  • 11. Data: 2014-09-30 17:20:41
    Temat: Re: postój przyczepy na poboczu...bez kół
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-30 14:33, Liwiusz pisze:

    > Odholowaniem jako porzucony, czy jako stojący w miejscu
    > niedozwolonym/niebezpiecznym?

    jako porzucony - miejsce jest bezpieczne i dozwolone (pobocze drogi w
    terenie zabudowanym, nie jest to żadna droga osiedlowa, na poboczu ktoś
    wylał kawałek asfaltu więc i trawnika nie zniszczę)

    Łukasz

  • 12. Data: 2014-10-01 11:30:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2014 17:20, dddddddd pisze:

    > jako porzucony - miejsce jest bezpieczne i dozwolone (pobocze drogi w
    > terenie zabudowanym, nie jest to żadna droga osiedlowa, na poboczu ktoś
    > wylał kawałek asfaltu więc i trawnika nie zniszczę)

    Czyli chcesz zastawić swoją reklamą pobocze? A piesi i rowerzyści to dla
    ciebie śmieci?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 13. Data: 2014-10-01 12:16:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-01 11:30, Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli chcesz zastawić swoją reklamą pobocze? A piesi i rowerzyści to dla
    > ciebie śmieci?

    Ogólnie to tacy rekamiarze to wszystko traktują jak śmietnik. Co zresztą
    widać. Mają wszystko w dupie, ale jak im ktoś "reklamę" przewróci czy
    podpali to wniebogłosy powołują się na prawo i zasady współżycia
    społecznego.

    Shrek.

  • 14. Data: 2014-10-01 12:52:53
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-01 11:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli chcesz zastawić swoją reklamą pobocze? A piesi i rowerzyści to dla
    > ciebie śmieci?

    :)
    nie mam zdjęcia - ogólnie droga pobocza nie ma - jest krawężnik i trawa.
    Przy skrzyżowaniu jest chodnik, ale ja postawiłem przyczepę 30m od niego
    - w jednym miejscu ktoś chyba miał za dużo asfaltu i wylał na pobocze.
    Nie ma tam chodnika, nie ma żadnej trasy dla rowerów- ot wygląda mniej
    więcej jak miejsce parkingowe na jedno auto, równolegle do drogi.
    Przeszkadzać mogłoby jedynie jakby ktoś tam chciałby zaparkować - ale
    jak napisałem jeżdżę tamtędy przynajmniej od maja i nigdy nikt tam nie
    stanął - bo jest to oddalone od zabudowań
    Temat z mojej strony zamykam- przyczepka już postawiona, na razie nikomu
    nie przeszkadza

    Łukasz

  • 15. Data: 2014-10-01 13:36:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 01.10.2014 12:52, dddddddd pisze:

    > :)
    > nie mam zdjęcia -

    Daj link do Street View.

    p. m.

  • 16. Data: 2014-10-02 07:38:36
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-01 12:52, dddddddd pisze:
    > Temat z mojej strony zamykam- przyczepka już postawiona, na razie nikomu
    > nie przeszkadza

    Poza tym, ze taka "reklama" gowno daje, to jeszcze szpeci.
    Polska siurpyza.
    Wszędzie gówien nauwieszane, skuteczność tego jest zero (nie licząc
    samozadowolenia inwestora).

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"