  • 11. Data: 2014-01-29 11:55:20
    Temat: Re: płyta+proc+pamięć - za około 1000zł
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    r...@g...com nabazgrał(a):

    > gdzie na śląsku dostanę i5 za tą cenę?

    Sorry jebłem się jak kopiowałem, moja wina:

    i3 4130 - ~420 zł
    i3 4340 - ~580 zł
    i5 4430/4440 - ~680 zł

  • 12. Data: 2014-01-29 12:52:37
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Cenowo stare i nowe proce są na tym samym poziomie więc bnie ma sensu brać
    > starych.

    szukałem wśród używek, jeśli Haswell jest w cenie IB to faktycznie nie ma
    się co zastanawiać

  • 13. Data: 2014-01-29 12:55:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    zhbick nabazgrał(a):

    > szukałem wśród używek, jeśli Haswell jest w cenie IB to faktycznie nie ma
    > się co zastanawiać

    Dokładnie jest ta sama cena co do 1 grosza :)

  • 14. Data: 2014-01-29 17:59:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 29.01.2014 12:55, Chris pisze:
    > zhbick nabazgrał(a):

    > Dokładnie jest ta sama cena co do 1 grosza :)

    nie będę grał w wymagające gry. czasami jednak będzie uruchamiany
    virtual box z innym systemem operacyjnym (mam program do obsługi
    rejestratora który ma takie a nie inne wymagania)
    Czy w takim przypadku będzie jakakolwiek różnica pomiędzy i3 a i5?

    ToMasz

  • 15. Data: 2014-01-29 18:36:55
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    > umiera mi płyta główna. Dobry moment aby unowocześnić zestaw, a resztę
    > komponentów upchnąć w innych kompach. Pi razy oko mam na ten cel 1000zł, ale
    > to dość elastyczna kwota. komputer ma być cichy i stabilny. na kompie ma
    > _szybko_ działać internet (firefox), dokumenty mają się szybko otwierać,
    > komputer ma natychmiast reagować. Czasami komputer będzie liczył filmy, i może
    > ktoś na nim w coś mało wymagającego zagra.
    > Jaką płytę +procesor+ pamięć kupić? teraz mam amd (i nadmiar ddr3), ale nie
> [...]

    Jaka płyta ci umiera i ogólnie jaki masz obecnie zestaw?

  • 16. Data: 2014-01-29 21:46:54
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 29.01.2014 18:36, saskatchewan pisze:

    > Jaka płyta ci umiera i ogólnie jaki masz obecnie zestaw?

    Name : GA-880GM-D2H
    AMD Phenom(tm) II X4 B55 Processor

    ToMasz

  • 17. Data: 2014-01-29 21:56:39
    Temat: Re: [OT] płyta+proc+pamięć - za około 1000zł
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > nie będę grał w wymagające gry. czasami jednak będzie uruchamiany virtual
    > box z innym systemem operacyjnym (mam program do obsługi rejestratora
    > który ma takie a nie inne wymagania)

    Rejestrator wymaga IE razem ze stosowną wtyczką i nie działa z innymi,
    bardziejszymi przeglądarkami? ;->

    ToMaszu, skoro już się przekonałeś do:
    a) abonamentu
    b) dotykowców
    c) procesorów Intela
    to może czas zrobić ten najważniejszy krok i przenieść się wreszcie na
    normalny system, zostawiając virtualboxa na odpalanie systemów hmm...
    egzotycznych? ;->

    JoteR

    PS. wbrew pozorom, ja wcalę nie kpię.

  • 18. Data: 2014-01-29 22:30:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-29 21:46, ToMasz pisze:
    > Name : GA-880GM-D2H
    > AMD Phenom(tm) II X4 B55 Processor
    Nie napisałeś na czym polega umieranie tej płyty?

    Maciek

  • 19. Data: 2014-01-29 22:52:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Rejestrator wymaga IE razem ze stosowną wtyczką i nie działa z innymi,
    > bardziejszymi przeglądarkami? ;->
    nie. postawiłem na firmę, jakość, serwis i okazało się że działa _tylko_
    z activeX. A obraz z kamer ip widze na ekranie SGS2

> [...]
    > to może czas zrobić ten najważniejszy krok i przenieść się wreszcie na
    > normalny system, zostawiając virtualboxa na odpalanie systemów hmm...
    mam na laptopie XP, ale skręca mnie jak musze włączać. wyłączać
    powiadomienia, ostrzeżenia itp. Dostałem nawet win7 upgrade, boję się
    otworzyć pudełko....

    jeszcze raz Cię proszę, zejdź zemnie. dla mnie "przejście" na winowsa
    to byłby krok w tył, kosztowny krok. nie tylko dla mnie, dla rodziny
    też. Nie mam Cię zamiaru przekonywać że mam racje, ale zrób to dlamnie i
    nie przekonuj mnie do swoich racji.
    ToMasz

  • 20. Data: 2014-01-29 22:58:52
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 29.01.2014 22:30, Maciek pisze:
    > Nie napisałeś na czym polega umieranie tej płyty?

    Komputer wyłączony. wciskam power startuje na 1 sek i wszystko gaśnie.
    brak reakcji na power. trzeba wyłączyć zasilanie na upsie, poczekac
    uruchomić. tak było rok temu, ale pożyczyłem inny zasilacz i uspokoiło
    się. kupiłem więc nowy zasilacz, (ok 200zł) i po pewnym czasie znowu tak
    się zaczęło robić. pół roku temu z płyty głównej zniknęła karta
    dzwiękowa. niema i koniec. czy to pod windowsem czy pod kilkoma
    dystrybucjami linuksa. (w biosie jest załączone audio) Ostatnio jest
    tak: komp stoi, nic ciekawego nie robi, nagle gaśnie ekran monitora. I
    tak już zostaje. nie reaguje na nic, nie przełącza doidek na klawiaturze
    - więc wisi. co najdziwieniejsze pojawiła się karta dzwiękowa!
    Kondensatory nie spuchnięte, wszystko wydmuchane powietrzem, wyjęte
    wszystkie urządzenia i wetknięte ponownie.
    ToMasz