  • 11. Data: 2014-02-24 23:27:38
    Temat: Re: pomiar odcinkowy
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 23:25:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Mon, 24 Feb 2014 14:17:04 -0800 (PST), k...@g...com

    > Fizyki nie przeskoczysz. Na (nie)szczescie nie trzeba jej
    >
    > przeskakiwac, bedzie w innym pasmie i trzeba by podgrzac do ~800 C.

    > W podczerwieni ?
    >

    > J.
    Wiesz już na 110% że w podczerwieni?

  • 12. Data: 2014-02-24 23:28:42
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 23:23:57 UTC+1 użytkownik Regand napisał:

    > Mnie bardziej ciekawi kwestia czy sposobem na te odcinkowe pomiary nie
    >
    > jest po prostu podanie, ze od kilometra a do b prowadzil osobnik X a od
    >
    > kilometra b do c prowadzil Y.
    >
    > I teraz jak beda chcieli udowodnic ktory z nich przekroczyl? ;-)
    >

    > Pozdr

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    To coś zdjęcie robi. Czy zawsze będziesz jeździł przebrany za misia Yogi?

  • 13. Data: 2014-02-25 02:06:17
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To trzeba będzie tablice przyozdobić jakimiś mocnieszymi
    > diodami/lampkami z podczerwienią.

    Rozczaruje, robilem proby z LEDem IR o mocy 5W, czyli po byku. Jak
    zaswieci w obiektyw, to rzeczywiscie oslepi, ale drobna odchylka i
    pozostaje widoczna mala plamka... i to co oswietla. Musialbys miec na
    pokladzie strzelca/operatora uzbrojenia, ktory podczas zblizania bedzie
    kierowal wiazke prosto w obiektyw;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2014-02-25 07:18:55
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

> [...]
    > pozostaje widoczna mala plamka... i to co oswietla. Musialbys miec na
    > pokladzie strzelca/operatora uzbrojenia, ktory podczas zblizania bedzie

    Ale gdyby diody oświetlały tablicę, tak aby odbijała promieniowanie?
    Nie "prześwietli" to zdjęcia?

  • 15. Data: 2014-02-25 07:41:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Feb 2014 14:11:25 -0800 (PST), k...@g...com

    > To zależy ile kasy takie coś zarobi. Jak dostatecznie dużo to nie widzę problemu
    żeby dziennie wydać 10 złotych za oświetlenie miejsca latarniami tak że jak w
    słoneczny dzień będzie oświetlone w nocy. Jak by zasilać z agregatu bo nie ma
    możliwości podciągnięcia zasilania to wyjdzie 50 złotych dziennie. Też niedużo.

    Wtedy wyciagniemy rozporzadzenie i bedzie trzeba wykrecac zarowki :-)
    I dobrze, bo noca nie powinno byc "jasno jak w dzien", bo na kolejnym
    odcinku nic nie widac, zanim sie wzrok nie przyzwyczai.

    P.S. Czy mi sie wydaje czy niektore konkurencje biathlonowe lub biegi
    narciarskie byly w Soczi w nocy i faktycznie - "jasno jak w dzien".

    J.

  • 16. Data: 2014-02-25 10:09:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-24, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    możliwości podciągnięcia zasilania to wyjdzie 50 złotych dziennie. Też niedużo.

    Wspaniale sa te twoje pomysly, ja nie 6 kilometrowy kabel do mierzenia czasu
    to oswietlanie miejsca robienia fotki jak w slonecznyh dzien. Studenci by
    na to nie wpadli...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-02-25 10:11:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-24, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Wiesz już na 110% że w podczerwieni?

    To se cyfrowa kamera nakrec kamere viatola jak przejezdza pod nia samochod
    to zobaczysz ze robi w podczerwieni.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-02-25 11:40:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > tablica to nieczytelna? W telewizji był program i mówili co ten
    > system robi. Rozpoznaje numery, markę i model samochodu. Z kolorem

    dyskusja jest bezsensowna bo

    to nie są kamery typu flir, to są zwykłe kamery półprzewodnikowe z
    oświetlaczem pracującym w bliskiej podczerwieni, więc podgrzewanie nie ma
    znaczenia.

    Można by ewentualnie próbować oślepić kamery jakimś mocnym źródłem światła
    IR, które by zakłóciło pracę układu automatycznej ekspozycji.

    kolor to on może rozpoznać ale tylko w dzień :)

  • 19. Data: 2014-02-25 11:48:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    napisał:

> [...]

    by Ci dobrze zapłacili za zaprojektowanie takiego systemu to zostawił byś
    furtkę że jak ciepła tablica to nieczytelna? W telewizji był program i
    mówili co ten system robi. Rozpoznaje numery, markę i model samochodu. Z
    kolorem włącznie.

    Markę, model i kolor ciągnie z Cepiku. Ciekawe jakby w zimie rozróżnił
    Berlingo od Partnera z grilem zasłoniętym tekturką.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2014-02-25 12:54:36
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale gdyby diody oświetlały tablicę, tak aby odbijała promieniowanie?
    > Nie "prześwietli" to zdjęcia?

    Rozproszy to swiatlo i tyle. Prosciej zaslonic tablice.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa