  • 101. Data: 2017-03-27 09:51:15
    Temat: Re: podwyzki parkingowe
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-03-26 o 20:55, Jacek pisze:

> [...]
    > Poza tym odniosłem wrażenie, że we wspomnianym Londynie jest dużo więcej
    > miejsc do parkowania. Inaczej mówiąc każdy kawałek jezdni, gdzie
    > zaparkowanie nie będzie utrudniać ruchu jest dopuszczony do parkowania.
    > Odwrotnie, niż u nas.
    > Nie wiem skąd to wynika, ale nasza waadza jakoś zawsze za panaceum na
    > wszystkie problemy stosuje podwyższenie kar i opłat, ale niczego nie
    > robi, żeby problem rozwiązać.
    > Podobnie to działa, jak radziecki mechanik, który wszystko naprawiał 5
    > kg młotkiem, niezależnie od tego, czy była to gąsienica czołgu, czy

    W Londynie podoba mi się, że za wjazd do centrum płaci się GBP 11,50 i
    do tego za parkowanie oddzielnie :-)

  • 102. Data: 2017-03-27 15:06:10
    Temat: Re: [lekki OT] podwyzki parkingowe
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-03-18 o 17:31, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > To ja napiszę: Prezes spółdzielni mieszkaniowej (Gustaw Lutkiewicz) do Dionizego
    Cichockiego (Bronisława Pawlika):

    > https://youtu.be/-CYTBhfXbjQ?t=2m12s
    >
    > Polecam obejrzeć cały powyższy fragment. :)

    W Alernatywach nie ma złych fragmentów.
    Więc polecam obejrzeć wszystkie (po raz setny chyba, ale to nie ma znaczenia).

  • 103. Data: 2017-03-29 20:01:19
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 26.03.2017 o 21:04, Liwiusz pisze:

    > Jeśli liczba kierowców była mniejsza po, niż przed wprowadzeniem opłat,
    > to sytuacja się poprawiła, nawet jak w obydwu przypadkach liczba

    "Operacja sie udala, pacjent zmarl ..."

    --

    e-Shrek

  • 104. Data: 2017-03-29 20:02:43
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 26.03.2017 o 21:23, Liwiusz pisze:

    > Wracamy do początku - ceny są za niskie (również dla tych tubylców).

    System jest debilny i tyle. Ja moge placic i 200 miesiecznie jak mi
    zagwarantuja miejsce :)

    --

    e-Shrek

  • 105. Data: 2017-03-29 20:05:55
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 19.03.2017 o 21:08, j...@i...pl pisze:
    > On Fri, 17 Mar 2017 13:01:51 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Co prawda w centrum parkuję sporadycznie, ale jakiś czs temu byłem
    > częstym gościem szpitala na Solcu. Ze znalezieniem miejsca do

    Pomiedzy 9/10 a 15 tak ;)

    --

    e-Shrek

  • 106. Data: 2017-03-29 20:28:04
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 29 Mar 2017 20:05:55 +0200, e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>
    wrote:

    >Pomiedzy 9/10 a 15 tak ;)

    Po 15 też ;)
    Raz nawet pod samym wejściem do szpitala się udało :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 107. Data: 2017-03-30 07:01:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-29 o 20:01, e-Shrek pisze:

    > "Operacja sie udala, pacjent zmarl ..."

    Pamięć do powiedzeń masz dobrą, ale z ich zrozumieniem już niekoniecznie.

    --
    Liwiusz

  • 108. Data: 2017-03-30 07:05:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-29 o 20:02, e-Shrek pisze:

    > System jest debilny i tyle. Ja moge placic i 200 miesiecznie jak mi
    > zagwarantuja miejsce :)

    W centrum to "i 200zł" to raczej uśmiech wzbudza :)

    --
    Liwiusz

  • 109. Data: 2017-03-30 08:23:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Mar 2017 07:05:51 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > W centrum to "i 200zł" to raczej uśmiech wzbudza :)

    Pokazuje, ze system jest prawie dobry.
    Dla takich, ktorych stac na "i 1000 zl" miejsce bedzie, a reszta niech
    go nie zajmuje :-)

    J.