totez jak pisalem niegdys - nie jestem za bezwzglednym odbieraniem praw
    > pieszym do pierwszenstwa, podobnie jak jestem przeciw udzielaniu im
    > bezwzglednego prawa pierwszenstwa.

    Czyli jesteś za pierwszeństwem rozmytym? Zajebiście.

    Shrek.

  • 186. Data: 2015-05-21 20:32:17
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > Czyli jesteś za pierwszeństwem rozmytym? Zajebiście.

    Nie, jestem za utrzymaniem stanu obecnego, majacego co prawda pewne wady,
    lecz mniejsze, niz wystapilyby po wprowadzeniu poprawek na rzecz nadania
    wiekszych praw pierwszenstwa ktorejkolwiek z grup uczestniczacych w ruchu.

    bart

  • 187. Data: 2015-05-21 20:39:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-20 16:33, Gotfryd Smolik news wrote:

    > BTW: tak, jest problem w postaci braku "znaku jedź" do
    > wydania przez pojedynczego pieszego. Oraz braku pozycji
    > w "cenniku mandatów" za "stanie przy przejściu bez
    > sensu", wszak policjmajstrzy do lat mają "książeczkę
    > z cenami" i problem że to jest wyznacznik.

    Ja p... I co jeszcze? Kierunkowskazy i światła stopów dla pieszych? Może
    ogumienie letnie i zimowe?

    Ludzie - przestańcie już filozofować. Na zamek jak jedziesz bez
    specjalnego "znaku jedź" do wydania przez wpuszczającego? I nie
    pierdolcie (bo inaczej tego się nie da określić), że piesi złośliwie
    gromadzą się przy pasach, żeby kierowcom w głowach namieszać.

    Wymyślacie na prawdę problemy nie znane ani na Zachodzie, ani w Azji.

    Shrek.

  • 188. Data: 2015-05-21 20:41:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 20:39, Shrek pisze:

> [...]
    > gromadzą się przy pasach, żeby kierowcom w głowach namieszać.
    >
    > Wymyślacie na prawdę problemy nie znane ani na Zachodzie, ani w Azji.

    Nawet w Polsce nie są znane. To tylko taka cecha usenetu, że się zbiera
    na nim zbieranina nad-teoretyków ;)

    --
    Liwiusz

  • 189. Data: 2015-05-21 21:06:52
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > Nawet w Polsce nie są znane. To tylko taka cecha usenetu, że się zbiera
    > na nim zbieranina nad-teoretyków ;)

    Ktos musi mowic pod-praktykom jak zyc, by sie nie pozabijali ;)

    bart

  • 190. Data: 2015-05-21 21:17:30
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ludzie - przestańcie już filozofować. Na zamek jak jedziesz bez
    > specjalnego "znaku jedź" do wydania przez wpuszczającego?

    Jeszcze nie :). Wystarczy, aby waaadza doszla do wniosku, ze wypadkowosc
    przy tym manewrze osiagnela niezadowalajacy ja poziom - i cos tam
    wymysli....

    > I nie pierdolcie (bo inaczej tego się nie da określić), że piesi złośliwie
    > gromadzą się przy pasach, żeby kierowcom w głowach namieszać.

    I na tej samej zasadzie mozna powiedziec, ze kierowcy tez nie odczuwaja
    zlosliwosci w stosunku do pieszych. Ale prowadza pojazd wielokrotnie ciezszy
    i szybszy od pieszego i tylko z tego powodu jest bardziej naturalne, by to
    piesi ustepowali pierwszenstwa kierowcom.

    > Wymyślacie na prawdę problemy nie znane ani na Zachodzie, ani w Azji.

    Takie sa efekty przeregulowania prawa. Przytoczyles Azje - tam faktycznie
    nie znaja takich problemow ;):
    https://www.youtube.com/watch?v=0g0hNHhkeJk

    bart