  • 31. Data: 2010-05-01 21:49:46
    Temat: Re: plyn hamulcowy a hamowanie
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    WS pisze:

    > Szczerze mowiac jesli komus uda sie zagotowac plyn podczas zwyklej
    > jazdy po drogach publicznych, to jezdzi jak kretyn lub nie umie
    > jezdzic ;)
    >
    > Z gory zjezdza sie na odpowiedznim do predkosci biegu!

    Cóż... był już tu jeden taki, co twierdził, że silnika się używa do
    rozpędzania a hamulców do hamowania. A potem autobusy z wiaduktu spadają :(

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 32. Data: 2010-05-03 19:55:23
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-28 23:49, kogutek pisze:

    > Podciśnienie nie działa na pompę.<cut>

    O ludzie kochani.

  • 33. Data: 2010-05-03 23:27:30
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > O ludzie kochani.
    Widzisz jakie to proste. Cieszę się ze zrozumiałeś o co chodzi z podciśnieniem i
    pompą. Chociaż w tajemnicy mogę Ci powiedzieć że spotkałem się kilka razy że
    podciśnienie jednak działało na pompę. Bardzo niekorzystnie na dodatek. Ale o
    tym innym razem.

  • 34. Data: 2010-05-04 00:37:58
    Od: Wojciech Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Mon, 3 May 2010, Filip KK wrote:

    > O ludzie kochani.

    Szkoda tylko, że wyciąłeś całą resztę jego odpowiedzi, która jest akurat w
    100% zgodna z prawdą :)

    Serwo jest urządzeniem jedynie *wspomagającym* pracę pompy hamulcowej, a
    nie bezwzględnie wymaganym do jej działania! Sama pompa może działać nawet
    bez serwa i przy wyłączonym silniku, będzie tylko wymagała znacznie
    większej siły nacisku na pedał hamulca, aby zatrzymać auto.

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 35. Data: 2010-05-04 01:33:46
    Od: Wojciech Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Wed, 28 Apr 2010, Filip KK wrote:

    > Jeszcze raz zadam pytanie, tym razem precyzyjniej.
    > Jak sprawdzić pracę wszystkich podzespołów pompy, np. ich szczelność, kiedy
    > podstawowy parametr jakim jest podciśnienie nie działa na nią?

    A ja zadam Ci pytanie: dlaczego z uporem maniaka twierdzisz, że
    podciśnienie wytwarzane przez serwo jest jedynym czynnikiem
    odpowiedzialnym za działanie pompy hamulcowej, skoro wcale nie jest to
    prawdą? :)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 36. Data: 2010-05-05 22:06:14
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-04 01:33, Wojciech Borczyk pisze:

> [...]
    > podciśnienie wytwarzane przez serwo jest jedynym czynnikiem
    > odpowiedzialnym za działanie pompy hamulcowej, skoro wcale nie jest to

    W którym miejscu ja tak stwierdziłem? Oświeć mnie.