  • 11. Data: 2010-10-07 13:41:33
    Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AL

    > to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma

    Gdzie Ty widziałeś 18-to letnie E39?

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-10-07 14:04:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin AL

    > Gdzie Ty widziałeś 18-to letnie E39?

    15 czy 18 - różnica niewielka.
    I tak OD DAWNA to złom.

  • 13. Data: 2010-10-07 14:12:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > 15 czy 18 - różnica niewielka.
    > I tak OD DAWNA to złom.

    Większym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzyna
    BMW. Duuużo większym.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-10-07 14:18:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Większym złomem jest

    Twój mózg.

    Ja już nastoletnie BMW miałem, więc jestem w stanie ocenić czy to złom czy
    nie.
    Nawet jeśli teoretycznie wszystko było sprawne, to mało co mi kanister przez
    dziurę w bagażniku (którą sobie wcześniej w rdzy wybił) nie uciekł. ;-)

  • 15. Data: 2010-10-07 14:33:42
    Od: AL <a...@s...tam>

    to pisze:
    > begin Cavallino

    to okreslenie 'pelnoletniosci' bylo w przenosni.
    Pelnoletniosc u czlowieka jest sprawa umowna - w produktach
    konsumenckich liczy sie nieco inaczej (ale fakt faktem, ze chcialem
    odniesc sie do tej 'ludzkiej' pelnoletniosci
    (wiecej info w dowolnej ksiazce z marketingu)

    to zalezy od stanu - nie od wieku

    > Większym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzyna
    > BMW. Duuużo większym.

    a tego typu porownania sa idiotyczne,
    (i czesto przytaczane przez osoby jezdzace starymi autami = nie znaczy
    to, ze uwazam, ze kazde z nich to 'bomba na drodze')
    bo moze byc rowniez calkiem odwrotnie zgodnie z haslem
    "jaki pan taki kram"

    sam szukam nie od dzisiaj jakiegos starszego, oryginalnego autka by sie
    nim zaopiekowac (do jezdzenia mam inne) - tylko czasu wciaz jakos brak i
    odkladam to z roku na rok, no chyba, ze 'okazja mnie w koncu kopnie w
    dupe' to wowczas nie bede sie zastanawial ani chwili ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2010-10-07 14:55:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Większym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii

    Możliwe, nie jeździłem Shumą.

    Jeśli chodziło Ci o Ceeda, to 5 letnich nie ma, więc nie masz zielonego
    pojęcia w jakim stopniu może być posunięta złomowatość takiego, więc po
    prostu piszesz o rzeczach o których nie masz zielonego pojęcia.
    Czyli jak zazwyczaj.

    A nawet jak jakiś Ceed będzie miał 5 lat, to już nie będzie mój kłopot, bo
    do tego czasu się rozstaniemy.

  • 17. Data: 2010-10-07 15:47:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:22, AL pisze:

    > tylko, ze Karolkowi zal dupe sciska i nie potrafi zrozumiec golych
    > faktow -

    Jakich faktow?
    Jeszcze zadnych faktow potwierdzajacych twoje bzdurne rewelacje nie
    zobaczylem, ale jestem cierpliwy i wciaz na te fakty czekam.

    a teraz Karolek zademonstruje jak mozna znalezc statystyki pod
    > wzgledem ilosci SPOWODOWANYCH wypadkow przez kierowcow tej swietnej
    > bawarskiej marki.

    Gdzie ta demonstracja??? Czyzby mi na oczy padlo :P

    > Rozwijajac temat przytoczony przez Irokeza mozna rzec, ze to nie jest
    > wina samej marki (jako BMW - to tylko przyklad, ktory czesto w zyciu sie
    > zdarza - niestety) ale tego kto najczesciej ja wybiera - bo szpan, bo
    > mocny, bo wygodny, bo....
    > Niestety ten mocny, swietny silnik nie idzie w parze ze stanem
    > pozostalych podzespolow auta - i o to mi chodzilo w rozpoczynajacym
    > poscie tego watku (inna sprawa to umiejetnosci kierowcow, ktore rozniez
    > nieraz pozostawaija wiele do zyczenia).

    Bla bla bla, daj linka do tych statystyk, lub napisz gdzie moge uzyskac
    do nich bezproblemowy dostep to przyznam ci racje.
    Jak nie to odszczekaj swoje glupie populistyczne teorie i nie wyglupiaj
    sie wiecej.

    --
    Karolek

  • 18. Data: 2010-10-07 15:51:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 14:33, AL pisze:

> [...]
    > odniesc sie do tej 'ludzkiej' pelnoletniosci
    > (wiecej info w dowolnej ksiazce z marketingu)

    Sratata, rownie dobrze moglo byc z 2003 roku.

    > to zalezy od stanu - nie od wieku

    > a tego typu porownania sa idiotyczne,

    Tak jak idiotyczne jest twierdzenie, ze BMW ma czesciej wypadki niz inne
    marki i to jeszcze z winy kierowcy BMW, podpierajac sie wyimaginowanymi
    statystykami.

> [...]
    > odkladam to z roku na rok, no chyba, ze 'okazja mnie w koncu kopnie w
    > dupe' to wowczas nie bede sie zastanawial ani chwili ;)

    Tylko nie pisz, ze kupilbys sobie BMW, ale tego nie zrobisz bo ich
    kierowcy maja taka, a nie inna opinie... :>

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2010-10-07 15:54:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 14:04, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > 15 czy 18 - różnica niewielka.
    > I tak OD DAWNA to złom.

    Tylko pod warunkiem, ze to twoj samochod, ale wtedy 18 czy 3 to tez
    zadna roznica.

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2010-10-07 16:03:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Tylko pod warunkiem, ze to twoj samochod,

    Nie ma takiej opcji, nigdy nie miałem 15 latka i zapewne nigdy już mi to nie
    będzie dane.