  • 11. Data: 2009-04-21 08:35:04
    Temat: Re: podlaczanie monitora na goraco
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Ja tam nie wiem, ale w plazmach panasłonika czasami padają gniazda HDMI jak
    podłącza się je na "gorąco", chociaż HDMI są niby hot-plug. Więcej można
    poczytać o tym na stronie HDTV w dziale plazmy - panasonic.
    Gniazdo D-SUB (VGA) jest mniej awaryjne, mi też się nie zdarzyło "uwalić"
    tego gniazdka. Z tego wynika, że cyfrówka jest bardziej awaryjna. :-)

  • 12. Data: 2009-04-25 08:43:08
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    smutny pisze:
    > Sam mówie żeby tego nie robić, ale czy może się coś stać (oprócz tego że
    > nie zadziała) od podłączania i przełączania włączonego monitora/rzutnika
    > i komputera kablem VGA?

    Nie (o ile się czegoś całkiem nie spieprzy z własnej winy).

    > Ja zawsze każe wyłączyć, podłączyć i włączyć.
    > Chodzi o sale projekcyjną, gdzie jest włączony rzutnik i ludzie
    > przychodzą i podczepiają swoje laptopy.

    Przesadna ostrożność. Wystarczy wyrównanie potencjału masy
    i pozbycie się ewentualnych ładunków elektrostatycznych
    przez dotknięcie ekranem wtyczki do obudowy komputera.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |