  • 11. Data: 2009-04-28 20:19:52
    Temat: Re: pomocy
    Od: fjack <f...@o...pl>

    Solar wrote:

    > Podpina się normalnie, dodatkowym kablem z zasilacza, ale sorry za
    > zamieszanie - 4670 go nie wymaga.
    > Włóż starą kartę, odinstaluj stery i wtedy włóż nową. Jeśli nowa nie
    > jest padnięta, powinno działać.

    Włożyłem starą, zainstalowałem sterowniki z nowej karty (dołączonej do
    nowej karty). Stara karta działa na nowych sterownikach Catalyst (bo to
    też w końcu Radeon). Nowa nie chce ruszyć dalej niż za ekran startowy.
    Czy to sugeruje że jest walnięta?

    --
    jack

  • 12. Data: 2009-04-28 20:31:53
    Od: Solar <s...@o...pl>

    fjack pisze:

> [...]
    > nowej karty). Stara karta działa na nowych sterownikach Catalyst (bo to
    > też w końcu Radeon). Nowa nie chce ruszyć dalej niż za ekran startowy.

    Ma dwa wejścia DVI? Próbowałeś podłączyć do drugiego?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Tym samym mózgiem myśleć i wierzyć?"
    Stanisław Jerzy Lec

  • 13. Data: 2009-04-28 20:59:58
    Od: fjack <f...@o...pl>

    Solar wrote:

    > Ma dwa wejścia DVI? Próbowałeś podłączyć do drugiego?

    ma HDMI, DVI i analogowe (D-SUB)
    podłączyłem stary monitor pod analogowe i sytuacja jest identyczna. Po
    ekranie startowym nastaje ciemność.

    Wyrzuciłem też (po zainstalowaniu nowych) stare sterowniki (Omega). Nowa
    karta się nie uruchonmiła. Stara uruchomiła się bez problemu w innej,
    nieoptymalnej rozdzielczości i komputer od razu zaczął instalować
    sterowniki.
    Obawiam się niestety, że nowa karta jest uszkodzona.

    --
    Jack

  • 14. Data: 2009-04-28 22:03:45
    Od: "Jacek" <o...@f...cy>

    Użytkownik "fjack" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Włożyłem starą, zainstalowałem sterowniki z nowej karty (dołączonej do
    > nowej karty).

    Ano właśnie - NIE instaluj nowych sterów na starej karcie - włóż starą
    karte, odinstaluj sterowniki, włóż nową, i teraz próbuj po restarcie
    instalować nowe...

    Druga sprawa, to tak jak pisał "Solar" - jak ma dwa wejścia DVI, to podłącz
    do drugiego... Dawno u siebie nie "mieszłem" w sprzęcie, ale zdaje się, że
    właśnie tak jest - poprawnie działa na jednym z wyjść DVI, a na drugim...
    Ciemno.
    --
    Jacek S.

  • 15. Data: 2009-04-29 05:19:54
    Od: Solar <s...@o...pl>

    fjack pisze:

> [...]
    > karta się nie uruchonmiła. Stara uruchomiła się bez problemu w innej,
    > nieoptymalnej rozdzielczości i komputer od razu zaczął instalować

    Źle robisz. Stare stery odinstalowuje się najpierw, a nie po
    zainstalowaniu nowych. Odinstaluj na starej karcie WSZYSTKIE stery i
    wtedy zmień kartę, bez instalacji nowych.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Kobieta powinna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na

  • 16. Data: 2009-04-29 05:42:04
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 22:19:52 +0200, fjack napisał(a):

    > Włożyłem starą, zainstalowałem sterowniki z nowej karty (dołączonej do
    > nowej karty)...

    Nie instaluj żadnych sterowników na starej karcie. Wyczyść wszystko od ati
    (najlepiej przy pomocy AtiCimUn.exe). Wyłącz komputer, podmień karty.
    Dopiero wtedy coś instaluj.

  • 17. Data: 2009-04-29 21:14:38
    Od: jack <f...@o...pl>

    Leszek K. pisze:

    > Nie instaluj żadnych sterowników na starej karcie. Wyczyść wszystko od ati
    > (najlepiej przy pomocy AtiCimUn.exe). Wyłącz komputer, podmień karty.
    > Dopiero wtedy coś instaluj.

    Udało się!
    Karta ruszyła.
    Wymagało to nie tylko usunięcia wszystkiego co pochodzi od
    ATI, ale również przywrócenia domyślnych ustawien BIOS-u.
    Co prawda teraz mnie komputer za każdym uruchomieniem męczy
    o jakiś RAID, ale karta działa doskonale.
    Dzięki wszystkim za pomoc!

    --
    jack